„Need for Speed“ – šis pavadinimas anksčiau reikšdavo didelį greitį, azartą ir svarbiausia – įdomumą, kuris mus prikaustydavo prie žaidimo ilgoms valandoms. Daugelis žmonių šį žaidimą traktavo kaip lenktynių žanro tėvą. „NFS: Porsche Unleashed“, „NFS III: Hot Pursuit“ jau įėjo į istoriją, kaip legendiniai lenktynių žaidimai. Bet tai buvo labai senai. Ne paslaptis, kad nuo „NFS: Underground„ serijos žaidimai tik prastėjo ir prastėjo, o paskutinis „Pro Street“ susilaukė daug kritikos ir prastų įvertinimų. Dabar, po metų pertraukos, „Electronic Arts“ išleido „Need For Speed: Undercover“. Bet ar ši, jau dvyliktoji dalis, sugrąžins „NFS“ serijai lenktynių tėvo vardą? O gal visiškai jį palaidos?
Po priedanga
Žaidime mums tenka policininko, kuriam liepta infiltruotis į kriminalinę Tri – City gaują. Jam visą laiką talkins detektyvė Chase Linh. Viską padaryti tikrai nebus paprasta. Gaujos nariai pradės įtarinėti žaidimo protagonistą. Žingsnis po žingsnio mes artėsime prie tikslo – sulaikyti nusikalstamą gaują, kurį pasieksime lenktyniaudami ir keldami savo reputaciją.
Kaip ir „Red Alert 3“ žaidime, čia visa istorija pristatoma video intarpais su tikrais žmonėmis. Matysime nebe žaidimo varikliuko filmukus, kurie buvo beveik padorūs, o tikrų žmonių suvaidintus intarpus. Skamba gerai? Cha, o atrodo tikrai prastai! Idėja tikrai nebloga, bet aktoriai yra prasti. Jie vaidina labai dirbtinai ir nuobodžiai. Nors aktoriai ir nekokie, bet pats filmukų stilius man labai patiko.
Wroom, wroom!!!
Po didžiulio fanų nepasitenkinimo dėl atimtos laisvės „Pro Street“ žaidime kūrėjai pasimokė, todėl „Undercover“ sugrąžins visą laisvę atgal. Kaip ir daugelyje „NFS“ žaidimų, taip ir čia yra vienas pagrindinis miestas, padalintas į keletą dalių. Miestas, kuriame galėsime lenktyniauti vadinasi „Tri-City“.
Kiekvienoje miesto dalyje susipažinsime su naujais veikėjais ir gausime daug užduočių. Nors miestas labai gražus, bet važinėtis po jį nėra jokios prasmės. Savo ekrane mes visada matysime, kokias lenktynes mums siūlo žaidimas. Norint į jas patekti, užteks paspausti rodyklę žemyn ir po kelių sekundžių lenktynės prasidės. Mieste nerasime jokių paslėptų parduotuvių ar panašių dalykėlių. Laisvė čia tampa visiškai nereikalingu dalyku.
Policija jau ilgą laiką „gyvena“ „Need For Speed“ žaidimuose. Ne išimtis ir naujausia šios serijos dalis. Čia mus policininkai vysis įvairiomis mašinomis: pradedant paprastais „trantais“ ir baigiant super automobiliais. Taip pat žaidėją gaudys ir oro pajėgos su sraigtasparniais. Nuo jų pabėgti bus tikrai nelengva. Bet labiausiai reiktų pasisaugoti ir „žemės pajėgų“ – policijos automobilių. Visa policijos sistema yra labai panaši į „Most Wanted“. Jeigu ji pagaus tave tris kartus su tuo pačiu automobiliu, teks su juo atsisveikinti. O tai įvyks labai retai, nes policijos dirbtinis intelektas gana prastas.
Auto salonas – atidarytas
„Need for Speed“ serija visada pasižymėdavo dideliu kiekiu licencijuotų automobilių. Ši taisyklė galioja ir „Undercover“. Žaidime yra didžiulis „garažas“, kuriame viskas tvarkingai suskirstyta į regionus. Viskas elementaru. Europos regione išvysime tik Europos šalių gamybos automobilius: „BMW“, „Porsche“ ar „Bugatti“. Japonija mums siūlo: „Nissan“, „Lexus“ ar „Toyota“. Na, o amerikiečiai, kaip visada, – daug „muscle automobilių“. Kiekvienos šalies atstovų automobiliai pasižymės vis kitokiomis savybėmis: vieni turės didesnį greitį, bet prastą valdymą, kiti – atvirkščiai. Tai suteikia žaidimui įvairumo.
