Geri laikai atėjo komiksų veikėjams. Dauguma jų iš savo popierinių knygelių lenda lauk į kino ir kompiuterių ekranus. Spaidermenas, X–Menai, Supermenas ir kiti „–menai“ tiesiog puola žaidėjus ir liepia jiems kovoti prieš blogį. Tuo pačiu keliu keliauja ir kitas komiksų herojus — žaliasis monstras Hulk. Rugpjūčio mėnesį išvysime jį kino teatruose, o iki tol jis siautės AK žaidime.

Jei dar neteko girdėti apie šią žalią pabaisą, prašom, šiek tiek istorijos. Mokslininkas Briusas Baneris prisisiurbė kažkokios gama radiacijos ir dabar supykęs ar susinervinęs jis pasiverčia į didelį žalią monstrą ir tiesiog niokoja viską, kas jam pasitaiko po ranka. Žinoma, pačiam mokslininkui tai labai nepatinka, tad jo misija yra rasti priešnuodį šiai ligai ir atsikratyti savo „žaliojo aš“.

Žaidimas prasideda atkurdamas vieną iš svarbiausių filmo scenų (nesijaudinkit, tai nieko nesugadins :)). Briusas Baneris pasižiūri į save veidrodyje, pamato piktą „žaliojo aš“ atvaizdą, kuris staigiai išlenda iš veidrodžio ir dusina jį. Tada pasaulis pažaliuoja, Halkas prasiveržia pro sieną ir ieško, ką sudaužyti. Visai neblogas startas.

Žaidimas tiesiogiai atkartoja filmą tik šiame epizode, likusi žaidimo dalis vyksta praėjus metams po įvykių filme. Briusas tęsia paieškas, siekdamas atsikratyti Halko asmenybės, tačiau jam kelią pastoja aistringas generolas Rykeris ir piktavalis keršytojas Halkui — Lyderis.

Žaidime teks vaidinti ir mokslininką, ir Halką. Tiesa, iš apie 30–ties žaidimo lygių Briusą valdysite tik keliose misijose, o visą kitą laiką siautėsite su Halku. Žaidimas labai skiriasi valdant mokslininką ar Halką. Briusas stengsis visur patekti nepastebėtas, jam teks spręsti įvairius sudėtingus galvosūkius bei stengtis nesupykti ir nepažaliuoti. Žinoma, veiksmas šiuose lygiuose bus daug lėtesnis, tačiau kūrėjai tikina, kad žaidimui tai ne tik nepakenks, o pridės papildomos vertės. Juk reikia retkarčiais atsipūsti nuo siautėjimo.

Demonstracinėje versijoje, deja galėsite pasismaginti tik su Halku. Iš tiesų, demonstracinė versija tik akies krašteliu leidžia pamatyti, koks bus žaidimas — ji labai trumpa. Nepaisant to, galėsite išbandyti ir pajusti Halko jėgą. Tik pradėjus žaisti, jums į nagus pradeda lįsti kareiviai, o aplinkui pilna objektų, kuriais pasinaudojus tuos kareivius galima nukenksminti.

Halkas gali atlikti daugiau nei 40 judesių. Žinoma, demonstracinėje versijoje visų jų neišvysime, bet keletą smagių manevrų atlikti galima. Monstro atakos susideda iš trijų veiksmų: smūgių, gama atakų ir specialiųjų atakų. Smūgiai, kaip ir reikia tikėtis, labai galingi ir veiksmingi. Be to, jie priklauso nuo išlaikymo: kuo ilgiau laikysime mygtuką prieš jį atleidžiant, tuo galingesnė bus ataka.

Smagiausia žaidimo savybė — galimybė naudotis aplinkiniais daiktais. Visus aplink esančius objektus: automobilį, cemento blokus, stulpus ir kitas detales. Įsivaizduokite: pasiimate automobilį ir trankote juo kareivėliams per galvas. Tiesiog smagu. Beje, pačius kareivėlius jis irgi gali pasigriebti ir trankyti į žemę, daužyti juos galva ir svaidyti kaip šapelius.

Kovojant svarbus yra įniršio matuoklis. Kuo daugiau žmonių jus atakuoja, tuo piktesnis tampate ir užsipildžius įniršio matuokliui Halkas pradeda žaliai šviesti. Šiame įsiutimo režime Halkas yra galingesnis ir beveik nepažeidžiamas. Be to, šiuo metu galite atlikti specialius superjudesius.

Žaidime naudojama taikymosi sistema nėra automatinė. Halkas gali pasirinkti kurį taikinį ar objektą ir lengvai juos keisti. Tokia laisvė yra daug patogesnė ir suteikia daugiau galimybių. Kita įprasta tokių žaidimų problema — kamera — čia irgi veikia tvarkingai.

Nors Hulk kilęs iš Marvel komiksų serijos, žaidimas kurtas pagal kino licenciją. Tad žaidime išvysite daugelį smulkmenų iš filmo, be to, veikėjo balsą įgarsins aktorius Erikas Bana, filme vaidinantis Briusą Banerį. Reikia tikėtis, žaidimas, kaip ir įprasta tokiais atvejais, pateiks ir daugiau siurprizų ir šaunių ekstra dalykėlių.

Hulk grafika yra unikali. Jo stilių apibūdinti galima kaip tipišką 3D žaidimą, „apipaišytą“ cel–shading technologija. Žaidimas išties neatrodo panašus į jokį kitą. Jis sunkesnis ir tvirtesnis už matytus cel–shading žaidimus, tačiau kartu ir sugeba perteikti komiksų knygos išvaizdą.