„Microsoft“ eilinį karta keliaują į teismą – JAV vartotojai parengė bendrą skundą, kuriame kritikuojamas „Windows Vista Capable“ logotipo naudojimas ant parduodamų kompiuterių.

Problema tame, kad šiuo logotipu žymėti ir tie kompiuteriai, kurie sugeba pavilkti tik pačias kukliausias, net Aero sąsajos neturinčias „Vista“ versijas. Tai nepatenkintiems pirkėjams ir užkliuvo. Anot jų, ženklu „Windows Vista Capable“ tikrai neturėtų būti žymimos sistemos, kurių galios nepakanka visoms naujosios operacinės savybėms išnaudoti.

Neliko nepastebėtos ir kitos „Microsoft“ kalbos – vartotojų klaidinimu kaltinamas ir pats kompanijos vadovas Bilas Gatesas, prieš „Vista“ pasirodymą garsiai kalbėjęs, kad perėjimas prie naujos operacinės kainuos mažiau nei 100 JAV dolerių. Tiek pinigų pakanka tik atlikti „upgrade“ iki Home Basic versijos, kurioje nėra daugelio naujų „Vista“ savybių.

Kuo grupinis ieškinys baigsis bus matyti. Tuo tarpu „Microsoft“ ginasi teigdami, kad skirtingos „Windows Vista“ versijos yra tiesiog skirtos skirtingoms užduotims ir nė viena iš jų nėra kažkuo prastesnė ar netikra.