Nors automobilių išties daug, smagiausias dalykas yra mašinų tobulinimas. Savo „ratus“ galėsime tobulinti tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Ko gero, daugelis žmonių puikiai prisimena, kokia naujovė buvo tiuningas žaidime „NFS: Underground“. Tada buvo panaikintas gamyklinių automobilių išvaizdos stereotipas. Nors dabar tai tikrai nebėra naujovė, bet „Undercover“ turi tikrai gerą automobilio tobulinimo sistemą. Išorėje galėsime pakeisti beveik visas dalis, pradedant spoileriais, baigiant įvairiomis kėbulo detalėmis. Didelis tiuningo pasirinkimas leidžia mums sukurti unikalų savo paties automobilį. Bet, žinoma, šiais laikais viskas kainuoja! Už detales galėsime sumokėti žaidimo pinigais.
3 , 2 , 1 Startas!!!
Be jokių abejonių lenktynės – svarbiausias žaidimo aspektas. Čia galėsime pasirinkti tarp jau įprastų „circuit“ ir „sprint“ lenktynių ir keleto naujų, kaip „highway battle“ ar „outrun“. Šie du nauji lenktynių tipai tikrai pagyvina žaidimą. „Highway battle“, mes lenktyniausime tik ilgose ir mažai posūkių turinčiose autostradose. Patikėkite, tokiose lenktynėse greitis yra labai didelis. Kad ir kaip dramatiškai skambėtų lenktynių pavadinimas čia mums teks tiesiog įgyti tam tikro dydžio atstumą nuo priešininko. Na, o „Outrun“ rėžime reikės išsilaikyti priekyje priešininko nustatytą laiką. Bet „EA“ vis tiek pasišiukšlina ir čia. Kartais atrodo, kad pašaliniai eismo dalyviai neturi vairuotojo teisių, nes kažkokiu stebuklingu būdu sugeba susimėtyti ir padaryti avariją tiesioje vietoje ir tai įvyksta prieš pat mūsų nosį. Bet čia dar niekis palyginus su tuo, kad kartais vairuotojai tiesiog sustos viduryje kelio!!! Ir vėl tiesiai mums prieš nosį! Nors žaidimas yra iš tiesų labai lengvas, tokie dalykai tikrai nepakelia sunkumo kartelės, o tik gadina žaidimo įdomumą.
Dar viena įdomi naujovė yra „darbeliai“ (en. Jobs). Ši dalis man žaidime patiko labiausiai, nes čia yra sujungiami keli geriausi žaidimo aspektai kaip: policija, greitis ir vagystės. Taip, nors ir esame „užsimaskavę“ policininkais, mums teks vogti geriausius automobilius. Tai išties labai smagus darbas. Ne viskas taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Vien pabėgti nuo policijos neužteks. Kartais mes turėsime važiuoti itin atsargiai, nes „darbdavys“ norės, kad automobilis atkeliautų sveikas ir gyvas. Tai atlikti bus tikrai nelengva turint galvoje, kad visa miesto policija lips ant kulnų.
Už kiekvienas laimėtas varžybas ar „darbelius“, mes keliame savo „Wheelman“ reputaciją. Tai yra žaidėjo lygis. Keldami lygį gausime įvairiausių nuolaidų detalėms ir pan. Taip pat vienas iš įdomesnių dalykų yra vairavimo įgūdžiai. Po lenktynių mes gauname reputacijos taškų, o kartu su jais keliame savo vairavimo įgūdžius. Gaila, bet šis dalykas palengvina žaidimą, kuris ir taip yra labai lengvas.
Besileidžianti Saulė…
Prieš pradedant žaisti „Need For Speed: Undercover“ patarčiau užsidėti akinius nuo saulės. Nors buvo žadėta daug įvairiausių oro sąlygų, vienintelis dalykas, kurį aš mačiau, tai buvo saulė. Juokinga ar ne, bet panašu, kad „Tri–City“ yra miestas, kuriame yra tik labai ryškiai šviečianti Saulė. Tai dar vienas minusas.
