„Google“ susirūpino savo prekinio ženklo įvaizdžiu. Kompanijos strategus suerzino tai, jog žodis „google“ vis dažniau naudojamas įvairiems veiksmams, susijusiems su internetu apskritai, įvardyti.

Pavyzdžiui, eidami kažko ieškoti internete sakome „einu googlinti“, norėdami pasakyti „paieškok“ tariame „pagooglink“. „Google“ manija taip apėmė visą pasaulį, kad kompanijos pavadinimas tapo šnekamosios kalbos dalimi, na o „Merriam-Webster“ anglų kalbos žodyno sudarytojai įtraukė jį į 11-ąjį savo žodyno leidimą.

„Google“ žada dėti visas jėgas, kad išvengti visų stiprius prekinius ženklus susikūrusių kompanijų siaubo – tapimo bendrinės kalbos dalimi. To vengiama todėl, kad kasdienėje kalboje minimas prekinis ženklas imamas vartoti ir neigiamam kontekste – to nebūtų, jei būtų kalbama apie tik pačią kompaniją.

Tuo tarpu JAV lingvistai abejoja, ar kompanijai pavyks ką nors pakeisti – „Google“ ir įvairios su šiuo pavadinimu susijusios variacijos jau giliai įsišaknijo kalboje.