Visi tų japoniškų RPG pavadinimai yra nieko verti. Bet štai Final Fantasy kažkaip skambėjo. Arba mums taip tik atrodė. Šiaip ar taip viskas ilgainiui subręsta. Senais triukais veteranų nepapirksi, o naujai kartai šita prarasta odisėja gal ir patiks… Man tik dvi pavardės užkliuvo iš visos košės, kurią užvirė Lost Odyssey: Hironobu Sakaguchi ir Nobuo Uematsu. Sakagučis, kaip skelbia reklaminės žaidimo afišos – yra Final Fantasy kūrėjas. Atsiprašau, skaitytojai, bet man jis paskutinėje vietoje. Šitas žaidimas nuo FF serijos nutolęs kaip Žemė nuo Plutono. O Uematsu, kurio kūrinių klausausi dar po FFX šiame žaidime padarė tik tiek, kiek buvo būtina. Ir aš jį puikiai suprantu. Kur dirba vien pinigai ir kostiumuoti besmegeniai dėdės tikrai nebelieka vietos fantazijai…
Apie nemirtingumą ir stagnaciją
Dabar mes esame visuotinės stagnacijos žaidimų rinkoje liudininkais. Visi, kas tik gali, čiumpa unreal trečio grafinį variklį ir kepa blynus pagal senai išbandytus savo šeimų receptus. Bet kai per ilgai valgai tą patį, tai maistas pradeda ne juokais įgrįsti. Vat būtent todėl aš ir laukiau Lost Odyssey – su viltimis, kad skonis bus naujas. Na bet kur tau… Kažkaip galvojau, kad čia nemirtingumas įgaus tikrą ir juntamą prasmę. Visai nesvarbu iš kur jis toks nemirtingas radosi ir kodėl… Tiesiog vienas Kaimas, kuris negali numirti. Bet ne, ne, ne. Nemirtingųjų yra keturi, (atsiprašau, kad išpasakoju pagrindines siužeto detales, bet kitaip neišeina – toks jau apgailėtinas tas siužetas) ir jie atvyko į Žemę iš kito pasaulio, kur visi tokie pat nemirtingi. Kad būtų dar banaliau ir durniau, tai jie visi kaip vienas praradę atmintį. O kaip ten iš tikrųjų viskas – išaiškėja žaidžiant. Tik kai išaiškėja, supranti, jog geriau nebūtų išaiškėję. Dar yra Gongora, jis taip pat priklauso nemirtingiesiems, tačiau yra pagrindinis žaidimo blogietis. Iš išvaizdos jis – idiotas. Geriausiu atveju galėjo tikti į antraeilius personažus, skirtus nuotaikai praskaidrinti, kaip tą puikiai darė generolas Kakanas (ar kaip ten jį…). Čia absoliučiai nėra jokio gylio, jokios rimties. Aš prisimenu kaip atrodė Seimūras FFX – nuožmus ir išdidus, kaip tikras blogietis. Viską galėjai išjausti kaip žaidėjas. O Gongora atrodo kaip kvailys. Toks jis ir yra, bet tai blogai. Tokie antrarūšiai idiotai kaip jis niekada nepajėgtų įgauti nemirtingumo statuso, bet žaidime tai net ne moralas. Tai tiesiog beprasmybė. Gaila, ar ne? Didžioji dalis personažų yra labai geri. Todėl apie juos vėliau. Prie istorijos dar norėčiau aptarti ir tas noveles, kurias iš japonų kalbos į anglų vertė tas pats žmogus, kuris amerikiečiams išvertė visas Haruki Murakami knygas („Avies medžioklė“, „Norvegų giria“ ir t.t.). Bet kai jas skaičiau (anglų kalba), vis tiek didžioji dalis jų nepatiko (viso yra 34). Tiesa, vienos metu apsiverkiau, bet ir tai daugiau dėl Nobuo Uematsu sukurtos muzikos, mat skaitant kartais įsijungia muzika, tekstą puošia įvairūs vaizdo efektai ir pan. Apsiverkiau. Dar ašara nuriedėjo pirmo disko pabaigoje, kai Kaimas surado vieną iš savo dukrų, kuri gimė vienais iš to tūkstančio metų, kuriuos šiame pasaulyje jau nugyveno Kaimas. Tokioje vietoje amnezija suvaidina teisingą vaidmenį ir sustiprina įspūdį. Su savo vaiku žaidimo eigoje susitiks ir mano mėgstamiausia žaidimo personažė Seth, bet čia jau nesiplėsiu. Apibendrindamas šią ilgą pastraipą galiu pasakyti tik tiek, kad pirmas diskas kūrėjams gavosi nuostabus. Antras taip pat labai geras, o trečias bei ketvirtas – nesąmonės. Ketvirtam, aišku, visi ieškos ir rinks daugybę smulkmenų po visą Lost Odyssey pasaulį, todėl ketvirtas diskas vien tokiems dalykams ir skirtas, bet apie tai irgi šiek tiek vėliau.
