Net ir patys Nintendo viešai pripažįsta, jog „Wii“ iš naujos kartos konsolių būrio bus pati silpniausia grandis. Tačiau jo kūrėjai žada, kad tikroji konsolės jėga bus visai kitur. Tai judesiams jautrus, ypatingo dizaino, valdymo pultas. Jį „Nintendo“ iškelia kaip pagrindinį šios konsolės atributą. Todėl neabejotinai kiekvienas žaidimas skirtas šiai konsolei bus visiškai kitoks nei jo analogas kitose žaidimų sistemose.

Pirmasis žaidimas iš nepriklausomų kūrėjų „Wii“ konsolei buvo „Red Steel“, kurį su džiaugsmu pristatė „Ubisoft“. Žaidimas nesunkiai iškovojo daugybę dėmesio, jau vien dėl to, kad iš pažiūros tai yra įprasta pirmojo asmens šaudyklė, tačiau įsigilinus paaiškėja, jog mūsų laukia nepaprasta galimybė patirtį pojūčius, kurių galbūt niekados anksčiau neturėjome.

Pirmuosius žingsnius žaidime galėjome patirtį, o gal tik pamatyti, iš E3. Jos metu šis žaidimas buvo vienas iš tų, kuriuos bet kuris turėjo galimybę išbandyti „Nintendo“ stende. Nors daugelis funkcijų jame ir neveikė, arba veikė ne taip, kaip galėjome norėti, tačiau pirmasis įspūdis yra pribloškiantis. Žaidime mūsų laukia visos Japoniškos grožybės ir daug daug naktinio Tokijo, na ir žinoma, kova su Jakuzomis – Japonų mafija. Savo darbą galėsime atlikti ne tik šaunamaisiais ginklais (kaip daugelyje šaudyklių), bet ir pasinaudodami kardais, bei kitais šaltaisiais ginklais.

„Red Stee“ ketina visu pajėgumu išnaudoti visus konsolės stipriuosius taškus. Vienas jų, kaip jau minėjau, – valdymas. „Wii“ pultelį sudarys dvi dalys: kairėje rankoje laikomas lašo formos pultas su rankenėle ir televizinio stiliaus pultelis kitoje. Šiame žaidime kairysis bus naudojamas judėjimui, o kovose – blokavimui. Tuo tarpu dešinėje esantis pultelis bus skirtas ne tik jūsų ginklui valdyti, bet imituos kardą. Toks valdymas bus tiesiausias kelias norint tapti rimtu samurajumi.

Bet viskas gražiai skamba tik popieriuje (arba kompiuterio ekrano), tačiau tikrovėje mūsų laukia visiškai kitokia realybė. Visų pirma šaudyti nėra jau taip paprasta, kaip buvo vaizduota filmukuose, antra kovos su kardais metu, dešiniojo pultelio judesiai, kuriuos jūs atlikote tikėdamiesi vieno judesio, galiausiai žaidime virsta visiškai kitokiais judesiais. Dar vienas silpnas dalykas yra grafika. Na, mes žinome faktą, kad „Wii“ bus silpniausia, bet tai kas matoma dabar ekrane yra kiek per silpna naujos kartos konsolei, tuo labiau, kad „Wii“ be jokių problemų gali parodyti daug geresnius vaizdus. Netgi žymiai geresnius.

Vienu žodžiu, žaidimas numatytas išleisti šių metų pabaigoje ir „Ubisoft“ pateikdama jį žaidėjų testui parodoje, tikisi gauti vertingų patarimų kaip būtų galima tobulinti žaidimą. Tą jie pasiryžę daryti per visą likusį laiką. Norisi tikėti, kad „Red Steel“ netaps dar viena eiline šaudykle. Nors teisingiau jis tokia ir netaps. Žaidimo laukia du keliai: arba puikus valdymas jį išgelbsti, arba paskandina. Abiem atvejais nebus jokių tarpinių variantų, o tuo pačiu ir panašumo į kitas šaudykles.