Dauguma šiuolaikinių žaidimų yra kuriami ar jau sukurti ateities vizijų, žmonių fantazijų ar realybės fone. Ne išimtis ir kompanijos Valve sukurtas žaidimas: Half-Life.

Ši kompanija tikrai nemažai įdėjo pastangų analizuodama veiksmo žaidimų trūkumus bei klaidas. Tad rezultatas gavosi stulbinantis.

Kad aiškiau būtų paminėsiu, kad žaidimo stilius yra panašus į Quake, tačiau Half-Life mano manymu yra įdomesnis scenarijaus veiksmas.

Žaidime Half-Life jūs esate mokslininkas Gordonas Frymanas. Visas žaidimo veiksmas vyksta Black Mesa tyrimų pastate, kuriame yra atliekami įvairiausi bandymai.

Kartą jums (t.y. Gordonui) vykdant eksperimentą jis sužlugo. To pasekmėje sugenda visa pastato apsauga bei dauguma pastato įrengimų, kuriuose buvo laikomi ir įvairiausi nežemiški padarai.

Tad Gordonui tenka gintis su įvairiais ginklais nuo jų puldinėjimų keliaujant po pastatą, taip apsaugant savo gyvybę.

Half-Life žaidimas sukelia labai tikrovišką įvykių įspūdį, kuris žaidėją „prikausto“ prie kompiuterio, taip pat sukelia žaidybinę baimę dėl neįtikinamiausių netikėtumų žaidžiant.

Žaidimą yra galimybė žaisti vietiniu tinklu arba internetu. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad žaidžiant šį žaidimą tinklu, galima užsikrėsti žaidimo manija. Mano manymu šio žaidimo kūrėjai tikrai pasistengė kurdami šį puikų žaidimą.

Manniac