Dauguma pelningiausių kompiuteriams skirtų žaidimų nemokami, o konsolėms – mokami, tačiau tiek vienų, tiek kitų pagrindines pajamas sudaro mikropervedimai, atskleidžia naujausia rinkos tyrimų agentūros „SuperData“ pateikta analizė, kurią cituoja „Slingshot“.

Daugiausiai pajamų šiemet gavusių kompiuterinių žaidimų sąrašas demonstruoja, kokią didelį svorį žaidimų industrijoje įgavo Azijos rinka, ypač Kinija ir Pietų Korėja.

Daugiausiai pajamų sausio-birželio mėnesiais gavę kompiuteriniai žaidimai:

1. „League of Legends“

2. „Dungeon Fighter Online“

3. „Crossfire“

4. „Fantasy Westward Journey Online II“

5. „World of Warcraft“

6. „World of Tanks“

7. „DOTA 2“

8. „Overwatch“

9. „Counter-Strike: Global Offensive“

10. „New Westward Journey Online II“

Visiška priešingybė daugiausiai pajamų šiemet gavę konsoliniai žaidimai, tarp kurių vyrauja vakariečiams gerai pažįstami vardai, pastaraisiais metais vis labiau besikliaunantys mikropervedimais grįstais verslo modeliais, kaip antai „FIFA“ su „Ultimate Team“ ir „Grand Theft Auto“ su „Grand Theft Auto Online“.

Daugiausiai pajamų sausio-birželio mėnesiais gavę konsoliniai žaidimai:

1. „FIFA 17“

2. „Grand Theft Auto V“

3. „Battlefield 1“

4. „Call of Duty: Infinite Warfare“

5. „Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands“

6. „Call of Duty: Black Ops III“

7. „Destiny“

8. „Madden NFL 17“

9. „NBA 2K17“

10. „Overwatch“