„Carps & Dragons“ – kadaise Wii konsolei išleisto Fish’em All žaidimo perkėlimas į 3DS platformą. Anuometiniam žaidimo variantui ne visiškai sekėsi išnaudoti Wiimote pultelio galimybes, taigi ar sužibės šis žaidimas 3DS ekranėliuose? Apžvalgoje pamėginsime tai išsiaiškinti.

Nuotaikos nutaisymas

Du žvejai – Walter ir Jack, ryte prabunda savo žvejo trobelėje ir kimba į darbą – tinklais gaudo šalimais esančiame ežere plaukiojančias žuvis. Tokiu nuotaikingos animacijos filmuku žaidėjas nuvedamas į pagrindinį meniu. Iš ten – trijų žaidimo režimų pasirinkimas. Bet apie tai – truputį vėliau.

Žaismė

Žaidimo žanrą įvardinti galiu vienu žodžiu – arkada. Pastarojo esmė – su vienu iš žvejų lakstyti lieptu, bei mosikuoti tinkleliu, tokiu būdu siekiant pagauti iš ežero šokinėjančias žuvis. Tam pasitelkiame į pagalbą 3DS analoginę vairalazdę bei A mygtuką. Kūrėjai, atsisakę liečiamojo ekrano funkcijos, ir tokiu būdu itin supaprastino šio žaidimo pirmtako mechaniką, kuri buvo nerangoka ir dėl pastovaus Wiimote mosikavimo, nuvargindavo žaidėjų rankas. O dabar – viskas paprasta ir aišku. Iš pradžių dėl tokio paprastumo kiek pyktelėjau, tačiau vėliau supratau, jog prieš pradėdamas žaisti iš žaidimo tiesiog per daug tikėjausi. Tai juk paprastas žaidimukas, skirtas prastumti laikui autobuse, o niekas drebančiame autobuse nenorės braukyti per ekraną pieštuku – tam yra seni geri mygtukai!

Į orą šokinėjančios žuvys pagal savo spalvą duoda atitinkamą taškų kiekį. Ant lieptelio retkarčiais užšoka krabas, ar iš ežero netikėtai išlenda ryklys. Jei šis prarija žaidėją, prarandamas laikas, per kurį reikia surinkti atitinkamą kiekį žuvų, o to nepadarius, lygį tenka kartoti iš naujo.

Režimai

Žaidime rasime tris pagrindinius režimus. Pirmasis – arkadinis, kuriame tiesiog turime surinkti nustatytą kiekį žuvų per tam tikrą laiką, prie viso to dar kaupdami taškus. Iššūkio režime apatiniame ekranėlyje stebime kiek ir kokių spalvų žuvų reikia surinkti, norint patekti į kitą lygį. Na trečiasis, „Fishtris“ režimas, be ne įdomiausias – čionai gaudome tris arba daugiau vienodų spalvų žuvis. Šios kaupiasi viršutiniame ekranėlyje esančiame indikatoriuje. Jei surenkame tris, arba daugiau vienodų spalvų žuvų – jos išnyksta, tačiau jei viena po kitos sugautų žuvų spalvos skiriasi – indikatorius užsipildo, ir lygį pralaimime.

Verdiktas

Prieš pradedant žaisti, nevertėtų per daug tikėtis. Kaip jau anksčiau išsireiškiau – žaidimas sukurtas būtent laikui prastumti. O šiam veiksmui žaidimo kūrėjai tikrai surado balansą.