Kiek anksčiau rašėme apie tai, kad „Sony“ remiamo „Blu-ray“ optinių diskų formato grotuvai turėjo išstumti iš „Target“ tinklo parduotuvių lentynų HD DVD palaikančius analogus. Viskas atrodė paprasta – manyta, vienaip ar kitaip „Sony“ susitarė su „Target“ milžinu dėl išskirtinių sąlygų rūpintis HD įranga. Tačiau viskas gali būti kiek sudėtingiau.

HD DVD remiančių įmonių grupė išplatino pranešimą, kuriame teigia, kad išskirtinės ir išimtinės „Blu-ray“ grotuvų pozicijos „Target“ tinkle, apie kurias kalba „Sony“, yra ne kas kito, kaip specializuoti stendai. Tokiu dalykėlių pilna ir Lietuvoje – greta vietos kur sudėti, tarkime, žurnalai, stovi stendai, kuriuose kai kurie iš jų padėti. Pirkėjas labiau atkreipia dėmesį į stende eksponuojamą daiktą ir gal būt jį nusiperka, tuo tarpu kur nors lentynos kamputyje tūnančio konkurentų gaminio gali ir nepastebėti.

Taigi, tuo metu kai „Sony“ davė suprasti, kad „Target“ parduotuvėse bus galima nusipirkti tik „Blu-ray“ formato HD grotuvus, HD DVD rėmėjai teigia, kad taip tikrai nebus. Jų teigimu, kažin ar „Target“ pirkėjai bus tokie naivūs, kad nepastebės ir tykiai šalia tūnančių HD DVD grotuvų.

Kvepia tuo, kad kažkas apsimelavo, arba kažkas kažką ne taip suprato. „Sony“ ir „Target“ komentarų HD DVD remiančios grupės pareiškimui kol kas nėra, o būtent jie turėtų geriausiai žinoti, kaip ten viskas yra. Taigi, kiek palauksime, nors kas ir kaip parduodama „Target“ tinkle mums gal ir nėra labai svarbu, bet įtaką diskų formatų karui tai gali turėti gana didelę – mažmeninės prekybos tinklų galia šioje vietoje tik stiprėja.