„Apple“, panašu, patys susipainiojo, kelinti pagal pardavimus jie yra dinamiškoje prekybos muzika internetu rinkoje. Bendrovė visą vasarį platino entuziastingus pranešimus, kuriuose save įvardino kaip antrą pagal dydį tinklo muzikos parduotuvę (po Wal-Mart). Tačiau naujausi NPD duomenys rodo, kad tuo pat metu „Apple“ buvo didžiausi.

Į tai suskubta sureaguoti – „Apple“ išplatino naują pranešimą, kuriame pasidžiaugė susigražinta pirmąja vieta. Kažkodėl panašu, jog bendrovės komunikacijos specialistai buvo taip įnikę į „iTunes“ ir trečioje vietoje esančių „Best Buy“ rezultatų lyginimą, jog net nepastebėjo, kad jau tapta lyderiais.

Na, kaip ten bebūtų, konkurencija prekybos muzika internetu rinkoje tiesiog verda. Nieko keisto – kaip rodo JAV pirkėjų apklausos duomenys, įprastinių įrašų CD diskuose neperka jau 48% jaunimo. Vos prieš metus šis skaičius siekė 38%.

Tuo tarpu neapsižiūrėjimas dėl padėties rinkoje – jau antras „Apple“ nesusigaudymas pastaruoju metu. Praeito mėnesio pabaigoje paaiškėjo, jog „iTunes“ vartotojus kompanija pati privertė pažeisti savo licencijavimo nuostatas versdama parsisiųsti „Safari“ naršyklę ir tuos, kas naudoja ne „Mac“ platformos kompiuterius.