Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2009/06. Teksto autorius: Raw

Įsijungiau Elven Legacy ir be galo apsidžiaugiau atpažinęs Fantasy Wars. Išleistas kitu pavadinimu žaidimas turėtų vadintis papildymu, istorijos tęsiniu.

Šįkart žaidime valdysi elfus, kurie gelbėdami rasę ryžtasi atgaivinti Didįjį Medį. Siužetas nėra itin originalus, bet numatyta nemažai jo vingių. Duotas pažadas dar nieko nereiškia, senas kovos draugas gali pereiti į kitą pusę…

Žaidimo eiga nepasikeitė nė per nago juodymą: ta pati klasikinė ėjimų strategija (TBS), inventorių turintys herojai, šaltieji ginklai, lankai, magija. Iš oro atakuoja kelių rūšių drakonai, ereliai ir oro balionai, ant žemės slepiasi priešai. Iš gretimo miestelio pasipila priešiškos pajėgos, nors jo lyg ir nekliudei. Įvairūs būriai nueina skirtingo ilgio kelią, vieniems geriau lindėti miškuose, kitiems reikia lygumų.

Kiekvienas herojus turi savo užkeikimų rinkinį, kurį vis pasipildo naujais artefaktais ar įgyta patirtimi. Gyvinimas, mirties dvelksmas, ugnis iš dangaus, burtais iššauktas kareivių būrys, stebuklingas šarvas ir t. t. Ataka prieš vieną būrį arba visą pulką.

Herojai gali nešiotis po tris artefaktus, o paprastas kareivis — tik vieną. Naudodamiesi įgyta patirtimi visi daliniai užsidirba papildomų savybių. Tada leidžiama pasirinkti vieną iš trijų siūlomų: nematomumas, šarvai prieš lankus, tolimesnis žygis per upes, šūvio nuotolis, didesnis kovos efektyvumas lindint miške ir t. t. Štai dėl to rekomenduoju saugoti veteranus. Likusieji gyvi persikelia į kitą žaidimo lygį. Prieš tai leidžiama nusipirkti naujų būrių ir už pinigus patobulinti senuosius.

Laimėjęs lygį aukso medaliu, gauni pinigų, kareivių būrį ir artefaktą. Pergalės lygiui krentant, mažėja ir apdovanojimas. Jei jau nepasiekei sidabrinės pergalės, tada geriau neskubėti, saugoti kareivius ir ištyrinėti visus žemėlapio lopinėlius kaupiant patirtį.

Dažnai kyla dilema, mėginant išsirinkti kelią žemėlapyje. Galima, pavyzdžiui, brautis per gnomų tirštai gyvenamas lygumas, bet gali žengti ilgu nežinomu keliu saugodamas kareivius. Kiekvieną judėjimą galima atšaukti (praverčia, kai netyčia pažymi ne tą dalinį), tačiau tik ne tada, kai atlikus ėjimą kareivis pamato priešą. Šitaip žvalgyti žemėlapio niekas neleis. Koviniai veiksmai niekada neatšaukiami. Jei esi nepatenkintas lygyje pasiektais rezultatais, žaisk iš naujo.

Elven Legacy turi nedaug lygių, tačiau, žaidžiant bent normaliu sudėtingumo lygiu, jis nepasirodys trumpas.

Elfai šiame žaidime tapo pilnakrauje tauta, turinčia savus karinius dalinius ir savybes. Atsirado naujų pavienių banditų, gnomai pasipildė keliais būreliais. Į pabaigą sutiksi ir Fantasy Wars karo dalyvius.

Papildyme atsirado maršruto rodymas ir šaudymo atstumas. Pagrindinė priešo jėga vis dar yra kiekis. Kažkiek didesnis žaidimo reiklumas PC. Bet svarbiausia — nė karto „nelūžo“ nei Fantasy Wars, nei Elven Legacy.

Žaidimas labai spalvingas ir gražus. Prie kautynių animacijos padirbėta nuoširdžiai, vaizdo intarpai po svarbesnių įvykių gražūs ir informatyvūs, nors ir nepaiso realios situacijos žemėlapyje.

Pabaiga verčia susimąstyti…