Apie įspūdį
Pradėjus žaisti – nebėra laiko atsikvėpti. Ir nebus, kol galų gale užbaigsite pirmąjį žaidimo diską. Pirmame diske įvyks svarbiausios pažintys. Omenyje turiu Seth, Janseną ir kovos sistemą. Šių trijų dalykų pilnai užteks, kad rautų stogą. Seth – niekur iki šiol nematytas moters personažas, kuriame gražu viskas nuo neįprastos šukuosenos iki apnuogintų šlaunų. Ji taip pat nemirtinga ir didžiąją savo gyvenimo dalį Žemėje prabuvo tikrų tikriausia pirate. Tai suteikia tokios gaivos, kokios nejaučiau po Suikoden laikų. Jansenas yra žaidimo juokdarys. Tačiau patikimas. Jo krečiami šposai yra kažkiek subtilūs, labai padeda kinematografiškoji žaidimo pusė, smagu žiūrėti ir atrodo viskas kaip gera kino juosta. Kovų sistema yra neginčijamas žaidimo arkliukas. Tai yra visas žaidimas. Kas nežino žodžių turn-based reikšmės – patariu užsiimti kuo nors kitu. Nes mane asmeniškai užknisa apgailėtini komentarai internetinėse parduotuvėse, kur vaikai, prisipirkę Lost Odyssey kopijų verkia ir sako, kad žaidimas sunkus vien todėl, kad nesugeba pereiti pirmojo boso… Bet ne esmė. Žaidime kovos labai gilios ir kruopščiai suprogramuotos, niekada nejausite nuobodulio, nes kiekvienoje teritorijoje galima tikėtis vis kitokių priešų modelių, o su jais teks ieškotis vis kitokių kovos būdų. Taip pat čia yra žiedo sistema. Labai naujas ir niekur iki šiol nematytas dalykas, kuris mums leidžia sustiprinti smūgio efektą. Todėl, kad paliepus kuriam nors veikėjui atakuoti, prasidės to veikėjo bėgimo animacija (išskyrus Sedą, jis naudosis šautuvais, todėl niekur nebėgs :)), o kad ji nepabostų ekrane įsijungs žiedas, į kurį turėsime patalpinti kitą žiedą. Nuo to, kaip mums pasisekė tą padaryti būsime vertinami „bad“, „good“ arba „perfect“ simboliais. Įvertinimas lemia labai daug ką, o taip pat ir azartą. Taigi būtent visi šie kiek aukščiau paminėti dalykai ir sukuria pirmąjį įspūdį. Kai manęs klausia, kas yra Lost Odyssey aš atsakau – Seth, kovos sistema ir Jansenas.
