„Google“ pranešė už 3,1 mlrd. JAV dolerių perkantys internetinės reklamos bendrovę „DoubleClick“. Visa sandėrio suma į šiuo metu „DuobleClick“ valdančiosi investuotojų grupės sąskaitą bus pervesta jau artimiausiomis dienomis. Na taip, lėšų „Google“, panašu, tikrai turi.

Nusipirkę „DuobleClick“ nesustabdomieji „Google“ tikisi dar labiau sutvirtinti ir taip nesilpnas savo pozicijas internetinės reklamos srityje. Kompanijos atstovų teigimu, galimybių tik padaugės – naršytojai matys labiau jiems aktualias bei kokybiškas reklamas, užsakovai galės dar tiksliau pasirinkti, kur jas talpinti.

Na ką gi, panašu, kad „Google“ bando tiesiog sukurti arba nupirkti beveik visą internetą – dar ne taip seniai šis monstriukas įsigijo populiariąją keitimosi vaizdo įrašais svetainę „YouTube.com“. Beje, sandėris pirkti „DoubleClick“ neliko be konkurentų dėmesio – „Microsoft“ jau paprašė JAV rinkos priežiūros tarnybų pasidomėti, ar jis nepažeidžia antimonopolinių teisės aktų.