Praeitą savaitę pristatytas nešiojamas „Apple“ grotuvas „iPod nano“ nesulaukė planuoto pirkėjų susidomėjimo. Daugeliui Jungtinių Valstijų parduotuvių per savaitę pavyko parduoti tik ketvirtadalį numatyto kiekio.

Atsargaus pirkėjų požiūrio į naujovę nepakeitė palankūs atsiliepimai apie „iPod nano“ spaudoje. Įdomu ir tai, kad juoda „iPod nano“ versija populiarumu gerokai aplenkė baltą – ji buvo perkama iki 8 kartų dažniau. Prieš pradedant prekyba buvo prognozuojama, jog šis santykis bus atvirkščias ir baltos spalvos „iPod nano“ naudai.

Nuo „iPod nano“ mažai besiskiriančio grotuvo „iPod Mini“ paklausa pasirodžius naujienai ne tik nesumažėjo, bet ir kiek ūgtelėjo. Tą veikiausiai lėmė kiek sumažinta šio grotuvo kaina.

Rinkos specialistai teigia, jog pirkėjus gali baidyti gana nekukli „iPod nano“ kaina – už 2 GB talpos grotuvą tenka mokėti 200, už 4 GB talpos versiją – 250 JAV dolerių.