Jūs – policijos pareigūnas. Jūsų priešas – 5 organizuotos nusikalstamos gaujos. Jūsų tikslas – bet kokiomis priemonėmis juos sustabdyti. Būtent taip būtų galima trumpai apibūdinti žaidimo idėją. Kaip specialaus policijos padalinio „Persekiojimo Pajėgos“ (Pursuit Force) narys, jūs turėsite sustabdyti jau minėtas 5 gaujas: „Convicts“, „Vixens“, Warlords“, „Capelli‘s“ ir „Killer 66“, kurios tik ir bando užvaldyti miestą.

Tokia maždaug ir būtų žaidimo istorija – paprasta ir nepretenzinga, bet kuo puikiausiai tinkanti gaudynių žaidimui nešiojamoje konsolėje. Tačiau pradėję žaidimą nesitikėkite įprastų gatvės lenktynių, kada jums teks paprasčiausiai aplenkti ar sudaužyti nusikaltėlių mašiną. Kalba eina apie tikrąjį blogiukų nukenksminimą. Tam kūrėjai žaidime mums siūlo visiškai naują būdą kuris, tenka pripažinti, yra išties originalus. Dar niekad anksčiau žaidimuose kažko panašaus bandyti nelabai teko.

Kalba eina apie galimybę bet kuriuo metu palikti savo automobilį ir peršokti į kitą (beje, tas pats galioja visoms transporto priemonėms) automobilį. Tokį manevrą galimą atlikti tiek šalia esant civilių, tiek nusikaltėlių automobiliui. Tiesa, norint dar ir pradėti kontroliuoti pastarąjį, reikės ginklų pagalba išprašyti jau esamus automobilio savininkus, o jie ne visada bus geranoriškai nusiteikę jūsų atžvilgiu. Teisingiau, nesipriešins tik vairuotojas, tuo tarpu bet kuris kitas mašinoje esantis mafijozas nė neketins pasiduoti be ginkluotos kovos.

Beje, perimdami nusikaltėlių automobilį ne tik užgrobsite jį, bet dar ir gausite tai gaujai būdingą ginklą. Taigi, kiekviena iš jau minėtų gaujų turės ne tik du jai budingus ginklus, bet ir automobilius, kurie tikrai išsiskirs iš minios. Na, juos išskirti bent jau reikės tik iš minios, nes visos misijos yra suskirstytos į kiekvienos iš gaujų nukenksminimo operacijas, todėl niekada neteks sutikti, pavyzdžiui, dvi skirtingas gaujas kovojančias tarpusavyje.

Patys pirmieji blogiukai, kuriuos sutiksite žaidime, bus „Capelli‘s“ šeima, kuri atstovauja tradiciniam mafijos įvaizdžiui. Jie šaudo tik su „tomsonais ir ilgo nuotolio ginklais“, bei negali ištverti be gerų automobilių ir pabuvimo prie vandens. Užtat „Warlords“, visiška priešingybė jiems. Pamišusio generolo, bet kokia kaina siekiančio būti kareiviu, vedami nusikaltėliai mėgdžioja kareiviška stilių. Šaudo tik modifikuotais kariuomenėje naudojamais ginklais ir važinėja džipais, bei skraido sraigtasparniais. Vėliau dar sutiksite iš kalėjimo pabėgusius nusikaltėlius „Convicts“, merginas, vilkinčias bikiniais, „Vixens“ ir japonų kultūros paveiktus „Killer 66“.

Tiesa, begaudant nusikaltėlius neverta būtų pamiršti ir savo tiesioginės užduoties – saugoti piliečių gerovę. Todėl kiekviena kartą atsitrenkę į civilių automobilį ar jį per klaidą apšaudę, gausite baudos taškus, kurie sumuosis dešiniajame kampe esančiame matuoklyje. Jame taipogi atsispindės ir gerieji jūsų atlikti darbai, kaip nusikaltėlių nukenksminimas ar jų automobilio užėmimas. Pirmu atveju matuoklis mažės, o antru didės. Ir jei kartais pavyktu jį užpildyti, tuomet gausite specialų „bonusą“, kurio metu šokdami ant kitos transporto priemonės, galėsite šaudyti į priešininkus dar būdami ore. Tai pat pilną matuoklį galima išmainyti į visišką gyvybių atgavimą ir transporto priemonės pataisymą.

Gerai, visa tai buvo gerosios žaidimo pusės, kurios, kad ir kaip būtų gaila, nepajėgia nusverti blogųjų. Visų pirma žaidimas velniškai sunkus. Jame yra 30 misijų, kurių kiekvienai pereiti reikia beprotiškai gero atskiro pasiruošimo. Spėju kūrėjų studija BigBig nebuvo prieš tai girdėjusi apie tokį dalyką kaip apmokymai ar tolygus įvedimas į žaidimą. Nuo pat pirmosios misijos jau turėsite įrodyti ką mokate iš tikrųjų ir visiškai nesvarbu jei jums ją pavyks įveikti tik iš 20 karto.

Na, sutinku, jog esame pernelyg įpranti šiuolaikinių „popsinių“ žaidimų, kuriuos pereiti tikrai nereikia didelio išmanymo ar kokio nors pasiryžimo apskritai. Didelio sudėtingumo lygį dar būtų galima lengvai atleisti jei ne kvailas daugelio misijų nesubalansuotumas. Beveik visos misijos pasižymi tuo, jog yra ilgos ir svarbiausia daugiausia sudėtingos tik jų gale. Ir labai dažnai ilgai žaidus, tenka ramiai nuleisti PSP į šalį bijant dar kartą bandyti iš naujo, nes dar po vienos eilinės nesėkmės, ištiktas nervinio priepuolio, gali 1000 litų kainuojanti daiktą ir pro langą išmesti.

Dar tenka paminėti prasta valdymą, kurio pagalba sudėtingų misijų įveikimas dar pasunkėja. Pridėjus nieko neišsiskirianti garsą, mes gauname labai jau vidutinišką produktą. Tiesa, žaidimo idėja buvo netgi labai įdomi, o ir daugelis naujovių tikrai galėjo tapti nuostabaus žaidimo pamato, bet viską sugadino per didelis nesubalansuotumas. Taigi ar pirkti žaidimą, klausite jūs? Jei kantrybės turite per daug, tuomet bent jau galite pabandyti. Kitu atveju – nerekomenduotina.

Vytautas, Games.lt