Bendrovės „In-Stat“ atlikto tyrimo rezultatai rodo, jog „Apple iPod“ šeimos nešiojamiems muzikos grotuvams tenka daugiau nei 30% JAV rinkos.

Per 2004 metus „Apple“ vien Jungtinėse Valstijose pardavė 8,4 mln. „iPod“ grotuvų bei užėmė 30,2% rinkos. Iš viso per metus JAV buvo parduota 27,8 mln. įvairių nešiojamų muzikos grotuvų.

„In-Stat“ ekspertai mano, jog „iPod“ šeimos grotuvų sėkmė veikiausiai nėra trumpalaikė. Jų teigimu, šių prietaisų pavadinimas jau tapo bendriniu žodžiu, apibūdinančiu bet kokį nešiojamą grotuvą, be to, vis daugiau amerikiečių „iPod“ šeimos produktai yra ir įvaizdžio dalis.

Tyrimo metu taip pat pastebėta, jog ženkliai padidėjo pirkėjų susidomėjimas 1GB ir didesnės talpos „Flash“ atmintį naudojančiais grotuvais. Tai sietina su šio tipo įrenginių pigimu, kurį lėmė krentančios „Flash“ atminties kainos.

„iPod“ grotuvų šeima – „iPod“, „iPod Photo“, „iPod Mini“ bei „iPod Shuffle“ grotuvai.