„Google“ susitarė su kompanija teismui skundusiomis įmonėmis, kad joms padengs teismo išlaidas ir sumokės 90 mln. JAV dolerių. Byloje paieškos sistema buvo kaltinama tuo, jog parduoda ne visai tai, už ką bendrovės moka pinigus.

Kalba šįkart ne apie pačią paiešką, o apie „Google“ internetinės reklamos paslaugas. Į teismą atkeliavusios įmonės skundėsi tuo, kad jų skydelius spaudo ne susidomėję internautai, o neaiškių interesų vedami žmonės, kurie vos pakliuvę į bendrovės puslapius tučtuojau juos palieka. Problemos nebūtų, jei ne tai, kad už kiekvieną tokį „paklydėlį“ „Google“ iš bendrovių ėmė nuo kelių iki keliolikos centų.

Įrodyti, kad „clickintojų“ antplūdis kažkaip susijęs su pačiais „Google“ kažin ar būtų pavykę, tačiau pusės susitarė – „Google“ sutiko nepatenkintoms bendrovėms suteikti reklamos už 90mln. JAV dolerių už dyką ir apmokėti jų teismo išlaidas. Toks kompromisas nebuvo suprastas žiniasklaidos, bet… yra kaip yra.