Naujausi JAV rinkos stebėjimo duomenys rodo, kad „iTunes“ tinklo parduotuvė jau nebėra šios srities lydere. Ją ėmė lenkti „Wal-Mart“, tuo tarpu „iTunes“ atiteko antroji vieta.

Rinkos tyrimų bendrovės NPD duomenimis, nors internetu parduodamos muzikos kiekis 2007 metais ir augo, pajamos iš jos sumažėjo 10%. Taip veikiausiai nutiko dėl tinklo parduotuvių rengiamų akcijų, kuomet siūloma pirkti kelias dainas už vienos kaina arba įsigyti albumą su ženklia nuolaida nuo standartinių tarifų.

NPD paskaičiavo, kad vietoje įprastų muzikinių CD pirkti muziką internetu 2007 metais pradėjo apie vieną milijoną amerikiečių. Pastebima, kad parėjimą prie pirkimo internetu aktyviai įtakoja jauniausia pirkėjų grupė. Kaip matyti iš NPD duomenų, nė vieno muzikinio CD D2007 metais nepirko 48% JAV paauglių.

Viską ko reikia jie rado internete. Nenuostabu, kad padidėjo ne tik muzikos pardavimai tinkle, bet ir P2P programų populiarumas.. Naujausiais duomenimis, šias keitimosi ne visuomet legalia informacija programas naudoja 19% JAV namų ūkių.