Apie veikėjų santykį
Galų gale žaisdami Lost Odyssey prieisite tokį tašką, kada jūsų „party“ vienu metu sudarys devyni žmonės. O kovos lauke gali stovėti tik penki, sudarydami dvi linijas – priešakinę ir galinę. Tie, kas stovi priekyje sudaro savotišką barjerą, kuris apsaugos stovinčius antroje eilėje nuo didelės žalos. Priekyje protingiausia statyti stipriausius, o stipriausi žaidime yra Kaimas ir Seth. Magai arba nepajėgūs kautis privalo stovėti užnugaryje. Bet čia iškyla problema. Nemirtingieji yra labai šaunūs, vos nužudyti po kelių ėjimų patys prisikelia ir t.t., tačiau jie nemoka nei vieno skilo. O mirtingieji jų moka į valias ir nuolat mokosi naujų. Todėl nemirtingieji kovų metų gali mokytis iš mirtingųjų įvairiausių skilų, nesvarbu ar tai būtų su kitų veikėjų gydymu susiję ar su kovos elementais. Bet kai matome, kad būtinai reikia turėti kovos lauke bent tris mirtinguosius, tuomet lieka tik du mirtingieji iš kurių galima mokytis kokius nors norimus sugebėjimus. Ir tai blogai. Nes pabaiga laukia liūdna: sėdėsime ketvirtame diske ir tol žaisime, kol visi nemirtingieji turės maksimalų sugebėjimų skaičių. O mirtingieji mokosi naujų iki pat, jei neklystu, 52 lygio. Taigi visų hardcore žaidėjų laukia smagus pasitampymas todėl siūlau iš karto prisipirkti alaus arba kitų gėrimų, traškučių arba šiaip užkandos ir nusiteikti rimtam kalimui. Beje, užsienio apžvalgų puslapiai mini, kad Lost Odyssey labai ilgai kraunasi. Tai nėra visiškai tiesa. Nebuvo taip, kad sėdėčiau ir keikčiausi, kad nepasikrauna. Dažniausiai dar nespėjus pasakyti keiksmažodžio jau galėdavau valdyti Kaimą :). Bet nutolstant nuo temos man labai nepatiko du vaikai, kurie atsirado žaidime. Kaimo anūkai :). Labai didelį įspūdį paliko tik pirmoji scena, kurioje jie pasirodė, o toliau tai tos jų durnos išraiškos, šnekos ir krečiamos visai ne vaikiškos nesąmonės pernelyg priminė Blue Dragon. Nors ne, Blue Dragon vaikai atrodė ir elgėsi geriau :). Dar užkliuvo dainos. Įsivaizduojate, būna žaidime visiškai ne į temą pradeda dainuoti :). Sėdi, žiūri kaip Jansenas neša malkas per sniegą ir girdi kaip kažkoks vyras plonu balseliu bando ištraukti ilgas natas. Eh… Įtariu, kad originalas (japonų kalba) skambėjo geriau.
Apie užuojautą
Dabar ar reikia XBOX360 turėtojams reikšti užuojautą?.. Tikrai reikia. Lost Odyssey buvo paskutinis tūzas šios konsolės kūrėjų rankose ir tas tūzas jokio įspūdžio niekam nepaliko. Na tūzas kaip tūzas. Nieko daugiau. Kas tyliai sako, kad Mass Effect buvo geriau – sakykit garsiai, nes tai tiesa. Bet Mass Effect jau tuoj iškeliaus į PC ir X360 ekskliuzyvų valanda pasibaigs. Dabar, kai visi Xbox‘o tūzai išdėlioti ant stalo… A, tiesa, dar bus Too Human. Jį kuria Silicon Knights (studija, puikiai pasižymėjusi Nintendo GameCube konsolėje: Metal Gear Solid: Twin Snakes, Eternal Darkness ir t.t.), tačiau viskas jau vis tiek nuspręsta. Xbox360 buvo daug visko žadėta. Dabar, pragyvenę atitinkamą laiko tarpą mes matome, kad tai neištesėta. PlayStation 3 poliui taip pat visko žadėta, o dabar žiūrėsim ar ištesės. Ekskliuzyvų karas turėtų būti įdomus. O dar įdomesnis galėtų būti menamas kompromisas tarp šitų dviejų stambių kompanijų (Sony bei Microsoft).
