Technologijų kompanija „Nvidia“ oficialiai pristatė pirmuosius tris naujosios „Turing“ mikroarchitektūros grafikos procesorius.

„GeForce RTX 2080“ ir „GeForce RTX 2080 Ti“ pasirodys prekyboje rugsėjo 20 d. Pirmosios kaina prasidės nuo 699, o antrosios – 999 JAV dolerių. Spalį seriją papildys „GeForce RTX 2070“, kainuosianti nuo 499 JAV dolerių.

Tęsiant „GTX 10“ serijos tradicijas, visi trys „RTX 20“ grafikos procesoriai turės gamykliškai padidintu dažniu veikiančias „Founders Edition“ versijas. Jas už didesnę kainą bus galima įsigyti tik pačioje prekybos pradžioje.

Pagrindinė „RTX 20“ serijos naujovė – RTX platforma. Ji leis našiau atvaizduoti spindulio sekimo algoritmu (angl. ray tracing) sukurtus apšvietimo ir atspindžių efektus, šiuo metu plačiai naudojamus tik kompiuterinės grafikos filmuose, bei dirbtino intelekto surinktų duomenų pagalba optimaliau atvaizduoti mažesnės raiškos grafiką didesne.

Spindulio sekimo algoritmus savo apšvietimo efektams naudos tokie žaidimai kaip „Shadow of the Tomb Raider“, „Battlefield V“ ir „Metro Exodus“, o kokybiškesniu vaizdo apdorojimu pasižymės „Final Fantasy XV“, „PlayerUnknown’s Battlegrounds“, „Hitman 2“ ir kiti, tarp jų ir tas pats „Tomb Raider“.

Žaidėjai šiuose žaidimuose iš „RTX 20“ gali tikėtis iki 6 kartus didesnio našumo negu iš „GTX 10“ serijos vaizdo procesorių, neturinčių specialių spindulio sekimo ar vaizdo apdorojimo procesorių. Be jų našumo skirtumas tarp „Turing“ ir „Pascal“ mikroarchitektūros grafikos procesorių neturėtų būti toks didelis, ką rodo, tarkime, tik 1-2 TFLOPS besiskirianti „GeForce RTX 2080 Ti“ ir „GeForce GTX 1080 Ti“ skaičiuojamoji galia.