Rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen Online“ paskelbė savo analizės, kuri tikrai nenudžiugins „Twitter“ socialinio tinklalapio autorių, išvadas. Iš jų matyti, kad apie 60% „Twitter“ vartotojų prie sistemos prisijungią tik vieną ir paskutinį kartą.

„Žaibiškai populiarėjantis „Twitter“ turi nemažą problemą – jiems reikia rasti kažką, kas pritrauktų vartotojus grįžti ir rašyti vėl. Populiarumas auga, bet jiems tiesiog privalu rasti lojalumo skatinimo priemonių“, – teigia tyrėjų atstovas Davidas Martinas.

Kita vertus, turi „Twitter“ kuo ir džiaugtis – unikalių apsilankymų tinklalapyje skaičius kovą išaugo net 100 procentų.

„Net kai „Facebook“ ir „MySpace“ buvo tokioje stadijoje, kaip „Twitter“ dabar, grįžimo į juos procentas buvo dvigubai didesnis“, – prideda D. Martinas.

Nekeista, kad „Twitter“ populiarėja. Jau ir aš pats turiu accountą. Gaila, bet kol kas pakliūnu tarp tų 60% kurie apsilankė tik kartą ir negrįžo. Daiktas smagus, bet laiko jam reikia skirti nemažai…