Blogai yra visai įdomus, nors gal kiek pervertinamas reiškinys. Žinoma, amerikiečiai nebūtų amerikiečiai jei nesugalvotų, kaip iš to užsidirbti – mikliai atsirado blogerių, kurie savo interneto dienoraštį išpopuliarinę ima jame talpinti įrašus su paslėpta reklama. Pavyzdžiui, pasiskelbę nusipirkę bei visaip išgiria daiktą, kurio nė akyse nematė.

Nereikėjo daug laiko kad šiuo reiškiniu susirūpintų JAV įstatymų leidėjai. Jie nutarė, kad tokie blogeriai privalo kažkur savo blogo tinklalapyje nurodyti, kas yra jų rėmėjai. Tokiu būdu lankytojai prireikus nesunkiai nujaus, kur tikri įrašai, na o kur tik reklama.

„PayPerPost“ įmonės, besiverčiančios apmokamų blogerių paslaugų siūlymu kompanijoms, teigimu, toks sprendimas nėra labai teisingas – dažniausiai bendrovės susimoka tik už jų produkcijos paminėjimą, na o konteksto nenurodo. Jis gali būti tiek teigiamas, tiek neigiamas, tad ir reklama tai pavadinti kažin ar visuomet galima.

Na, kaip ten bebūtų, su paslėpta reklama JAV bloguose, panašu, baigta. Gal ir gerai – juk geras ar blogas paminėjimas jis visgi yra reklama. Bent jau taip sakoma.