2004-10-24, parašė z-e-b-r-a (iš Games.lt)

Siužetas

Jauna ir ambicinga FTB detektyvė Viktorija Makferson jau kurį laiką tiria makabriško, paslaptingo ir genialaus serijinio žudiko bylą,tačiau kad ir kiek pastangų ji dėtų, viskas kuo ji gali pasigirti, tai menki ir apskritai abejotini įrodymai ir nuolat į nugarą alsuojantis rūstus viršininkas.

Norėdama kiek atsipūsti ir numalšinti stresą,Viktorija kalėdų atostogoms išvyksta į toli nuo viso šurmulio ir nenutrūkstančios gyvenimo tekmės esantį kaimą aplnakyti tėvo.Tačiau net ir čia jaunoji detektyvė neranda ramybės ir taip trokštamo atsipalaidavimo, kadangi pasklaidžiusi šūsnį senų užrašų ji sužino,kad kadaise,prieš keletą dešimčių metų, jos senelis Gasas, taip pat kaip ir ji vaikėsi serijnį žudiką, kai dirbo privačiu detektyvu prahoje…sutapimas?

Žaidimo veiksmas vyks šiulaikinėje čikagoje kur mes valdysime pagrindinę žaidimo heroję Viktoriją ir 1929-ųjų prahoje kur patirsime minėtojo Viktorijos senelio praeities išgyvenimus.

Grafika

Daug ką apie estetinę žaidimo pusę pasako vien tai,kad žaidimui bus naudojamas patobulintas „Syberia“ grafinis varikliukas,patobulinimai tiesa ne esminiai,tačiau tikrai svarbūs: „real-time“ trimačių šešėlių sistema keliems šviesos šaltiniams,bei inventoriaus objektų 3D artinimas – taip galėsime iki pačių subtiliausių smulkmenų susipažinti su rastais daiktais,kas tam tikrais atvejais bus esmis dalykas…

Na o pačios žaidimo aplinkos,sprendžiant iš ankstyvosios stadijos vaizdų,turėtų atrodyti beveik identiškai „Syberia“ serijai: krupščiai atliktos, akiai malonios aplinkos,graži veikėjų animacija, sklandūs judesiai. ir t.t. Trumpai reziumuojant grafikos įpatumus galima teigti,jog žaidimas turėtų atrodyti išties labai gražiai ir įtaigiai.

Galvosūkiai

„Still Life“ pateikiami galvosūkiai,tam tikra prasme kiek panašūs į „CSI:Crime Scene Investigation“ – turėsime rinkti įkalčius,jau minėto serijinio žudiko sugavimui ir inkriminavimui,apklausinėsime civilius,bei autoritetingus kriminalinėje veikloje patyrusius policijos pareigūnus ir detektyvus ir panašiai; tačiau kūrėjai tvirtina,kad taip atrodo tik iš pirmo žvilgsnio,kadangi jų teigimu – buvo kuriama visiškai novatoriška užduočių sistema,grindžiama žaidėjo pastabumu detalėms,bei loginiu mąstymu.

Taip pat žaidime buvo įdiegta galimybė kombinuoti inventoriaus objektus,tad galime tikėtis šiokios tokios įvairovės ir kiek aukštesnio sudėtingumo lygmens… Taip pat būtų neprošal paminėti ir gan originalią dialogų proceso sistemą (tiesa kiek primenančią „Post Mortem“ ) : kalbėdamiesi su įvairiais

personažais, bei apklausinėdama civilius gyventojus, Viktorija ir Gasas galės pasirinkti – daugiau asmenišką ar objektyvią, bei profesionalią kalbėjimo manierą, iš to galime spręsti apie nevisiškai linijinio siužeto potencialą,bei alternatyvius galvosūkių „gvildenimo“ būdus.

Kol kas tai viskas ką pavyko sužinoti apie šį būsimą,regis kaip visad genialų „Microids“ darbą.Tad kol kas belieka kantriai laukti ir pasitikėti,kūrėjų kompetencija.