Nuotraukos, labai suprantamai įrodančios visiems matomą grafikos kokybės progresą. Taigi nors atrodo grafikos kokybės progresas žmogui sužaidžiančiam po kelis žaidimus per mėnesį beveik nepasijaučia, bet peržvelgiant grafikos kokybę nuo 1998 metų viskas labai aiškiai matosi, ką jau ir bekalbėti apie dos’inius žaidimus.
Geriausiai grafikos progresą atvaizduoja šios nuotraukos:
Palyginimas: Unreal 1(Unreal Engine 1)(1998metai)/ Unreal 2(Unreal Engine 2)(2003metai)/ Unreal Tournament 2007(Unreal Engine 3)(2006 metai)

Nuorodą į didelę foto

The Elder Scrool IV: Oblivion gamta ir tolimas peizažas(2006 metai)

Nuorodą į didelę foto

Hitman: Blood Money(šešėliai, tekstūros, bei visas background’as)

Nuorodą į didelę foto

Serious Sam 2(2005 metai) gamta:

Nuorodą į didelę foto

Nuorodą į didelę foto

Taip pat labai akivaizdus 3D Mark 2005 ir 3D Mark 2006 grafikos testavimo programų vaizdo galimybių palyginimas.

Nuorodą į didelę foto
Manau šios nuotraukos labai suprantamai parodo IT technologijų progresą.