Vidury Vietnamo karo vadovaujate smogiamajai grupei. Ar užuodžiate napalmą? Čekų kūrėjai Pterodon, padedamas karo žaidimų specialistų ir Illusion Softworks, žada įkelti mus į patį karo pragarą. 5–osios specialiųjų pajėgų grupės A–216 komandos vade Houkinsai, pulkite! Čia jums ne antrasis pasaulinis.

Su jumis grupėje yra penki nariai, kurių kiekvienas turi skirtingus įgūdžius, būtinus misijos sėkmei. Nors galite visiškai valdyti komandos narius, kūrėjų teigimu, AI bus toks pažangus, kad įsakymus dalinsite retai. Kiekvienas narys vertina situaciją pagal svarbiausias elitinio dalinio elgesio taisykles. Jie žino, kaip elgtis, kaip apsiginti, kaip kovoti ir kaip išgyventi. Kiekvienas veikėjas — unikali asmenybė, tad žaidimas virsta tikru gyvenimo simuliatoriumi. Vieni veikėjai per konfliktus panikuoja ir bėga, kiti lieka ramūs ir kovoja toliau. Komandos sėkmė priklauso nuo to, kaip suvaldysite jos narius.

Kūrėjai žada mus nustebinti tikroviškumu. Norėdami, kad žaidimas kuo labiau sutaptų su knygomis ir filmais, kuriuos matėme apie Vietnamą, jie nukeliavo į šalį ir ją tyrinėjo. Iš Vietnamo parvežta šimtai nuotraukų ir valandos filmuotos medžiagos. Daugiausia informacijos, be abejo, surinkta apie žymiuosius Vietnamo miškus — žaidimo kulminaciją, kurią kūrėjai stengiasi kuo teisingiau atkurti. Kūrėjų komanda išties daug nukeliavo, kad užtikrintų žaidimo autentiškumą. Sutampa net ir tikra flora ir fauna.

20 žaidimo misijų apima įvairius tikslus. Vienais atvejais reikės kovoti, kad išgyventum tunelių tinkluose bėgdamas nuo priešų. Kitais atvejais tenka su komanda skintis kelią džiunglėse ir ieškoti priešų. Kad labiau paaštrintume misijas, tenka naudoti niokojančią ugnį iš sraigtasparnio, šaudyti kulkosvaidžiu nuo džipo galo ar iš valties.

Kaip ir ankstesniame Hidden & Dangerous žaidime, galite valdyti įvairius automobilius. Patirtį paįvairins džipai, sunkvežimiai ir valtys. O jei niekas nepavyksta, visada galite pasikviesti į pagalbą napalmo ataką.

Norėdama dar sustiprinti džiunglių atmosferą, Pterodon sukūrė grafikos variklį vardu Pteroengine, kuris džiungles paverčia gyvomis. Lapai juda vėjyje, medžiai krenta ant žemės. Nuo vaizdų neatsilieka ir garso sistema, kuri atkurs kiekvieną džiunglių garselį.

Vienintelė neaiški vieta yra ta, kad kūrėjai atvirai nepapasakojo, kaip pateiks tą faktą, kad JAV pralaimėjo Vietnamo karą. Ar žaidimo siužetas tai atspindės, dar nežinoma. Reikia tikėtis, kad jei jau kūrėjai taip stengiasi autentiškai atkurti aplinką, istorija taip pat nebus suklastota.