Kai The Sims serijos pardavimai siekė beveik 100 milijonų vienetų, EA nusprendė nutiesti visiškai naują atšaką serijoje, kuri būtų labiau prieinama jaunesnei auditorijai.

EA tai ir padarė su MySims serija, kuri per pastaruosius keletą metų sulaukė įvairių atsiliepimų iš kritikų, bandymų perteikti įvairius žanrus, tačiau nei vienas iš tų bandymų dar kol kas nesurado efektyviai veikiančios žaidimo formulės. Ar pagaliau mažieji Sims’ai atrado savo nišą danguje su „MySims SkyHeroes“ dalimi ar teks pakirpti sparnelius dar vienam „ereliui“?

Žaidimas prasideda, kai tave, netekusį sąmonės, suranda „Sky Force“ padalinys, kurie priešinasi Morcucorp piktąjai organizacijai, norinčiai užvaldyti visą dangų..

„MySims SkyHeroes“, kaip ir kiti MySims žaidimai, istorijos aspektu yra beveik vienodi, o, tiksliau pasakius, čia istorijos beveik nėra. Tai, kas laikoma My Sims: Skyheroes istorija, tėra beprasmiški ir buki dialogai, veikėjai neturintys jokios charizmos, o visas šis skrydis įgarsintas simlish kalba, kurios ilgiau pasiklausius pakrinka nervai.

Tačiau, tiems, kas šį žaidimą žais, mano postringavimai bus nė motais. Jaunesnioji auditorija spaudinės visus Wii pultelio mygtukus tol, kol pultelis nusprogs, kad tik greičiau praleistų dialogus ir galėtų žaisti patį žaidimą (tiesą pasakius, šį kartą elgiausi ne ką geriau).

Prakalbus apie žaidimo eigą, „MySims SkyHeroes“ pasiūlys gerokai mažiau režimų, nei turėtų būti panašaus tipo žaidime. Jie čia yra tik du — Dogfight ir Race. Dogfight greičiausiai būtų apibūdinamas kaip tradicinis lėktuvų deathmatch režimas, o Race režimas yra tiesiog paprastos lenktynės, kuriose vienas arba su komanda galėsite pleškinti kitus oponentus iš įvairiausių ginklų.

SkyHeroes žaidimo eigoje viskas yra ypač draugiška ir prieinama. Tai atskleidžia ypač paprastas ir arkadinis žaidimo eigos stilius, lengvos užduotys ir galiausiai valdymas, kurį perprasti neprireiks nė minutės.

Visgi, žaidimo eiga nėra rožėm klota, ji smagi, bet tik trumpą laiko tarpą. Vienas iš tų veiksnių, kurie laikui bėgant padaro Skyheroes nuobodžiu, tai kūrėjų nesugebėjimas perteikti įvairovės. Žinoma, žaidime bus 12 įvairiausių žemėlapių, kurie skirsis išvaizda, tačiau bendrai paėmus, tai tėra gan tuščios ir sumanaus lygių dizaino stokojančios vietovės, pro kurias sykį „prazvimbus“ vaizdelis ims ir atsibos.

Žaidimo sudėtingumas irgi vienas tų faktorių, kurie priverčia padėti Wii pultelį į šalį. Pavyzdžiui, atsitrenkus į kokią nors kliūtį, pažanga nėra suteikiama. Ji nesuteikiama net ir tada, kai pašaunamas kito žaidėjo lėktuvas. Gal tai ir patiks tiems, kuriems jau per gerklę eina visų įprastų lėktuvų simuliatorių taisyklės(kaip man), tačiau neturint jokios galimybės pasunkinti žaidimo, ilgainiui eiga taps tiesiog skausmingai nuobodi.

Nors ilgesniam laiko tarpui atsibos daryti tokias pačias užduotis, už kiekvieną gautą prizinę vietą gausite įvairiausias lėktuvų dalis. Nors jų čia bus per akis, dažniausiai tai bus tik kosmetiniai pakeitimai. Akivaizdžius pakeitimus pajusite tiktais gavę vieną iš trijų patobulinimų dalių (Greitis, šarvai, pagreitis). Kas liečia veikėjo kūrimo įrankius, viskas išliko labai paprasta. „MySims SkyHeroes“ veikėjų kūrimo galimybės prilygsta Mii ar XBL avatarų kūrimui, o tai apibrėžia tik pačius paprasčiausius bruožus (veidas, drabužiai, aksesuarai ir t.t.).

Kas nelabai mėgsta būti vienišu vilku, „MySims SkyHeroes“ siūlys „Online“ režimą, kuriame galėsite susigrumti kartu su 6 draugais ar nepažįstamais, Dogfight ar Race režimuose, bet kuriam iš 12 istorijos režimo žemėlapių. Bet štai kur pasireiškia dar vienas blogas ir lemtingas ženklas daugelio žaidėjų režimui — žaidėjų trūkumas. Kaip ir kituose, mažiau žaidžiamuose Wii žaidimuose, prireikė beveik nuo 5-15min, kad rastčiau mačą ir tai geriausiu atveju tik su dviem pilotais. Rasti visus šešis žaidėjus ir sudalyvauti rimtose kautynėse čia sunkiau, nei games.lt vartotojams sukurti žaidimo viršelį be Artojo.

EA serijų fanams Skyheroes pasiūlys ir šiokius tokius mažus siurprizus daugelio žaidėjų režime. Čia rasite išskirtinius avatarus iš kitų žaidimų: Isaac’ą(Dead Space), Morigan(Dragon Age), bei kapitoną Šepardą(Mass Effect).

Kas liečia grafiką ir garsą — kokybė patenkinama. Grafika primins kitas MySims dalis, o meninis stilius panašus į “Animal Crossing” žaidimus. „MySims SkyHeroes“ grafika neįspūdinga, bet tvarkinga. Neteko susidurti su šlykščiomis tekstūromis, kampuotais objektais, o tuo labiau frame-rate problemomis. Žaidimas tiesiog paprastas, tvarkingas standartas ir nedaugiau.

Garsą aš vėlgi negalėčiau vertinti daugiau negu patenkinamai. Kaip minėjau, žaidimas “įgarsintas” kaip ir visi Simsų žaidimai. Kam kliudo, kam ne, bet vėlgi, tai nėra įgarsinimas, kurį galėčiau normaliai vertinti. Efektai paviršutiniški, atpažinsite visus sprogimo ir kitų ginklų garsus, bet „Bad Company“ garso kokybės „SkyHeroes“ niekada nepasieks.

Apibendrinant — gan paviršutiniškas žaidimas tiems, kas perkopė vaikystės slenkstį. Tuo tarpu vaikas čia gali strigti ir ilgesniam, smagiai su žaidimu praleisto laiko tarpui. Jai kada galvojote apie šį žaidimą kaip galimą dovaną Kalėdoms savo vaikams ar mažiesiems broliams/sesėms, tai bus tikrai geresnis pasirinkimas nei dauguma ypač žiaurių dabar ant bangos esančių žaidimų. Kita vertus… Ilgiau paieškoję tikrai rastumėte geresnių alternatyvų savo mažiams nudžiuginti.