Pagaliau, matyt neapsikentusi žaidėjų, Pandemic atskleidė savo LOTR kūrinį. Dar prieš metus žaidėjai jau žinojo, jog ruošiama kažkas tokio didelio, ypatingo, kitaip tariant battlefield tipo žaidimas. Prieš kelis mėnesius žaidėjai sužinojo, jog prie jo dirba Pandemic, o visai neseniai pagaliau atskleistos pirmosios detalės, baigėsi nerimavimas, ar vis dėl to naujasis LOTR kuriamas ir prasidėjo masinis idėjų rašymas forumuose.
Atėjo laikas ir mums parašyti išankstinę apžvalgą, tai jau padarė daugelis portalų. Nors pirmasis treileris dar nepasirodė, bet jis jau ne už kalnų, o ir žinių apie žaidimą prižerta jau tikrai labai daug. Galbūt iš “Conquest” gims nauja LOTR serija, kaip atsitiko ir su pirmąją “The Battle for Middle-Earth” dalimi.
Lord of the Rings: Conquest – taip žaidimas vadinsis, turbūt ne veltui, nes žaidime turėsime dalyvauti masiniuose mūšiuose, užimti svarbius taškus. Numatomos kovos žaidime: Grafystė, Orų viršūnė, Rivindelas, Morija, Isengardas, Helmo Dauba, Osgiliatas, Minas Tiritas, Pelenoro laukas, Minas Morgulas, Juodieji vartai, Lemties kalnas. Kiekviena iš šių teritorijų turės po 4 mūšius. Apie kitas kovas, kaip Rovanione neatskleista, bet turint knygos licenciją tikrai galima tikėtis kovų ir ten, o galbūt tai puiki idėja “Conquest 2” žaidimui?
Veiksmas vyks jau puikiai pažįstamame Viduržemyje, tuo metu kai Frodas palieka Grafystę, kad nuneštų ir sunaikintų Dydyjį žiedą, o tai galima padaryti tik Lemties kalne (dar kitaip Orodruine arba Mordore). Pasirodo, jog Žiedų valdovo idėjos dar neišseko, o kur dar tokios knygos kaip “Hobitas” ar “Silmarilionas”? Mano manymu, pasirodžius Hobito filmui, prasidės naujas LOTR žaidimų antplūdis.
LOTRC galėsime pasirinkti praktiškai bet kokį Žiedų valdovo veikėją, užsiminta net apie Balrogą. Būsimos klasės: kovotojas, lankininkas, skautas, magas. Šias klases ir veikėjus žaidėjas galės keisti bet kuriuo žaidimo metu, jokių apribojimų nebus. Kūrėjai užsiminė, jog galbūt žaidime pamatysime net iliustracijų iš filmo, bet šiuo metu jie dirba prie kitų žaidimo aspektų.
Mūšio laukai. Jie bus tiesiog milžiniški. Pavyzdys, Helmo Dauba, žaidėjai galės bėgioti sienomis, net išlysti į atvirą mūšio lauką, bus net Helmo Daubos rūmai ir olos. Užsiminta, jog mūšio lauką sudarys visos filme matytos vietos, o tai jau daug ką žada. Dideliuose mūšio laukuose kaip Pelenoro laukas matysis dideli apgulties bokštai, katapultos atsuktos link Minas Tirito sienų, šiame mūšyje galėsime pajodinėti žirgu, todėl svarbi didelė erdvė. Mažesniuose pilių apgulties žemėlapiuose mažiau orientuotasi į erdvę – tai labiau gynyba ir puolimas. Tarp pilių apgulčių išvysime net Minas Morgulą, nei filme nei ankstesniuose žaidimuose ši blogio tvirtovė nebuvo labai svarbi, o štai LOTRC suteiks galimybę joje pabuvoti, kautis bei pamatyti jos vidų.
Kiekviena veikėjų klasė mokės įvairiausių dalykų, lankininkas galės greitai “nuimti” priešus iš toli, kovotojai dengs magus ir lankininkus, šie turės galingus šarvus, magai labiau tinka užnugariui ir gydyti besikaunančius veikėjus.
Jei žaidėjas pasirinks trolį, jis tūrės nerealių gabumų, kadangi troliai yra labai dideli, žaidėjas galės tiesiog paimti ir mėtyti ar traiškyti priešus, užmesti ant kitų.
Žaidėjai turės didelę laisvę kaunantis su lygių bosais, pasiekus scriptintą vietą, pavyzdžiui Balrogą Morijoje žaidėjas gaus galimybę valdyti Gendalfą ar bet kokį kitą herojų.
Žaidime žaidėjai galės ir jodinėti, kiekviena pusė gaus savų padarų, geroji – žirgus, blogoji – vargus ir net mumakilus. Gausis nuostabi kova, Entai prieš Mumakilus, šie padarai yra “žvėriškai” dideli ir galingi.
