2008 m. buvo tikrai nuostabūs JRPG žaidimų mėgėjams. „Tri – Ace“ yra viena iš kompanijų, kuri sukūrė porelę tokių žaidimų šiais metais. Tai – „Star Ocean: First Departure“ ir „Infinite Undiscovery“. Na, o ši apžvalga yra apie „XBOX 360“ konsolei skirtą „Infinite Undiscovery“, prie kurio kūrimo labai prisidėjo „Square Enix“. Taigi, ar šis dviejų diskų vaidmenų žaidimas gali konkuruoti su kitais šio žanro gigantais?
Sumaišytas muzikantas.
Į mūsų rankas pakliūna vieno vaikinuko, vardu Cappel’o istorija. Jis sėdi įkalintas kalėjimo kameroje ir, regis, visai nenori iš ten išeiti. Deja, visi aplinkui mano, kad Cappel’as yra didvyris Lordas Sigmud’as. Tiesa, pastarieji atrodo kaip dvyniai. Na, bet Cappel’as jau tris dienas nieko nevalgęs ir yra kankinys. Staiga, iš kažkur pasirodo mergina vardu Aya. Ji mus išleidžia iš kalėjimo. Kaip paaiškėja, Aya taip pat manė, kad įkalintas herojus yra Lordas Sigmudas. Vargais negalais „gelbėtoja“ mus priverčia išeiti iš kalėjimo. Būtina paminėti, kad Cappelas yra šioks toks „skystablauzdis“. Dėl šios priežasties jis yra bailus kaip mažas kačiukas.
Na, o vėliau Aya paaiškina, kas dedasi. „Mėnulis“, taip vadinamas visų problemų pradininkas, yra nežemiškas daiktas, pritrauktas prie žemės. Žinoma, dėl to kalti yra „Order of Chains“ grupuotės nariai, kitaip tariant, „blogiukai“. Jie pritraukė „mėnulį“ prie žemės ir jį „pririšo“ grandinėmis. Visą šitą nesamonę gelbėjo vienas didvyris – Sigmudas. Šis vyrukas galėjo sunaikinti visas grandines, bet ne viskas klostėsi taip, kaip jis norėjo.
Pasekmės baisios. Po visą žemę pasklido pabaisos ir kitokie neaiškūs padarai. Ir viskas dėl šių blogiečių.
Tiesa pasakius, kad ir kaip kvailai skamba istorija, bet ji įdomi ir įtraukianti. Tikriausiai nėra jokio gero JRPG žaidimo, kurio istorija nėra paini. „Infinite Undiscovery“ nėra išimtis, bet tai tikrai netrukdo mėgautis nuostabiu siužetu. Bus netikėtų posūkių, kurie tik į naudą tokio stiliaus žaidimams.
Gameplay ir veikėjai
Tai yra vienas iš geresnių „Infinite Undiscovery“ aspektų. Priešingai nei keletas paskutinių „SQE“ RPG žaidimų, šis nėra paremtas ėjimų sistema. Čia labiau tiktų „hack ‘n’ slash“ pavadinimas. Nors tai nėra būdinga tokio žanro žaidimams, bet žinant, kad „Crisis Core Final Fantasy VII“ turėjo tokią pačią sistemą, kuri buvo net labai išgirta, dėl savo paprastumo, galime suprasti tokį kūrėjų pasirinkimą. Deja, mūsų žaidime ji bus tik panaši. Taip, išliks lygiu kėlimas, bet priešingai nei „CC FF VII“, „Undiscovery“ bus „mygtukų maigymo“ žaidimas. Nors daug kas jau iškarto mano, kad geriau jau „Ninja Gaiden II“ arba „Devil May cry 4“, labai klystate. „IU“ yra KITOKS mygtukų maigymo žaidimas. Jame vis tiek liko mąstymo elementų.
Dar vienas įdomus tai, kad kai tvarkomės inventoriuje žaidimo laikas nesustoja. Tai yra vadinama „Realaus laiko sistema“ ( Real time system ). Šis dalykas suteikia realistiškumo, bet tai tiesiog netinka tokiam žaidimui kaip „Infinite Undiscovery“. Suprantama, kad „Alone in the dark“ turėjo tokią pačią sistemą, bet tai juk išlikimo žaidimas. Už tokią klaidelę galima peikti „Square Enix“, bet kai kovojama prieš bosus ji tiesiog neatleidžiama. Galiausiai viskas taip painu, kad kol pasigydžiau mane jau spėjo nugalėti. Tai tikrai labai nervina, kai kovoji prieš bosą ne pirmą kartą. Bet su laiku galima priprasti prie šio dalyko. Jeigu žaisime mąstydami, tada problemų nebus. Deja šis žaidimas jų turi.
