Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2009/10. Teksto autorius: Xan

Prisiminęs, nuo ko viskas prasidėjo, ar susipažinęs, jei pirmoji dalis senesnė už Tave patį, galėsi pasinerti į naujus Guybrusho Threepwoodo nuotykius.

Šie prasideda ant laivo denio, kur didis piratas stengiasi įveikti vudu ritualą atliekantį LeChucką ir išvaduoti savo mylimąją Elain iš jojo nuo magijos žalių gniaužtų. Tačiau prieš tai reikia prie daug ko priprasti: pirmą kartą visiškai trimačio pasaulio, serijoje dar neregėtos vartotojo sąsajos, galiausiai, vilnių siūbuojamos kameros. Atsikvošėjęs Guybrushas prisimena LeChucką, beda kardą jam į strėnas, laivas sprogsta (nesijaudink, viskas paaiškinama logiškai), praranda sąmonę ir ant nuolaužos dreifuoja į Flotsamo salą. Nerimas dėl Elain bei iki galo su LeChucku neišaiškinti santykiai verčia jį ieškoti būdo išplaukti atgal į jūrą, tačiau netrukus paaiškėja, kad Flotsamo saloje vėjai pučia tik kranto link, o garlaiviai dar neišrasti. Tarsi bėda būtų menka, Guybrushas pastebi iš LeChucko pasigavęs keistą vudu ligą — vieną ranką nusėjo pūslės, ji pažaliavo ir, blogiausia, pasidarė nekontroliuojama.

Priversti negyvėlį šokti

Valdymas vis tik, manau, vertas platesnio komentaro. Norint priversti Guybrushą eiti, reikia nuspausti kairįjį pelės klavišą ir tada vilkti pelę norima kryptimi. Labai nepatogu. Laimei, integruotas ankstesniuose Telltale žaidimuose matytas veikėjo vedžiojimas WASD klavišais. Visa sąveika su aplinkos objektais atliekama paprastu kairiojo klavišo spragtelėjimu. Inventorius paslėptas mažiau įprastoje ekrano dešinėje ir pasirodo ten nustūmus pelės žymeklį. Kiekvieną turimą daiktą galima atidžiau ištyrinėti, pabandyti panaudoti su aplinkos objektais ar sujungti su kitu inventoriaus daiktu. Pastaroji procedūra taip pat pernelyg komplikuota — reikia padėti kiekvieną daiktą į sujungimo vietas ir paspausti mygtuką su sudėties simboliu.

Du už vieno kainą

Iš vienos pusės, Tales of Monkey Island yra dar vienas įprastas Telltale epizodinis žaidimas, iš kitos — visiškai pelnytas serijos įpėdinis su ne mažiau komiškais personažais, įdomiais galvosūkiais, absurdiškais (gerąja prasme) jų sprendimo būdais, linksma ir įtraukiančia istorija bei iš koto verčiančiais sąmojais. Guybrushą bei Elain įgarsino tie patys gerai pažįstami aktoriai, kūrybiniame procese dalyvavo visa šūsnis kitų prie ankstesnių serijos žaidimų dirbusių asmenų.

Priešingai negu ankstesniuose Telltale epizodiniuose nuotykiuose, kiekviena dalis nėra nepriklausoma ir, kaip „muilo operos“, pasibaigia pačioje įtampos viršukalnėje. Taip pat, galima buvo suprasti, kiekvieno epizodo veiksmas vyks skirtingose vietose, tad galima tikėtis dar didesnės būsimų nuotykių įvairovės.