Black & White II

Parodos metu pristatyta speciali naujojo Black & White II „technologijų mišinio“ versija, o dizaineris Pyteris Mulinox atskleidė studijos Lionhead planus antrajam dievo žaidimui.

Black & White II daug smarkiau išryškins didelio masto karus, nei pirmasis žaidimas. Žinoma, vis dar būsite dievas, tačiau daug svarbesnė taps galimybė paveikti silpnų žmogelių gyvenimus. Jūsų veiksmai labiau įtakos turimas valdas ir gigantiškų gyvūnų pasaulį. Nusprendusių tapti piktuoju dievu žemės taps nederlingos, nuvys medžiai ir kita augmenija. Jei būsite geraširdis dievas, žemės žaliuos ir pasipuoš žiedais. Nuo jūsų veiksmų priklausys ir valdomo gyvūno išvaizda: jis galės augti, mažėti, plonėti, storėti, keisti veido išraiškas, parodančias jo blogį/gėrį.

Antrajame Black & White galėsite statyti didesnius, geriau išvystytus miestus. Išskirtiniai pastatai ir struktūros padės žmonėms sparčiau plėtoti ekonomiką, apsauginės sienos saugos nuo priešų įsiveržimų, o gėlių sodai ir kiti dekoratyviniai elementai suteiks miestelėnams džiaugsmo. Taip atsiras dar viena galimybė plėsti teritoriją: žmonės iš gretimų gyvenviečių gali patys įsikelti į gražius jūsų miestus.

Didesnis dėmesys žaidime teks ir karinėms struktūroms. Galėsite greitai ir be vargo samdyti karius, jungti skirtingus elementus į būrius bei prie jų priderinti kai kuriuos objektus. Taip atsiras daugybė įdomių taktinių galimybių. Išlaikyti tvirtą apsaugą ir sukurti galingą puolimo jėgą padės ir naujas resursas — rūda. Jos reikės statyti sienoms ir kurti armijoms.

Black & White II rasime aštuonis „epinius stebuklus“ arba didžiuosius burtus. Stebuklai yra didžiuliai bokštai, veikiantys kaip epinių stebuklų kanalai. Kaip ir visa kita žaidime, stebuklų išvaizda keisis priklausomai nuo jūsų asmenybės. Žaiskite kaip geras dievas, ir stebuklas bus auksinis bei tviskantis, pasiduokite į tamsiąją pusę, ir stebuklo išvaizda primins siaubo filmų dekoracijas. Burtai yra išties galingi. Pavyzdžiui, pasinaudoję Sirena, galite pritraukti žmones į vieną vietą ir užpulti juos arba apsupę sienomis įkalinti.

Tobulinama ir vartotojo sąsaja. Įdomiausias papildymas — „daugiarankis“ paėmimas, leidžiantis pagriebti daugiau nei vieną objektą ar žmogų vienu metu. Iš jūsų rankos išsiveržia tarsi atvirkščias tornado ir siurbia viską, kas pakeliui. Naudodamiesi šia savybe galėsite surinkti ir specifinius objektus. Pavyzdžiui, iš žmonių išsirinkti tik vyrus armijai arba iš medžių — tik ąžuolus, naudingesnius statyboms.

Black & White II žaidime ypatingas dėmesys skirtas detalėms. Grafika ne tik graži, bet ir atlieka tam tikras funkcijas. Pavyzdžiui, atskiri žolės stiebeliai nesukurti šiaip sau. Per žolę praėjus vienam veikėjui, jie nusilenkia, bet netrukus vėl atsistato. Praėjus grupei, stiebeliai lieka prigludę ilgiau, o nuo armijos žingsnių žolė visai sunyksta. Taip, priklausomai nuo to, kiek žmonių vaikščios, dažniausiai naudojami maršrutai ilgainiui taps keliais, o keliai — gatvėmis.

Pyteris Mulinoks ir Lionhead neatskleidė, kada tiksliai pasirodys žaidimas. Ko gero, jį išvysime ne anksčiau 2004–ųjų.