Apie faktus
Žaisdamas susirankiojau šiokius tokius faktus apie Lost Odyssey, kad patys galėtumėte lengviau pasidaryti sau bent jau kažkokį žaidimo apibendrinimą. Taigi Lost Odyssey yra naudojamas unreal engine 3 grafinis variklis. Jo dėka žaidime yra vietų, kurios atrodo pritrenkiančiai. Puikiai atlikti taip vadinami „dungeon‘ai“ (na nerašysiu gi urvai, požemiai :)), labai geri šviesos ir kai kurių magijų efektai, kai kur akį patraukia išties kokybiškos animacijos. Antra, žaidime skamba labai gražios (taip pat ir liūdnos) Nobuo Uematsu muzikinės temos. Kaimas, kaip personažas, nėra pakankamai išplėtotas (o pradėjus žaisti jau atrodė, kad jis – Squalo iš FF8 prototipas). Žaidime rinksime Kaimo ir kartais kitų pagrindinių veikėjų sapnus, kurie dėliosis į specialų katalogą „1000 years of dreams“. Didelė dalis novelių yra prastos, banalios, neįdomios, tačiau kai kurios tikrai paliečia tą jausminę žmogaus pusę. Tačiau tik kai kurios. Visi puikiai žinome, kad norint priversti kitą verkti reikia ir vaizdo, ir garso, ir pastangų. Vien skaitydamas neapsiverksi. Dar vienas faktas: žaidimą sudaro net keturi diskai, bet tai vis tiek nesutrugdys didžiajai daliai žaidėjų (turiu omenyje nusimanančius jRPG žanre) pereiti šį nuotykį per kokias 40-50 valandų. Žaidime iš viso yra 9 pagrindiniai veikėjai, kuriuos galėsime valdyti. Gera dalis jų yra tikrai įdomūs ir turi savo praeitį. Žaidimo istorija yra kiaura ir ją net nemalonu sekti; pagr. blogietis Gongora visomis išgalėmis stengiasi sugadinti bendrą Lost Odyssey vaizdą. Tarp kitko jo bukas veidas gadina ir europinės versijos žaidimo viršelį…
Vietoje išvadų
Taigi Mistwalker, galima sakyti, pasišiukšlino. Reputacija padarė savo, „hype‘as“ ne mažas, tačiau istorijos atžvilgiu tai tikrai labai toli nuo Final Fantasy. Netgi FFXII žaisti buvo įdomiau. Bet kas liečia patį žaidimą, tai čia vienas kokybiškiausių projektų šiandieninėje žaidimų rinkoje. Žaisti Lost Odyssey norisi ir kovoti arba blaškytis po pasaulį tikrai traukia, to niekaip nepaneigsi. Dėl to ir balo negalima rašyti itin žemo, bet visa kita – prastai… Sakė, kad Blue Dragon 2 jau kuriamas. Eh… Matau, kad aš čia nieko nepakeisiu, bet vis tiek tikiuosi, jog apie Lost Odyssey 2 mes neišgirsime.
40 Komentarai
yankeeNY
Tos kovos neuzkliutu jei nestabdytu zaidimo. Kovos interface uzknisa, pvz is pradziu kamera parodo visa vietove, tada kuris nors is tavo grupes dar kazka pasako. Visa tai trunka gana ilgai, ir kai tu kovu buna kone keli simtai, tai bradeda uzknisti ziureti ta pati per ta pati.
Ar geras Enchanted arms?
As maciau poras screen, bet kazkaip neuzkliuvo.
Tie dialogai japonu visad crazy. Jie megsta tas emo nesamones.
Sitas visad prajuokina:
BadBoy3y
nu man kaip patinkančiam jrpg žanro atstovui, visai nieko. Žaidimo pagrindas kaip jau sakiau yra kovos, dar renki ten golemus ir gali juos junkti prie komandos ir kovoti prieš priešus. Žaidimas yra manau labai lengvas, net ir norint viską surinkti jis nieko sunkaus nepasiūlys, nes viskas teka eilinę vaga. Maždaug net duoda užuominas kur tau eiti, ką daryti ir pan. Žaidimas pradžioje mane nuvylė, bet vėliau vaizdams pasikeitus, tikrai neblogo lygio produktas. Nueik į ir ten pasiskaityk recenzijas platesnes, ir apsispresi ar vertas tavo pinigų ar ne 🙂
babanius34
Žaidas liuks! Tikrai liudnokas ir puikios istorijos.
Bet Crisis Core FFVII patiko labiau
DZeath
gali savo tokia pazvalga ir yvertinima susikisti i viena vieta.tu kvaileli ar bent zaidimai patinka.ir nevaizduok kaskokio kritiko cia(tokia nuomone susidaro). kvaila istorija?? nebesnekek pasaku.viena is originesliu. Ju planetoj jie visi nemirtingi?? |-| gal ausis prasivalyk. jie visi mirtingi anksciau ar veliau. tik ju planetoj(or whatever they live) laikas eina skirtingai nei Zemeje. 1metai(jei gera pamenu) ju planetoje atstoja 1000 metu Zemeje. gal neklausai ka jie sneka.
Kuo dabar tie du vaikai uzkliuvo.wow. kartais jie suteikia emocini poveiki, kuomet kalba apie svo mama, arba ziurint i juos kai jie pravirksta.
hinorobu sakaguci tau paskutinej vietoj?? :O geriau padekok uz FF. ir isvis ka u cia suskeliai tai nepagavau as. geriausias rpg koki tik zaides 2008m. ir tikrai apsigziaugciau jei iseitu antroji dalis. siame zaidime viskas dera, veikejai(iskyrus pagrindini blogieti), labai geras igarsinimas, istorija, graziai sukurti miestai bei peizazai ir tiesiog nereali muzika, (kartais tiesiog nueinu Numara viesbuti(kur sutaisyta harpija) vien tik paklausyt tos nuostabios melodijos).