Kita vertus, Tri-City sukurtas labai gražiai. Jame yra daug įvairiausių dangoraižių.. Nors atrodo, kad sukurti tokį miestą tokiam žaidimų milžinui, kaip „EA“ yra vieni juokai, čia vis tiek yra gausu problemų. Labai dažnai pastebėsite, kad pastatų tekstūros nespėja užsikrauti kartu su žaidimo eiga. Tai gali būti atleista tokiam žaidimui kaip „GTA IV“, kuriame miestas yra detalesnis ir daug kartų didesnis, bet „UC“ ši klaida yra tiesiog bjauri ir nepateisinama.
Dar viena ir, ko gero, didžiausia žaidimo problema – labai žemas kadrų per sekundę skaičius. Šis labai dažnai nukrenta iki tokio lygio, kad sunku suprasti, kas dedasi. Žaidimai, kaip: „Grid“, „Burnout: Paradise“, „Midnight Club: LA“ atrodo kur kas geriau nei „UC“ . Su tokia aibe problemų „Undercover“ sunkiai gali lygiuotis į aukščiau minėtus žaidimus.
„Farai“ ir plėšikai
Daugelio žaidėjų režimas šiame „EA“ žaidime yra tikrai smagus. Galėsime pasirinkti tarp įprastų lenktynių ir naujo „Farų ir plėšikų“ rėžimo. Reikia sutikti, kad šis yra labai smagus. Žaidėjas gali pasirinkti tarp tvarkos sergėtojų ir jos drumstėjų vaidmenų. Na, o esmė yra labai paprasta. Policininkai turi sugauti plėšiką, o plėšikui reikia pabėgti.
Apibendrinimas
Nors žaidimas nėra šedevras ir sunkiai gali lygintis su kitais šio žanro žaidimais, bet jis vis tiek turi savito patrauklumo. Istorija tikrai nėra kažkokia ypatinga, o ir vizualinė žaidimo pusė nėra labai patraukli, bet reikia pripažinti, kad „EA“ padėjo vieną žingsnį į priekį. Žaidimas tikrai geresnis už „Pro Street“. Bet ar šis žingsnis padėtas ne per vėlai?
58 Komentarai
SoTOP
Dėl „žingsnio į priekį“ būtų galima ginčytis, praktiškai nuo pat NFSU ši serija trypčioja vietoje nežinodama ko pati nori.
hexeris029
Labai geras žaidimas
kybergas
Iš dalies sutinku su SoTOP, bet mano nuomone MOST WANTED buvo paskutinė tikrai gera dalis, po to eina trypčiojimas:) Na o UNDERCOVER nors ir turėjo smulkių naujovių bei gerą siužetą, bet žaidimas nėra vienas iš geriausių EA Games darbų. Čia mano nuomonė(smart)
PurLiaKaS
zaidimas liuX ! manau EA kurejai tirkai pasistenge prie sito zaidimo
DumblorX
Degradacija vyksta kai susiorientuojama į grafiką, o viskas kitkas vėjais nueina. Oblivion, Crysis (iš dalies) puikūs pavyzdžiai. Ypač oblivion, nors tai ir geras žaidimas, palyginus su Morrowind tai šuolis žemyn, nes Oblivion neturi to savitumo ir gilios atmosferos palyginus su Morrowind, nes daug darbo buvo sudėta į grafiką ir mažai į viską kitką.
edwiuxis
Aš kai pradėjau žaisti Live For Speed su vairu, tai jau NFS: PS, UC neįdomus žaidimai. (s)
tjbebras
si dalis tikrai geresne uz pro street bet ne geresne uz kitas ankstesnias dalis apskritai serija nuo most wanted dalies tik blogeja%)
Ab_
man ir LFS patinka, nes esmini dalyka LFS turi, tai vairavimo malonuma, atrodo paprasta, bet dauguma kureju tai pamirsta, isleidzia superhita, isijungi ji ir net nepanasu, kad vairuotum automobili !-)
Mano svajoniu automobiliu zaidimas = GranTurismo (del arti tukstancio automobiliu ir galybes trasu) + Streetlegal (del automobilio tobulinimo galimybiu) + LFS (del automobilio valdymo). Gaila, kad niekas neskaitant SONY nekuria kazko panasaus. 🙂
Dizzee
Man tai labiausiai patiko zaidimo varikliukas ir „Highway battle“ lenktynes :), o visa kita tai atgyvena !-).
parlitq
krc ,pirmoji nfs dalis kurios net nezaidziau tiesiog insjungia 10 min plosiau aciu 😐
kestys112
Visos dalys geros, reikia džiaugtis, kad išvis tokias nuostabias dalis kuria ir yra ka palošt(i). Jei pritruks minčių tegu tik nebando grido su dirti megdžiot ba šudas gautusi8-|
nissanzz
Babaniau34 gera apzvalga.Norejau sio zaidimo, bet nepirksiu, o dar ir trofeju neturi…Geriau ziuresiu i Midnight Club:LA puse.
