Internetinis žurnalas „Brandchannel“ atliko daugiau nei dviejų tūkstančių profesionalų ir studentų iš viso pasaulio paklausą. Tirtas jų požiūris į įvairius prekės ženklus. Gyvename technologijų amžiuje, tad nenuostabu, kad šioje srityje puikiai žinomiems vardams apklausos rezultatuose teko nemažai dėmesio.

Štai „Apple“ vardas išrinktas labiausiai įkvepiančiu, tuo, be kurio sunku apsieiti ir patraukliausiu apskritai. Tuo tarpu „Microsoft“ yra ta bendrovė, su kuria vartotojams siejasi ginčai, neigiamos emocijos. Būtent programinės įrangos milžinei apklaustieji visų pirma ir siūlytų pasvarstyti apie įvaizdžio pertvarką.

Tyrėjai pastebi, kad šįsyk vertinta ne dažnai kvestionuojama prekės ženklų vertė, o emocijos, su kuriomis vienas ar kitas pavadinimas sietinas. Taigi, rezultatai atspinti tikrąją potencialių pirkėjų nuomonę apie prekių ženklus.

Tarp vertinimo kategorijų buvo net tokia kaip „šalia kurio prekės ženklo norėtumėte sėdėti pietų metu“. Lyderiais ir čia tapo „Apple“, toliau išsirikiavo „Starbucks“, „Google“, „Nike“ ir „Coca-cola“.

Vasario 24- kovo 9 dienomis vykdyto tyrimo metu apklausta 2000 respondentų iš 107 pasaulio šalių.