Beveik visiškai užėmę interneto paieškos, nemokamo elektroninio pašto, internetinės reklamos rinkas „Google“ net nežada sustoti – milžine virstanti kompanija ėmė dairytis į spaudą.

Stambiausiems savo partneriams „Google“ pradėjo siūlyti galimybę užsisakyti ne tik internetinės, bet ir spaudos reklamos paslaugas daugiau nei penkiose dešimtyse JAV leidžiamų laikraščių. Jei bandomasis trijų mėnesių periodas bus sėkmingas, ateityje „Google“ planuoja tik didinti savo kaip jungiamosios grandies tarp internetinės ir spausdintos spaudos vaidmenį.

Įdomus bei eilinį kartą visiškai netikėtas „Google“ sprendimas nemenkai sujudino milijardines sumas skirstančią JAV reklamos rinką – daugelyje stambių finansų laikraščių pasirodė jį aptariančios analizės, prognozės. Tuo tarpu „Google“ skuba patikinti su įprastinėmis reklamos agentūromis nekonkuruosiantys bei teigia, kad jų klientams siūlomų paslaugų esmė ir toliau bus internetas.