Jau seniai praėjo tie laikai, kai „DotA“ buvo vienintelis MOBA žanro žaidimas. Dabar jų priviso kaip tarakonų netvarkingame studento bute. Visiems gerai žinomi grandai „League of Legends“, „DotA 2“, galbūt ne toks milžinas kaip pastarieji du, tačiau kokybe tikrai nenusileidžiantis „Heroes of Newerth“, bei greituoju metu išeinantys „Strife“ ir „Heroes of the Storm“. Konkurencija didelė, visi bando savaip pritraukti daugiau žmonių savo pusėn ir todėl naujiems šio žanro žaidimams įsibrauti į rinką yra sudėtinga . Reikia, kad žaidimas turėtų visumą, kuri sužavėtų ir įtrauktų. Su naujuoju savo kūriniu „Dragons and Titans“ Kompanija „Wyrmbite“ pabandė įšokti į jau gana neblogai įsibėgėjusį traukinį. Pirmieji įspūdžiai, deja, žada skausmingą tekštelėjimą veidu ant bėgių.
Apie viską iš pradžių. Kai perskaitai pavadinimą tikiesi kažko įspūdingo. Turiu omenyje drakonus alsuojančius ugnimi ir Milžiniško dydžio titanus griaunančius viską aplinkui save, didelius ir vaizdingus susidūrimus. Pažaidęs supranti, kad nieko panašaus į tai ko tikėjaisi nerasi. „Dragons and Titans“ yra standartinis „Free to play“, savo struktūra beveik visiškai neišsiskiriantis iš kitų MOBA žanro žaidimų. Dvi komandos po penkis žaidėjus kiekvienoje, trys „lane‘ai“, tikslas išlaisvinti titaną, įkalinta priešų komandos buveinėje, o ten nusigausi tik užmušęs priešininkų komandos žaidėjus. Vidutinė žaidimo trukmė yra trumpesne nei kitų tokio pat žanro žaidimų – apie 20 minučių. Judėjimui naudojamas dešinys pelės mygtukas, o kiekvienas drakonas turi savo atskirus gebėjimus, kurie naudojami klaviatūros mygtukų pagalba.
Pinigų „kalimo“ modelis čia taip pat nelabai kuom skiriasi. Beveik viskas užrakinta. Nori ką atrakinti – mokėk, arba „grindink“. Pirkti gali drakonus, ginklus su magiškais efektais, ir žinoma vartotojo įvaizdį pagerinančius dalykėlius. Kainos pasaulinio standarto, tai reiškia, kad daugiausia tautiečių verčiau žais didesnį kiekį žaidimų ir taip užsidirbs patobulinimams.
Visi drakonų sugebėjimai yra naudojami pasitelkiant specialią mechanika, kai visos atakos gali būti naudojamos tik ta kryptimi, į kurią tuo metu drakonas yra atsisukęs. Tai sukuria švelniai tariant šiokių tokių nemalonumų ne tik bandant nusitaikyti, bet apskritai tiesiog atakuojant. Dažniausiai viskas pasibaigia tuo, jog abu žaidėjai tiesiog gaudo vienas kito uodegą bandydami pataikyti ir tuo pat metu išvengti žalos. Nors komandos ir taip jau yra apribotos, ir negali dubliuoti drakonų, kiekvienos komandos žaidėjai negali rinktis vienodų specialiųjų ginklų, kurių kiekvienas turi dar po keletą savybių. Taip kūrėjai bandė ištaisyti visuose „MOBA“ žanro žaidimuose sutinkama situaciją kai visi nori rinktis „carrie“ ir niekas nenori būti „support‘ais“. Dar prieš laukdamas eilėje tu pasirenki savo drakoną ir specialųjį ginklą ir priklausomai nuo pasirinktos kombinacijos, tavo laukimo laikas bus ilgesnis arba atvirkščiai. Gaila, tačiau dėl nedidelio žaidžiančiųjų skaičiaus ši, gan inovatyvi idėja nesublizga taip kaip galėtų.
Labai gaila kai, žaidimas turintis gan didelį potencialą jo beveik neišnaudoja. Idėjos geros, tačiau joms vienaip ar kitaip trūksta išbaigimo. Beveik nėra vaizdo nustatymų, gali rinktis tik tarp prastos, vidutinės arba aukštos vaizdo kokybės. „Dragons and Titans“ yra tik dar vienas bandymas įšokti į rinką. Kai kurie sprendimai yra tikrai pagirtini, tačiau jų vienų neužtenka. Nori daugiau, kai to negauni, tiesiog nematai tikslo toliau kankintis. Ir čia nei įspūdingi drakonai, nei titanai negelbėja. Žaidimas tiesiog neblizga. „MOBA“ traukinys nuvažiavo palikdamas už savęs taip ir neužbaigtą krauti vagoną puspilnį drakonų.