2007-tieji buvo dar vieni itin nesėkmingi metai muzikos industrijai. „Nielsen Soundscan“ tyrimo duomenimis, vien JAV tradicinio pavidalo (CD ir pan.) muzikos pardavimai per metus smuko 15%, tuo tarpu muzikos prekybos internetu raida taip pat gerokai sulėtėjo.

2007 metais dainų internetu didžiulėje JAV rinkoje parduota tik 2% daugiau nei 2006-aisiais. Tikrai nelabai įspūdingas rezultatas jei turėti galvoje, kad per 2006 metus internetiniai muzikos pardavimai buvo ūgtelėję net 19%.

Grįžtant prie tradicinio pavidalo muzikos, tai jos pardavimų neišgelbėjo net Kalėdos, kurios tradiciškai yra itin pelningas metas. Per jas parduota 19% mažiau albumu, nei per ankstesnes – 25.6 mln. vietoje buvusių 31.3 mln..

Bendri muzikos įrašų pardavimai JAV rinkoje nukrito iki 500,5 mln. dolerių per metus. Kaip smukimo priežastį ekspertai įvardija kelias priežastis: piratavimą, gerų kūrinių stygių bei stiprėjančias alternatyvias pramogas, pavyzdžiui, kompiuterinius žaidimus. Anot jų, šios Kalėdos buvo stulbinančios tuo, kad tiesiog nebuvo tokių muzikinių CD kuriuos būtų galima dovanoti.

Artimiausių penkių metų perspektyvoje daugelis JAV rinkos specialistų muzikos leidėjams pataria aktyviau dirbti su potencialiais pirkėjais bei bandyti drąsias akcijas, pavyzdžiui, pasiūlyti kūrinių parsisiuntimui visiškai nemokamai. Sunku tokiam pasiūlymui nepritarti, ar ne?