Xtrailering
Ech. visa NFS serija man kažkaip jau pabodo. netgi gerėjant žaidimo kokybei vistiek viskas krinta žemyn. kaip kažkas aukščiau sakė , tai tarsi arklys , trypiantis vietoje – turi daug potencialo si serija , bet jai vis kliuna prasti „vairuotojai“ – neisspaudzia visko iki galo. geriau sukurtu paskutini zaidima is likusiu jegu ir paliktu numirti – tai butu garbinga. dabar jau kuinas nusivare arti ir nieko nebebus. :-]
P. S. Ir nevarykit del kalbos 😛
Artojas
Drąsus tekstas ir drąsi išvada. Norisi už tai pagirt :).
Yra vienas netikslumas. GC parodos metu bendravau su vienu iš žaidimo prodiuserių ir jo klausėm dėl orų kaitos. Jau tada jis minėjo, kad jos tikrai nebus. Orų kaitos išbraukimas iš žaidimo buvo paremtas video intarpų atsiradimu, kurie visi nufilmuoti apie vidurdienį, šviečiant ryškiai kalifornijos saulei. Kūrėjai norėjo išvengti tokių niuansų, kaip pokalbis šviečiant ryškiai saulei o žaidimas naktį pliaupiant lietui, todėl visos lenktynės setintos tuo pat metu. Apie vidurdienį. Man tai patiko, o šiaip aišku skonio reikalas.
Ką jie žadėjo, tai tankią kelio dangos kaitą. Šioje vietoje pažadas galima sakyti netesėtas. Dangų tikrai daug, bet važiavimo ypatumų skirtumus pastebėjau grubiai šnekant du. Žvyras ir nežvyras.
Glock18
Didelis tiuningo pasirinkimas ? Nepastebejau (s)
fedska
man tai sitas zaidimas patiko…
tiuningas,galetu tiuningavimo procesa padaryt panasesni i NFS UC
tegul grazina neonus,nitruxas purskincias is arku
nu ir aisku kad neonai matytusi,laikas butu vel grazint tamsia paros dali
kazkaip nesimato ta tiuningo ivairove,nemnau kad ji ir yra didele,argi daug 9 spoileriai? 4 boy kit’ai? 4 kapotai?
kazkaip pasakojimuose apie tiuninga jie perdejo.
Galetu sujungt detaliu kieki is U2 ir Autosculpt,bet jai darys tik viena is ju,tai tegul geriau padaro, kad butu daug detaliu.
vienintele priezastis kodel as jau nebelosiu U2,nes grafika uzkniso,man akis net niezti,kazkaip gyliai galvoje laukiu kai jie sukurs U2 analoga,tada jau iskart aisku kad grafika bus nereali,ypac,jug tamsus paros metas,ryskios detales.
UC dar galima lost,bet jausmas lyg ji kure tiems kurie pirmakart losia NFS,ta prasme valdymas,su juo perlenke lazda
Akill
bent jau man zaidimas yra vidutinio lygio.
Pradesiu nuo +
+Grafika
+Didelis masinu pasirinkimas
+Istorija
+Filmukai.(i)
Dabar –
-Miestas labai nedetalus
-mazai tiuningo
-Valdimas manau 3-4metu vaikas atvaziuotu pirmas
-Pakankamai trumpas
-Jokios naudos is atviro miesto.
Tai zaidimui duociau 5,5/10 as is jo labai daug nesitikejau, bet yra tokiu klaidu kurie matosi del skubejimo.;)
giglopas
Siam zaidimui duociau 6-5 ir daugelis man pritartu
MoZe_Lt
o as tau nepritariu. Duociau 7.
Ab_
as pritarciau, nors dar prasciau vertinciau :D, man sis zaidimas skirtas nebent del idomumo pas kanors nuejus pabandyti ir gana jo buna net trasos nepravaziavus. Kazkoki pasityciojima sukuria is automobiliu vairavimo vien del to, kad itikti placiajam zaideju ratui.