Prekybos internetu lyderė „Amazon.com“ sistema pranešė ketinanti žengti į prekybos muzika rinka. Šiuo atveju kalbama ne apie muzikinius CD, kurie ir dabar sudaro nemažą „Amazon.com“ pardavimų dalį, o apie prekybą pavienėmis dainomis ir albumais.

Konkurencinėje kovoje „Amazon.com“ veikiausiai teks susiremti su „iTunes“. Įprasta manyti, kad „Apple“ parduotuvė neįveikiama, tačiau šįkart jai teks susidurti su tikru išbandymu. „Amazon.com“ sistema apima gerokai daugiau šalių nei „iTunes“, be to, „Amazon.cdom“ turi 55 mln. registruotų vartotojų, tuo tarpu „iTunes“ – vos 0,6 mln..

Ne gana to, „Amazon.com“ praneša, jog deramasi su keletu stambių elektronikos pramonės kompanijų dėl su „Amazon.com“ būsima dainų tinklo parduotuve suderinamų nešiojamų grotuvų kūrimo. Tarp galimų partnerių minimi „Samsung“. Suderinamų muzikos grotuvų pasirodymas turėtų tapti atsvara „iTunes“ lydinčių „iPod“ grotuvų šeimai.

Na ką gi, planai įspūdingi ir, manau, gana realūs. „Amazon.com“ turi gerą vardą, milijonus vartotojų ir atrodo tikrai pajėgūs mesti pirštinę „iTunes“.