“Visi tų japoniškų RPG pavadinimai yra nieko verti“? no coment here too. gal nereik minet kas kuria geriausiu rgp rinkoje
P.S nekisk savo durnu nuoziuru kitiem skaitytojam.paaukojau 100h siam zaidimui ir ne kiek nesigailiu.
Newbie
su dauguma minciu sutinku.
matai, labai daznai taip buna – jei absoliuti dauguma sako, kad zaidimas ar jo istorija yra vieni geriausiu, butinai atsiras vienas „super zinovas“ kuriam ta istorija nieko verta 😀 Jei dar palygins su kokiu kitu zaidimu, tai jau bus vapsce ekspertas, pries kuri ir visi pripazinti saitai ir apzvalgininkai yra nulis. Nes vienam eiti pries minia yra kooool.
btw, kai pasirode apzvalga paziurejau autoriaus x-live profili – jis net main questo buvo neperejes, jau nekalbant apie papildomus. Tai ka tokiu atveju sneket apie istorija. Ir ko verti pasakymai „ketvirtas (diskas) – nesąmonės“, jei to disko net nesuzaides. Arba apie 52 level, jei jo nesi pasiekes. Game guide santrauka pridedant savo „eksperto“ nuomone ir tiek 😀
DZeath
tai jei ign vare turbut ir tau reikejo, nes nori but expertas kap ir jie…
“NEI VIENO“ oho net su cap’sais. turbut esi geriausias mano draugas ir zinai ka as esu zaides ir ko ne. ff8 buvo mano megstamiausia dalis.56lv tu vis dar noobas, ir negali apankyt visu vietoviu su sitokiu lv, +pereik visa zaidima tada ir rasyk.“neturintys emociju“ lol, kokkios pas juos emocijos bus, kai ju atmintis yra istrinta. laikui einat ir gryztant atminciai ju emocijos pasireiskia.anyway sakai ko dar nezinai.
P.S dont get emo 😉 su savo grow up ir vaikuciais
neznakomcas
kas atsitiko? kiek ziuriu , tai apzvalgos vien tik xbox360 konsoles zaidimu… nusipirko vienas is moderadoriu x’a ir pila is peties 🙂 o kur pc zaidimu apzvalgos? reikia visko ir ps3, ir x360 apzvalgu . Bet reiketu pasverti pagal paplitima , nes labai abejoju ar bent 20% cia besilankanciu turi viena is siu konsoliu.
E417
Noobas 🙂 Visas tas vietoves tavo žinau, iš jų svarbiausia – temple of enlightement. Kas joje? Nieko. labirintas vienas bosas ir daug skrynelių. nu lets get realistic, no? prie ko čia emo? 🙂 nieko ten nėra. čia ne FF 7 kur weaponai buvo, tokie, kuriuos tik tam tikras kiekis žmonių visame pasaulyje užmušdavo. čia easy. tu manai aš akis išdegęs imsiu ir kelsiu dabar, skillus mokysiuosi visiems iki galo? čia booooring. bet tą darau dabar. darau ir pabaigsiu. anyway, rašiau susipažinęs su visa istorija IKI galo, joje nieko gero ^^
Nesinori spoilinti dabar, bet tikrai. jei tau FF 8 da best, na tai patylėk, nes atrodo, kad nežaidęs tu jo. nesulyginsi lost odyssey su ff8, ką ne tiesa? aš pagal tai ir vertinu. kas žaidžia tas ir tikisi 😉
Artojas
Ganėtinai dažnai PC apžvalgos sudedamos iš PC Gamer žurnalo. Taip pat nemažai jų parašo patys lankytojai. Tikrai PC nėra nuskriausta. Juolab, kad ir kiti tinklalapiai noriai apie vieną ar kitą projektą parašo. O konsolėmis nesirūpina niekas. Todėl, kol kas jas šefuojam mes :).
DZeath
vertini pagal ka.jei kaskoks zaidimas tau buvo geresnis tai kitas butinai bus nieko vertas.
as odysey su ff8 ir nelyginu, ir uzteks grot ta pacia dainele kad as jo nezaides, tik as jo nenuvertinu kai tu cia cia savo “idomioj“ apzvalgoj
E417
Oj oj, gerai super 🙂 Padarom taip – tu parašyk geresnę apžvalgą ir mes įdėsime 🙂
Geriau tokia negu jokios.
