Galo milžiniškam „Google“ finansinių rezultatų gerėjimui nematyti – kompanija bent jau artimiausiu metu turbūt netaps viena iš tų „paprastų“ bendrovių, pranešančių apie, tarkime, 7 ar 12% apyvartos padidėjimą.

Antrajame šių metų ketvirtyje, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, „Goole“ apyvarta padidėjo net 77% ir pasiekė 2,46 milijardo JAV dolerių žymą.

Priešingai nei prieš metus, šįkart liūto dalis lėšų gauta ne iš „AdSense“ reklamos partnerių, o iš pačių „Google“ tinklapių ir paslaugų. Uždarbis vienai akcijai, lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu padidėjo nuo 1,95 iki 2,33%.

Nors antrojo šių metų ketvirčio apyvartos ir pelno rodikliai ir viršijo prognozes, „Google“ akcijų vertė biržoje trumpam nukrito 3% paaiškėjus, kad kompanijai tenka mažesnė, nei manyta drauge su partneriais uždirbamų lėšų dalis. Šiuo metu biržoje „Google“ vertinami nei daug, nei mažai – 83 milijardais JAV dolerių (apie 262,59 mlrd. litų).