Siaubo ištroškę žaidėjai turėtų likti patenkinti 2005 metų Kovo mėnesyje išeisiančio žaidimo „Cold fear“ pasirodymu. Projektas atrodo stulbinančiai savo idėjomis, scenarijumi, grafika ir kitais aspektais, kurie turėtų patenkinti kiekvieną siaubo faną. Šiuo metu realiai galima aptarti, tik tai, ką matome ir perskaitome, tačiau pažadais verta tikėti, nes prie projekto dirba visiems gerai žinoma ir gerbiama kompanija „Ubisoft“.

Grafika atrodo stulbinančiai

Arkties vandenyne nutrūksta ryšys su slaptu mokslininkų laivu. Slaptosios tarnybos pasiunčia būrį karių, tačiau staiga visus juos netikėtai užmuša. Greitai yra susisiekiama su artimiausiu vandenyno patruliu Tomu Hansenu ( Tom Hansen ), kurį ir valdysime .Jis turi nuvykti į laivą ir išsiaiškinti kas vyksta, tačiau tai, ką jis pamatys, pranoks jo lūkesčius. Pasirodo, kad laive buvo vykdomas slaptas eksperimentas, kuris paslaptingomis aplinkybėmis nepavyko ir dabar laive siaučia monstrai, kurie verčia žmones žiauriais zombiais. Tomas turi išsiaiškinti kas įvyko laive ir išgelbėti ten likusius gyvus žmones. Panašu, kad kūrėjai parengė mums puikų detektyvinį siužetą, kurį teks išgyventi. Viską žaidime matysime iš trečio asmens perspektyvos. Vos įlipus į laivą išvysime visur besimėtančias kūno dalis ir kraują. Žaidimas kažkuo primena 2002 metais išleistą žaidimą „The Thing“. Šalta ir kraupi atmosfera turėtų prikaustyti prie monitoriaus ekrano ir nepaleisti iki pat žaidimo pabaigos. Paslaptingame laive sutiksime likusius gyvus žmones, kurie ir turėtų padėti mums suprasti, kas įvyko ne taip.

Grafika atrodo daugiau nei įspūdingai. Kūrėjai praleido nemažai valandų studijuodami jūros bangų šėlsmą ir laivo reagavimą į jas, todėl žaidimas turėtų atrodyti netik gražiai, bet ir realiai. Daiktai tiksliai reaguos į bangas, laivas siūbuos atitinkamai pagal bangų bloškimą. Vaikštant laivo deniu, teks saugotis, kad jūsų nenuneštų jūros bangos ir neužbaigtumėte žaidimo ankščiau laiko.Daug dėmesio bus skirta smulkmenoms, kurios tik pagyvins žaidimo procesą. Taip pat teks išnaudoti aplinką priešų nenaudai ir galvosūkių sprendime. Teks ieškoti įvairių raktų durims, ar paleisti elektros srovę į vandenį, kuriame yra nemažai blogiečių. Tai leis „Cold fear“ tapti daugiau taktišku. Galimybių žaidime tikrai bus ir tai džiugina. Kūrėjai stengėsi žaidimą padaryti netikėtą, tai reiškia, jog mes niekada nežinosime, kada mus užklups didžiulė banga ar kitos nemalonios bėdos, kurios sunkins mums gyvenimą. Taip pat buvo sukurtos patogios kameros pozicijos, kurios leis mums lengviau matyti objektus. Žadama, jog kamera neužlis už sienų sekdama paskui veikėją, kuo yra pakankamai sunku patikėti, tačiau kaip bus, dar pamatysime. Vaizdas bus rodomas trečiu asmeniu iš už mūsų herojaus pečio, tai leis tiksliau taikytis į priešus ir išvengti kai kurių nemalonumų.

Lietaus efektai atrodo puikiai

Mūsų laukia didžiulė nesibaigiančio veiksmo dozė. Kai vaikščiosime po denį, mus galės nunešti bangos, tačiau net ir čiuožiant deniu, galėsime užsikabinti už pirmo pasitaikančio objekto ir tęsti šaudymą į priešus. Animacija atrodo išties gražiai ir dailiai. Vietomis mus užpuls nemaži būriai skirtingų priešų, kaip juos nukauti, teks spęsti patiems. Mūsų laukia įvairūs mutantai, zombiai, kurie vaikščios sienomis, puls iš pasalų ar tiesiog naikins likusius gyvus žmones tiesiog prieš mūsų akis. Susitiksime net ir nematomus priešus, kuriuos galėsime išvysti sėkmingai panaudojus aplinkos objektus, tokius kaip dujų vamzdžiai. Aišku su priešais nekovosime plikomis rankomis, tačiau teigiama, kad kulkų neturėsime pakankamai, todėl teks daugiau naudotis aplinkomis. Mūsų lauks ir tradicinis „shotgun“ bei įvairūs automatiniai ginklai apie kuriuos daugiau bus galima kalbėti, tik pasirodžius pilnai „ Cold fear“ versijai.

„Cold fear“ atrodo išties daug žadančiai. Jei kūrėjai pasistengs, tuomet turėsime rimtą konkurentą į metų siaubo žaidimą. „Cold fear“ pasirodys Kovo mėnesyje AK, PS2 ir XBOX platformoms.