Nors netrūksta ribotų galimybių „ASUS Eee“ nešiojamą kompiuterį nevykusiu projektu vadinančiųjų, kūrėjai su juo sieja nemažai ateities perspektyvų. Anot jų, tokie kompiuteriukai jai 2010 metais gali sudaryti iki 20% pasaulinės kompiuterių rinkos.

Anot kompanijos vykdančiojo vadovo Jonney Shih, jis nemato problemų ir 20% barjerui įveikti. Žinoma, tam esamų „Eee“ nepakaks – reikia kurti kitus tokio pat susidomėjimo sulauksiančius modelius, domėtis pirkėjų poreikiais.

Kelyje į sėkmę ASUS padeda ir tai, jog jie yra daugiausiai pagrindinių plokščių pasaulyje pagaminanti bendrovė. Valdoma ne viena technologinės pakraipos gamykla, palaikomi stabilūs santykiai su žaliavų tiekėjais, tad ir savo sukonstruotų kompiuteriukų kainą ASUS gali nustatyti tikrai nebaisia, o mums, pirkėjams, tik to ir reikia.

M. Shih teigimu, technologijų raidoje kompiuteriai prarado savo tikrąją paskirtį. Visi dalyvauja branduolių lenktynėse, grūda gigabaitus operatyviosios atminties bei vis dažniau pamiršta, jog daugeliui poreikių to nė nereikia. Užtenka tiesiog galimybės su kompiuteriu nuveikti norimus darbus, o daugeliui vartotojų tam tikrai nereikia 4 branduolių procesoriaus su 4 GB RAM.

Kai kurie ekspertai „Eee 4G“ kompiuterio sėkmę jau pavadino bandymu nuplagijuoti ir kompiuterių rinkai pritaikyti tai, ką konsolių nišoje nuveikė „Nintendo“ su savo „Wii“ žaidimų kompiuteriu. Visgi toks palyginimas nelabai taiklus – nors panašumų ir esama (nedidelė kaina, gana ribotos galimybės), bet lengva pastebėti esminį skirtumą: „Eee“ neturi nieko išskirtinio.

Pasaulinė kompiuterių rinka šiuo metu siekia 268,1 mln. per metus – 12% daugiau nei praeitais metais. Taigi, planuodami atkąsti apie 20% jos ASUS jau po trijų metų turi pasiekti, kad būtų parduodama apie 60 mln. „Eee“ per metus. Na, sakykit ką norit, netikiu.