Ar kada nors besilankydami atrakcionų parke susimąstėte, ką reikštų tokį turėti pačiam? Tai yra rūpintis savo darbuotojais, teritorijos priežiūra, kur pastatyti atkrakcionus, kokios patraukliausios kainos būtų lankytojams, kokių papildomų pramogų reikėtų ir taip toliau. Ne? Aš, asmeniškai, apie tai tikrai niekad nepagalvodavau, nes būdavau per daug užsiemęs pinigų taškymu ant visų galimų įrenginių. Bet, štai, yra žaidimas, leisiantis į visą šį reikalą pažvelgti iš organizacinės pusės ir „pasimuliuoti“ savo asmeninį parką, kad visokie pinigų pritinę klientai užsibūtų kuo ilgiau.

Žaidimas, iš tiesų, primena dar „Segos“ laikais žaistą „Theme Park“ , kuriame taip pat reikėjo sukurti pelną nešantį pramogų parką. Deja, tuomet visi bandymai baigdavosi bankrotais. Įdomiausia jog tiek prie pastarojo „Theme Park“, tiek prie dabartinio „Adventure Park“ dirbusios kompanijos yra ganėtinai „pasikausčiusios“ simuliatorių – „tycoon‘ų“ žanruose. Šiuo atveju, „Adventure Park“ kūrėjai „b-Alive“ po savo vardu laiko „Airline Tycoon 2“, „Wildlife Park 2“ ir eilę kitų žaidimų.
Taigi, kaip jau minėjau, žaidime kursime ir rūpinsimės savo atkrakcionų parku. Nieko daugiau, nieko mažiau – jokios istorijos, vienas „tycoon‘as“. Tai galėsime daryti dviem būdais: užduotiniu (misijiniu) ir paprastuoju. Iš tiesų, „misijinis“ nuo pirmojo skiriasi tik tuo jog negalėsime pasirinkti norimos pradedamosios teritorijos ir mums bus nuolat duodami tolimesni tikslai, kuriuos reikės pasiekti (pavyzdžiui, išbristi iš minuso). Na, o paprastojo rėžimo pavadinimas kalba pats už save: čia galėsime pasirinkti vieną ir labiausiai patikusių teritorijų (kalnuotas miškas, paplūdimys, tropikų sala, uolėta dykuma ir t.t) ir suktis, kaip tik beišmanytume

Žaidimo procesas, galima sakyti, susideda iš penkių dalių, arba, kitaip tariant, žvaigždučių, kuriomis bus apdovanojamas mūsų parkas. Nauja žvaigždutė yra tarsi naujas lygis, tad jos suteikimas atrakins eilę naujų atrakcionų, puošmenų, kitų pastatų bei jų patobulinimų, tačiau kartu pritrauks ir įnoringesnių lankytojų, dėl kurių reiks stengtis dar labiau, jei norėsime pakilti į dar aukštesnį lygmenį.
Naujos žvaigždutės bus suteikiamos pasiekus maksimalų galimą pasitenkinimo lygį. Aišku, iš pradžių klientai kabinėsis prie daugelio dalykų – jiems truks papuošimų, šiukšliadėžių arba palmių, atrakcionai bus per daug nuobodūs ir neteiks trokštamo adrenalino, o saldainių aparatai turės per mažą pasirinkimą, bet pašalinus tuosius dalykus ir pradėjus gauti grynai teigiamus atsiliepimus, netruks kilti ir minėtasis lankytojų pasitenkinimas.

Didžiausią įspūdį palikusi žaidimo pusė buvo įvairių veiksmų gausa. Kūrėjai, teigdami jog čia vaizduotei nėra jokių kliūčių (nebent ji nebus pakankamai laki, savaime suprantama) beveik (mažučiu melu galima laikyti mažą pačių atrakcionų pasirinkimą) nepamelavo – čia galima išdarinėti viską: lyginti ir kilnoti kalnus, apsodinti juos augalais, koralais, pridėlioti akmenų, keisti žolės rūšį. Arba, statant atrakcionus, vagonėlių bėgius nutiesti taip, kad šie vingiuotųsi viršum apačioje esančių kitų atrakcionų. O kur dar galimybė visokeriopai valdyti likusius pastatus, jų teikiamų paslaugų kainas, pasamdyti darbuotojus kurie prižiūrėtų papuošimus bei rūpintųsi technine pastatų būkle ir t.t.
Nors sukioti karuseles buvo tikrai smagu, visgi atsirado keletas pagalius į ratus kaišiojusių dalykų. Pirmiausiai tai kiek mažokas pačių atkrakcionų pasirinkimas – nauji atrakinami atrakcionai yra prieš tai buvusių perspalvotas variantas. Tai yra, vietoj kasyklos vagonėlio bėgiais važiuos ateiviškas greitasis traukinys. Tuomet mes turime prastą optimizaciją, vertusi sumažinti visus nustatymus. Netgi po to, pristačius daug objektų ir nutolinus vaizdą, jautėsi šioks toks „lagas“. Kitas ne itin patikęs dalykas buvo garso takeliai. Tokiam žaidimui norėtųsi ko nors neutralaus, o viena (iš trijų) čia grojusių melodijų labiau tikrų kokiam nors veiksmo filmui.

Nepaisant to, „Adventure Park“ yra tikrai neblogas žaidimas. Gal ne toks, kurį imtume, jei norėtume kokių nors įspūdžių, bet paprastam laiko praleidimui tikrai tinka.
2 Komentarai
Orangutangiukas
Ar panašus į theme park? Yra ekonomika, darbuotojai, jų poreikiai ir t.t.?
Grishnakh
Darbuotojai yra. Siokia – tokia ekonomika yra ir pagrinde sukasi apie paslaugu kainu reguliavima, siekiant lankytoju pasitenkinimo, kuris veliau leistu statyt mandresnes atrakcijas.