Rinkos tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ paskelbtais duomenimis, paskutinis 2008 metų ketvirtis buvo labai nesėkmingas televizorių gamintojams – krito ir jų pajamos, ir pelnai.

Televizorių pardavimai lyginant su tuo pačiu 2007 metų laikotarpiu sumažėjo 5 procentais ir pasiekė 57,7 mln. ribą. Tai pirmasis pardavimų smuktelėjimo atvejis šioje srityje per paskutinius du metus.

Tuo tarpu ketvirtinės pajamos sumažėjo 7 procentais. „DisplaySearch“ taip pat atkreipia dėmesį į faktą, kad su 1080p raiška suderinamų televizorių kiekis pasaulinėje rinkoje pasiekė 20 procentų.

Jei žiūrėti metinius TV pardavimus, tai jie siekia 105 milijonų ir yra 33 procentais didesni nei 2007-aisiais. Daugiausiai televizorių parduota Kinijos rinkoje – net 19 procentų. Nedaug atsiliko ir Vakarų Europos bei JAV rinkos.