Kompanija Eidos šiemet siūlo kelis rimtus ir baisiai laukiamus tęsinius. Pradėkime nuo žaidimo, įnešusio nemaža sumaišties FPS žanre. Deus Ex buvo sukrečiantis žaidimas ir turėjo didžiulę sėkmę, todėl tęsinys neišvengiamas. Deus Ex: Invisible War tenka sunki užduotis ne tik išlaikyti aukštus standartus, bet ir pateikti kažką naujo. Rodos, jam tai pavyksta.

Antrajame futuristiniame nuotykyje ir vėl valdysite nano–augmentuotą agentą Alex D. Keliaudami per lygius, kaip ir pirmajame žaidime, galėsite kibernetiškai tobulinti savo veikėją (pasinaudoti vadinamais biomodais) ir taip atlikti antžmogiškas užduotis. Daugelis pirmojo žaidimo biomodų dabar sukombinuoti ir suteikia daugybę naujų patobulinimų. Prie šiurkščios, slegiančios artimos ateities atmosferos pritampa keletas juodosios rinkos modų, kurie yra tiesiog blogis. Pavyzdžiui, vienas iš šių biomodų yra dronas, kuris paleistas suėda lavonus ir absorbuotą materiją paverčia į sveikatos energiją. Taip, pone Dahlmeri, tai reiškia, kad praktiškai galite „ėsti“ kritusius priešus. Kūrėjai taip pat mums žada suteikti galimybę užvaldyti kai kuriuos sutiktus robotus ir naudotis jais atakose. Taip nesunkiai ne tik iššaudysite priešus, bet ir galėsite šnipinėti juos, išsiaiškinti patrulių budėjimo kelius ir klausytis slaptų pokalbių.

Veikėjui įgaunant patirties, galima rinktis — pirkti ar prisiauginti (augmentuoti) skirtingus biomodų tipus. Kiekvienas biomodas turi tris galios lygius. Kylant kiekvieno implanto lygiui, atrakinsite papildomas šio įgūdžio išnaudojimo galimybes. Pavyzdžiui, patobulinęs savo kiberakis, veikėjas ribotu atstumu matys kiaurai sienas. Žaidėjas pagal norus ir žaidimo stilių galės visiškai prisitaikyti veikėją — kol kas tokio dalyko FPS žanre nematėme.

Būtent pritaikymas ir adaptavimas yra vieni iš pagrindinių Invisible War skiriamųjų ženklų. Kiekvienas antrojo Deus Ex lygis sukurtas taip, kad situaciją galima būtų išspręsti keliais būdais. Jei žaidėjai nori sukelti konfliktą ir pakovoti, jie gali pulti sunkiais ginklais ir išspręsti problemą agresyvia jėga. Jei žaidėjai nusprendžia, kad priešas per stiprus, gali naudoti stealth ir pabandyti nepastebėti prasėlinti pro jį. Kai kuriose situacijose žaidėjai gali bendrauti su NPC veikėjais ir įkalbėję ar papirkę juos nusigauti iki tikslo. Be skirtingų metodų, tikslą galima pasiekti ir skirtingais keliais. Didžiuliame žemėlapyje žaidėjai gali išsirinkti jų manymu tinkamiausią kelią ir suplanuoti savo kelionę iki tikslo.

Grafikos variklis, be abejo, buvo patobulintas nuo pirmojo Deus Ex. Žinoma, jis nesiekia tokių aukštumų, kaip kad Doom III, tačiau žaidimas atrodo labai pagarbiai. Sėlindami žaidėjai tikrai pastebės gerai atrodančius šviesos ir šešėlių efektus.

Pasak Ion Storm, Invisible War nebus toks ilgas, kaip kiek užtęstas pirmasis žaidimas. Nauji lygiai nebus tokie didžiuliai, tačiau juose bus daug tankiau išdėstyti misijų tikslai ir veikėjai, su kuriais reikės bendrauti. Kadangi lygiai bus mažesni, neteks klajoti iš vieno galo į kitą, tad žaidimas turėtų būti kiek greitesnis ir žymiai aktyvesnis.

Žaidėjų publika jau seniai laukia šio nepaprasto žaidimo tęsinio. Kūrėjai žada, kad Deus Ex: Invisible War pasirodys jau spalio mėnesį.