Žaidime bus ir apgulties įrenginiai – katapultos, taranai, apgulties bokštai, balistos. Nereikia užmiršti ir skraidančių priešų kaip Nazgulai, jie galės atakuoti priešą iš oro, neužmirštas ir Gwaihiras bei kiti padangių ereliai, šie galės suimti priešą savo nagais ir numesti ant žemės.
Žaidime rasime dvi kampanijas. Geroji – labiau paremta kino filmu, tačiau vistiek žaidėjai turės didelę pasirinkimo laisvę, ir blogoji – ji atrakinama baigus gerąją kampaniją, ši kampanija bus labiau “kas jeigu” tipo, pavyzdžiui, jei Frodas nebūtų sunaikinęs žiedo. Blogio kampaniją žaidėjas pradės kaip žiedo šmėkla (Nazgulas) ir bandys pagauti Frodą. Taip ir prasidės Viduržemės užkariavimas. Galėsi naudoti oliphant’us, vargus, sužaisti net už Sarumaną, Sauroną ar Raganų-karalių.
Žadami įvairiausi žaidimo režimai, tarp kurių bus ir “Action Mode” kur ekranas padalinamas į 2 dalis. “Conquest” tipo režimai suksis apie tai, jog žaidėjai turės užimti reikiamus kontrolės taškus, dar turime Capture the flag, Deathmatch, Hero Deathmatch, Ring Bearer režimus. Kūrėjai jau dirbo prie panašaus žaidimo SW: Battlefront II.
Ring Bearer – vienas žaidėjas yra Frodas, kiti jį persekiojančios žiedo šmėklos. Kuo ilgiau žiedo nešėjas nebus sugautas ir nužudytas tuo daugiau taškų gaus. Žiedo šmėklų tikslas surasti Frodą, pirmoji jį suradusi ir nužudžiusi, tampa Frodu ir bėga nuo kitų priešų, šiame režime reikės išties puikiai mokėti pergudrauti priešus. Kadangi žaidime bus ir Didysis Žiedas, iškyla klausimas ar žaidėjas galės tapti nematomu? Kūrėjų atsakymas labai paprastas – žinoma. Kai žaidėjas taps nematomu jis bus matomas mini žemėlapyje, bet pačiame žaidime jūs negalėsite jo matyti. Užsimovus žiedą bus sukviestos žiedo šmėklos, kurios ir bandys tave pagauti, juk tu to nenori tiesa?
Mūšio lauke išvysime dailių 150 veikėjų modelių, tai pat žadama, jog apgulties metu už tvirtovės sienų matysime įspūdingus vaizdus. Horizonte bus matomi kalnai, įspūdingai atrodantys debesys, detaliai atkurtos kautynės leis įsijausti į Žiedų valdovo pasaulį. Visos rasės atkurtos naudojantys Žiedų valdovą, jokių kūrėjų išmislų neturėtų būti. Taip ir norisi pavaikščioti dailiomis akmenuotomis ir siauromis Minas Tirito gatvėmis arba žolėmis apaugusias Grafystes žemes.
Galėsime valdyti apgulties įrenginius, kaip balistas, katapultas, kurios padės tiek vienai tiek kitai pusei, bet armijos valdyti ar jai komanduoti ypatingai negalėsime. Žinoma ją kažkaip paveikti galėsime, tai priklausys nuo to, kaip gerai žaidėjas kaunasi, kartais su visu būriu žaidėjas bus kažkur pasiųstas, štai jūs ir esate komandoje.
Žaidėjai galės tobulinti savo herojų, kuo efektyvesnis jis kovoje bus, tuo daugiau naujų judesių vėlesnėje kovoje jis įgaus. Daugelį gabumų žaidėjui reikės tiesiog atrakinti.
Priešų AI tai pat žada mus nustebinti, priešas sugebės ne tik gintis ar paprastai pulti, bet tai pat naudos kombo judesius, priešiški troliai tai pat sugebės mėtyti priešus.
Co-op režime galės kautis iki 8 realių žaidėjų vienoje komandoje, iš viso 16 žaidėjų, bet šis skaičius pasak kūrėjų dar tiksliai nenustatytas.
Žinoma, žaidime bus panaudotas filmo garso takelis, išgirsime įvairiausių dainų, o įgarsinimas, neabejojama tuo, jog daugelis veikėjų įgarsins filmo aktoriai.
Ką gi, žaidėjams belieka laukti ateinančių parodų, kada bus atskleistos naujos detalės apie žaidimą. Kūrėjai turi tiek filmo tiek knygos licencijas, todėl galima sulaukti daug daugiau nei tikimasi. Mes su nekantrumu laukiame, na o žaidimas pasirodys ant X360, PS3, DS bei PC jau šį rudenį. Ar tai nebus dar vienas hitas šiais metais bei rimtas konkurentas kitiems tokio tipo žaidimams?