„Apple“ pranešimas apie įspūdingai pašokusius pardavimus ir pajamas paskatino rinkos analitikus regzti kompanijos ateities prognozes. „UBS Investment Research“ teigimu, kiti metai „Apple“ turėtų būti ne mažiau sėkmingi nei šie.

Taip esą turėtų nutikti dėl vadinamojo aido efekto, kuomet vienas ar keli sėkmingi produktai skatina vartotojus pirkti ir kitus kompanijos gaminius. „Apple“ atveju jis jau ne pirmi metai veikia puikiai – dar pirmojo „iPod“ pasirodymas padidino bendrovės kompiuterių pardavimus.

Vienintelė „Apple“ nesėkmė paskutiniajame ketvirtyje buvo tai, jog kiek sumažėjo „iPod“ grotuvų pardavimai. Tačiau tai „UBS“ laiko laikinu reiškiniu – jų teigimu, nauji grotuvų modeliai bei Kalėdinė karštligė sugražins „iPod“ paklausą į aukštumas. Prie finansinės bendrovės sėkmės šių metų pabaigoje ir kitų pradžioje turėtų prisidėti ir „iPhone“ pasirodymas Europoje, „Mac OS X“ išleidimas.

„UBS“ nevengia ir paspėlioti apie galimas kitų metų „Apple“ naujoves. Gali pasirodyti itin mobilus daugiafunkcinis nešiojamas įrenginys, „iTunes“ sistemoje veikiausiai bus pasiūlyta nuomotis filmus. Taip pat gali būti, kad „Apple“ kompiuterių populiarumui augant bendrovė skirs vis daugiau dėmesio žaidimams juose.

„UBS“ spėja, kad jau per artimiausius mėnesius galime tikėtis naujos „iPhone“ versijos. Tikėtinas ir dar vienas telefono atnaujinimas kitų metų pavasarį.