DZeath
geriausia apzvalga ir galvos sau nesuki
E417
Skaičiau šitą 🙂 Tiesą sakant man irgi labai patiko, kad jie istorijai davė ten, berods, 9,6… kol nepažaidžiau žaidimo. Žiū, jau tik du secret bosai liko 🙁 Čia išties easy, viskas ko reikia – keltis lvl ir skillus mėtytis, ypač Sarai. Kai pas tave spell book is complete, nieko nebereikia. Divide, Leveler ir t.t. Sarah castina greičiau. Na vnž, battle system is one thing which drives this game forward, daugiau nieko stipraus. Kalbant apie vaikus žaidimuose (o ypač rpg) nesi matyt žaidęs Eternal Sonata, va ten tai emocionalumas…
Btw, pats apžvalgą parašyti gali, o ne prisidenginėti svetimomis. Aš irgi ign apžvalga prisidengti dabar galėčiau ir irgi parašyčiau – skaitykit ir nesukit man galvos. bet taip nedarau.
DZeath
man eternal sonata labai jau cartoon stiliaus, ir nzn nelabai man tokkie patinka(nesakau kad zaidimas negeras). kaskodel traukia daugiau realistiskesnio pobudzio.
as neprisidengineju kitomis apzvalgomis, tiesiog gametrailers apzvalga mane visiskai patenkina ir sutampa su mano nuomone 😉
WarCrafteris2
Ką galėtum rekomenduoti tada(iš visų platformų_?
E417
Na vat, Lost Odyssey lyg ir atrodytų kaip rimtas žaidimas (ir tai atsiskleidžia per tas noveles su garsiniais ir vaizdo efektais), tačiau šiaip tai jis vaikiškas 🙂 Jokio pagrindo sugrįžti atgal, žaisti iš naujo, viskas pasiekiama jei turi gerą lvl arba net jei ir neturi – secret bosai miršta lyg „ant bajerio“. na dar the immortal one reikia pabandyti ir viskas, daugiau ten, sakau, nieko galingo. Primena Kingdom hearts 🙂 ten irgi atsimenu viską susirinkau ir perėjau in no time, bet buvo fun. Nei ant vieno Final Fantasy serijos žaidimo taip nepasitaškysi – jei bosas tai bosas. Dešimtoje dalyje ypač ten… Na, o ant x360 tai jo, Lost Odyssey iš visų jRPG kol kas geriausias (bet jų ne taip jau ir daug …)
shadow
Mano subjektyvia nuomone tai Xbox’o salininkai tiesiog bando sukurti „visiems zanrams tinkamos konsoles“ ispudi. Ir nesistebiu, kad niekas jiems nepavyksta… Belieka tiketis, kad tikrosios japoniskos konsoles sio to sulauks, nes bent jau kol kas tai nieko nematau 😐
shadow
Tarp kitko tuo jusu gametrailers.com taip pasitiket irgi nepatartina. Pradedant Guild Wars: Eye of the North review’u su 5lvl veikejo begiojimo po Nightfall (atodo…) zonas vaizdais ir baigiant… Patys suprantat. Oi, tas korumpuotas musu pasaulis…
PS. Sorry uz doblepost’a. Kazkaip tikejaus, kad kazkas po manes jau parase…
WarCrafteris2
Na ant Wii atrodo bus Tales of Symphonia 2, ar aš klystų, taipogi naujas Final Fantasy Crystal Chronicles naujas žaidimas.
O PS3 gaus FF XIII ir Valkyria Chronicles. Nė iš tolo neprilygsta tam kokybiškų žaidimų kiekiui ką turėjo PS ir PS2
_agnyz_
Na nežinau. Žaidimas nėra jau toks blogas, kaip Tu bandai jį parodyti. Bent jau aš jį vertinčiau 9,6 , nes tie sapnai, siužetas ir grafika rauna stogą. Man tai vienas geriausių JRPG. Recenzijos autoriui siūlau nežaisti 8 valandų per dieną, o nueiti į parką ir pakvėpuoti grynu oru, nes, matau, nesiorientuoji kur esi (rašai pusiau angliškai, pusiau lietuviškai), be to, kaip minėjo vienas žmogus, recenzijoje kai kurie argumentai yra juokingi.