Naktis. Gatvė. Variklių gausmas. Iš po kampo pasirodo žmogus. Jis lėtai eina, apie nieką negalvodamas, pasitikintis savimi. Jis mato blizgančius spoilerius, bamperius, mato blizgančius dažus, kurie atspindi naktyje degančių šviestuvų šviesą. Jis mato automobilius. Naujus automobilius, kurie laukia jo. Jis prieina prie savojo, lengvai perbraukia pirštais ant stogo, sėda vidun ir pasuka raktelį. Jo „žiguliukas“ jau paruoštas startui. Jis – tai JÛS.

Stop! „Žiguliukas“? O jūs ką galvojot, Ferrari? Juk tai ne Need For Speed.

Lada Racing Club – tai rusų komandos „Galeos Media“ išūkis tokiems grandams kaip NFS ar Street Legal.Kūrėjai tikina, kad jų žaidimas yra tarsi viduryje šių dviejų. Pažiūrėkim, ar jie neperdėtai taip kalba?

Žaidimą pradedame kaip paprastas vairuotojas, sugalvojęs šiek tiek uždirbti lenktynėse. Pradžioje turėsime nedaug pinigų, o ir jų švaistyti nereikėtų, nes už įėjimą į lenktynes teks mokėti. Sumokėjus reikiamą sumą, mus įleidžia į lenktynes. Čia LRC niekuo neatsilieka nuo NFS. Čia bus ir sprintas, ir dragas, ir driftas. Pačios lenktynės vyksta ne tik naktį, bet visą parą. Tarp minėtų lentynių tipų reikėtų pridėti žiedines bei specialias užduotis. Viena iš jų – reikia pristatyti automobilį, jo net neįbrėžus! Atrodo nesunku? Nereikėtų užmiršti policijos (rusijoje GIBDD).

LRC turi visą autokoncerno „AvtoVAZ“ automobilių liniją, tarp kurių pirmoji „kapeika“ ir pati naujausia „Lada Revoliution“. Taigi, panašiai kaip ir NFS, tik turint daugiau pinigų galėsime įsigyti vis naujesnį ir geresnį automobilį, kurį vėliau galėsime „tiuninguoti“, kiek tik leidžia jūsų fantazija (na ir finansinė padėtis). „Galeos Media“ įsigijo šių kompanijų licencijas: Lit Company, Pro-Sport, Rider, Clutchnet, Sojuz96, SVR, Promo, ATT ir kt, todėl kur plėstis „tiuningo“ srityje tikrai bus. Kuo gi LRC pranašesnis už NFS „tiuninge“, – paklausite jūs? Ogi tuo, kad galėsite tobulinti net automobilio saloną!

Kitas visiems rūpimas klasimas, ko gero būtų, kur mums teks važinėti? Atsakymas stulbina – realioje Maskvoje! Žinoma ne visoje, mat atkurti viską Maskvą būtų nerealu… Bet išvysime tokias vietas, kaip Kremlius, Lenino prospektas, Komsomolskij prospektas ir kt. Iš anksto paruošta net 50 skirtingų trasų!

Grafika. Žaidimo varikliukas buvo parašytas visiškai nuo nulio. Žiūrint į paveikslėlius, galima įsitikinti, kad kūrėjai pasistengė. Bet juk jiems ir reikėjo sukurti kuo realistiškesnę grafiką, kad įmanoma būtų kuo įtikinamiau atkurti Maskvą… Taip pat naudojami šiuolaikiški efektai. Pirmasis jų – Global Illumination. Tai realaus atspindžio atkūrimas. Ši technologija atsakinga už viską, kas susiję su šviesa. Kita naudojama technologija, kuri sukuria realistiškumo efektą – HDRI (High Dynamic Range Image) – šį efekt galima būtų paaiškinti taip: įjunkite kambaryje šviesą ir žiūrėkite keletą minučių į šviestuvą. Po to iškart pažiūrėkite į tamsesnę vietą. Nieko nematysite. Būtent taip žaidime ir veikia šis efektas. Na, o tai, kad grafika tikrai gera, galima įsitikinti pažiūrėjus į reikalavimus – 2 GHz procesoriaus taktinis dažnis, 512 MB RAM, GeForce 6600, ATI X800.

Pabaigai verta paminėti, kad žaidime naudojamos populiariausios Rusijoje repo grupės „Kasta“ dainos, o pagrindimas žaidimo veidas – „Mis Maskva“ Alena Kiriačiok.

Jis atsisėdo į savo automobilį, užvedė jį, pataisė galinio matymo veidrodėlį ir spjovė per langą. Jis pasiruošęs. Ant kelio įšėjo simpatiška panelė, pas ją rankoje buvo skarelė. Ji pažvelgė į akis visiems lenktynininkams, pakelė skarelę. Virikliai sugaudė, bet automobiliai nejudėjo. Keletą a sekundžių tilos. Žiūrojai sulaikė kvepavimą. Ranka nusileido žemyn! Ir automobiliai pajudėjo, palikdami už savęs tik dūmus.

Jis iš karto nutolo nuo kitų. Jis siekė pergalės bet kokia kaina. Jau nebegalvojo kas bus. Juk jis – tai JÛS.