Kadangi esu užkietėjęs „Tower Defense“ tipo žaidimų mėgėjas, panorėjau turėti ką nors panašaus ir savo kišenėje, kad galėčiau žaisti bet kur ir bet kada. Taip mano žaidimų kolekcijoje apsigyveno „Ninjatown“ – vienintelis iki šiol sukurtas „Venan Entertainment“ kompanijos, kuriančios mobiliems telefonams skirtus žaidimus, kūrinys „DS“ sistemai. Pirmasis blynas jiems tikrai neprisvilo.

Siužetas:

Blogasis ponas Demonas (Mr. Demon) su savo gentainiais nusprendė užpulti taikų nindzių kaimelį ir pagrobti slaptą skaniųjų sausainių slaptą receptą. Tam ponas Demonas surenka didžiulę armiją ir su ja puola taikų kaimelį. Bet Senasis Meistras Nindzė (Ol’ Master Ninja) pasirodo esąs ne iš kelmo spirtas ir su kaimelio gyventojais gina savo žemę ir receptą. Ką gi kūrėjai mums siūlo? Ogi 9 unikalias zonas po 4 skirtingus lygius ir 100% smagumo!

Geimplėjus:

Šio žaidimo geimplėjus tikriausiai yra pats neįprasčiausias iš mano žaistų žaidimų – nemanykite, kad tai paprasčiausias „Desktop Tower Defense“ „DS“ konsolėje. Viršutiniame ekranėlyje matomas viso lygio žemėlapis, kuriame iš taško ‘A’ į ‘B’ juda prešai, kelyje susitikdami nindzes, kurie šiuos puola. Taip pat ekranėlyje matyti, kiek turite sausainiukų (tai – „Ninjatown“ valiuta) bei gyvybių. (vieną prarandate priešui pasiekus tašką ‘B’). Apatiniame ekranėlyje vaizdas pritrauktas: jame vykdomos visos komandos, t.y. statomi ir tobulinami nameliai. Šie gali būti pastatyti tik specialiuose kvadratėliuose, ir į kiekvieną telpa po vieną ar du (priklausomai nuo nindzės stiprumo) karius.

Kovai su priešais naudojama nemaža eilė vadinamųjų „superginklų“. Kad nesugadinčiau įdomumo, paminėsiu tik porą jų (beje – šie naudoja „DS“ mikrofoną ir liečiamąjį ekraną), pavyzdžiui, “Get off My Lawn“. Jo aktyvavimas gan neįprastas – reikia pūsti į mikrofoną, taip “nupučiant” priešus nuo pavojingos zonos. Taip pat paminėtinas “Get off the Bed”, kurį norint panaudoti, reikia rėkti į mikrofoną ir taip išbudint saviškius iš miego.

Valdymas:

Su pieštuku arba krypties mygtukais į visas puses sukama kamera. „Start“ sustabdo žaidimą, o visas kitas funkcijas – karių pirkimą, pastatų pirkimą, „superginklų“ naudojimą ir taip toliau – atlieka liečiamąjame ekrane esantys mygtukai. Valdymas yra išties paprastas, tačiau tuo pačiu be galo patogus.

Grafika / Muzika:

Nors „Ninjatown“ – dvimatis žaidimas, kūrėjų sukurtas grafinis apipavidalinimas pribloškia: nepalikta nė menkiausios klaidelės, o kiekviena objektų rūšis unikali. Kalbant apie muziką, kiekvienos zonos garso takelis skirtingas, tad ji neatsibos ilgas valandas. Stilizuota senovės Japonų muzika girdisi gerai ne tik per ausines, tačiau ir per „DS“ garsiakalbius. Netgi priešai, nors ir nekalba – jų sakomi žodžiai matomi subtitrų pagalba – taip pat skleidžia skirtingus garsus.

Dirbtinis intelektas:

Kaip “Tower Defender” tipo žaidimui, iš pradžių tikrai nesitikėjau gero priešų intelekto, bet, pasirodo, tokiame nuostabiame žaidime ir intelektas nepamirštas. Demonai gudriai apgalvoja, kurį nindzę pulti, atsižvelgdami į atstumą ir jėgą. Man tai patiko. Jie nebėga tikslo link it akis išdegę. Atvirkščiai: vieni užima žaidėjo karius, kad kiti galėtų netrukdomi judėti tikslo link. Turi būti kietas riešutėlis, norėdamas juos įveikti: tos pačios strategijos naudojimas nepasiteisins – kiekviename lygyje teks kurti vis naują.

Išvados:

„Ninjatown“ galima vadinti beveik tobulu: akiai, ausiai ir protui mielu žaidimu. Mažai ką ir bepridursi. Rekomenduoju išbandyti visiems. Jei išdrįsau žaidimą vadinti tobulu, išdrįsiu dar sykį jį pagirti – neradau jame jokių minusų, tik gerą žaidimo patyrimą. Būdamas smagiai pritaikytas vartotojui, jis nei erzina, nei yra itin sunkus – pats tas, norint atsipalaiduoti po sunkios dienos.