Techniniai duomenys:
Grafinis lustas: G92
Procesoriaus dažnis: 750 Mhz
Atminties dažnis: 1800 Mhz
Atminties dydis: 512MB (GDDR, 256 bit)
Lizdas: PCI-Express 2.0
Nanometrai: 65nm
Tranzistorių skaičius: 754 milijonai
HDCP palaikymas: Yra
Kaina: ~$350

Įdomu tai, jog gamintojas padidino grafinio procesoriaus dažnius, įprastas dažnis buvo 150Mhz. Rezultate nebuvo galimybės pasiekti tinkamų rezultatų – „chipset’as“ banaliai perkaisdavo. Šita problema galėjo kilti ne dėl to, kad yra 65nm , o dėl to , kad per silpnas aušinimas. Visai neseniai NVIDIA atsisakė nuo garsiai dirbančių aušintuvų ir dabar naudoja vieno sloto sistemą – tylią ir kompaktišką. Gigabyte variantas nepatyrė pasikeitimų ir tai puikiai suprantama. Daugelis gamintojų tiesiog nenori leisti naują, modifikuotą produktą iškarto. Po kiek laiko atsiranda kur kas įdomesni variantai – unikalūs ir nepanašūs į „prototipą“. Paminėsiu ir tai , kad Gigabyte pataria naudoti ne silpnesnius kaip 400W maitinimo blokus. Plokštė labai taupi ir išsiskiria tuo, kad sunaudoja kur kas mažiau elektros negu jos pirmtakai.

Dabar apžvelkime aušinimo sistemą. „Cooler’io“ dangtis pagamintas ne iš plastiko, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio, o iš metalo. Šis aušintuvas sveria gana daug, tačiau neskleidžia didelio triukšmo, net uždėjus didžiausią apsukų skaičių. Aušintuvas liečiasi su atminties schemomis. Tarp „chipset’o“ ir aušintuvo yra specialios „galvutės“, kurios užtikrina gerą aušinimą. Įdomu tai, kad pats grafinis procesorius nenaudoja metalino dangčio, kaip kad jo pirmtakas NVIDIA GeForce 8800GTX. Pats „chipset’as“ gavosi gan kompaktiškas, dėka naujų technologijų.

Atmintis surinkta ant aštuonių schemų Qimonda gamintojos. Matosi, kad NVIDIA norėjo produktą padaryti kuo artimesnį pirkėjui ir išsaugoti viliojančią kainą GeForce 8800GT. Bendras atminties kiekis – 512Mb su 256bit’ais. Jau dabar yra galimybė prekyboje rasti plokštes su „apkarpytu“ kiekiu iki 256Mb. Tokie variantai pasižymi sumažintais darbiniais dažniais, bet paprastas programinis pagreitinimas leis maksimaliai priartėti prie NVIDIA GeForce 8800GT 512Mb.

Verta paminėti, jog testavimas buvo atliekamas tada, kai dar nebuvo anonsuotas žaidimas Crysis. Tai reiškia, kad testavimas buvo atliktas su laiko patikrintais žaidimais , tokiais kaip F.E.A.R. , Prey, Company Of Heroes ir su nauju S.T.A.L.K.E.R. Visi testai buvo atlikti 1280×1024 rezoliucijomis (išskyrus 3Dmark’05 – 1024×768). Be to, buvo atlikti spartinimo testai. Plokštė be problemų „sukosi“ su nTune (NVIDIA gaminys), bet reguliavimas buvo atliekamas programos RivaTuner dėka , kurią be problemų galima rasti internete. Štai testų rezultatai.

3DMark’05
17653

3DMark’06
11836

F.E.A.R., 1280х1024, Max Quality, 16xAF+4xAA
103

F.E.A.R., 1280х1024, Max Quality
148

Prey, 1280х1024, 16xAF+4xAA
149

Prey, 1280х1024
155

Company of Heroes, 1280х1024, 16xAF+4xAA
123

Company of Heroes, 1280х1024
151

S.T.A.L.K.E.R. 1280х1024 AF+AA
72

S.T.A.L.K.E.R. 1280х1024
81

Branduolio temperatūra po 20 minučių darbo (600 MHz)
62

Branduolio temperatūra po 20 minučių darbo (750 МHz)
85

Branduolio temperatūra po 20 minučių darbo (765 МHz/2050 МHz)
90

Photos: http://img141.imageshack.us/img141/816/55013339xy3.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/7795/20398460yy0.jpg