O dabar šiek tiek apie veikėjus. Veikėjų „Infinite Undiscovery“ bus labai daug. Sakydamas „daug“ turiu omenyje tikrai daug. 18 – tai yra skaičius veikėjų, kurie bus žaidime ir galės kautis kartu su Capell. Bet su savimi galėsime pasiimti vos 3. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Veikėjai bus skirtingi ir labai įdomūs. Kiekvienas turi unikalių savybių. Priešingai, nei daugelyje žaidimų, jie mums netgi labai padės. Kartais galėsime vieną draugužį pasikviesti ir pasinaudoti jo gebėjimais pvz: šaudyti iš lanko ar panaudoti magiją. Taip pat kone geriausias dalykas yra tai, jog jie mus kartas nuo karto pagydys. Tai labai padeda žaidimui einant į pabaigą, nes priešai stiprėja. Bet vos pradėjau kalbėti apie gerąją mūsų „kompanionų“ dalį, iš karto turiu keliauti prie blogosios. Šis dalykas mane labai papiktino. Mums teks mokėti už jų šarvus ir kitą jiems reikalingą įrangą. O tai jau tikrai viršūnė. Norint pasirūpinti visais, neužteks pereiti žaidimo vieną kartą.
Visų pirmą reiks pasirūpinti ir savimi. Pirkti įvarius šarvus, maistą ir kitokį šlamštą. Bet ir vėl tai nėra gerai. Visas inventorius yra labai painus. Kol ką nors susirandi, praeina tikrai nemažai laiko. Tai tikrai „užknisa“. Kaip minėjau, labiausiai šis dalykas trukdys kovojant prieš bosus.
Grafika, aplinkos ir veikėjų dizainas
Na, tiesą pasakius nieko stebuklingo grafikoje nepamačiau. „Undiscovery“ neatrodo taip gražiai, kaip „Lost Odyssey“, bet aplinkos tikrai neblogos. Mes keliausime nuo mažiausių miestelių iki gigantiškų dykumų, pastarosios atrodo išties įspūdingai. Taip pat nuostabiai atrodo didžiuliai miestai. Viskas sukurta labai detaliai. Matosi, kad kūrėjai daug dėmesio skyrė detalėms, bet patingėjo ties viskuo kitu.
Veikėjai yra labai skirtingi. Tai suteikia žaidimui įvairumo. Kiekvienas mūsų draugužis turi unikalių savybių, bet gaila, kad beveik visi jie naudoja labai panašius modelius ir animacijas. Kartais teks išvysti, kaip keli veikėjai atliks tą patį judesį vienu metu. Bet žaidime yra dar viena mažytė problemėlė. Kartais, jei visi veikėjai pradeda mosikuotis savo kardais vienu metu, žaidimo ekrane matome tik nuo ginklų sklindančias švieseles. Nematome, nei savęs, nei draugų, nei priešų. O jei ekrane pasitaiko tikrai didžiulis kiekis priešų, vaizdas pradeda trūkčioti, kas, žaidžiant konsole, yra tikrai nemalonu ir gadina bendrą žaidimo vaizdą
Garso takelis ir įgarsinimas
Ši dalis man patiko labiausiai. Kai tik įsijungiau žaidimą, beveik pusvalandį nepradėjau žaisti, nes skambėjo tokio graži melodija, kurios žodžiais apibūdinti neįmanoma. Turbūt turiu silpnybę klavišinių instrumentų melodijoms. Tiesą pasakius, šis aspektas paverčia „Infinite Undiscovery“ dėmesio vertu žaidimu. Muzika yra labai graži ir maloni ausims. Ko gero nežinau jokio „Square Enix“ žaidimo, kuris turėtų prastą garso takelį. Aiškiai matosi, kad kompanija tam skiria nemažai dėmesio. Visuose jų žaidimuose melodijos yra nepakartojamos ir įspūdingos. Na, o jūs turbūt žinote, ką suteikia garso takelis žaidime? Atmosferą, o ji „Undiscovery“ yra gera. Bet tobulų dalykų nebūna. Vietomis nereikalingai pakišta muzikėle tiesiog gadina visą įvaizdį, kuris ir taip nėra toks puikus.
Įgarsinimas žaidime yra tikrai geras, nors originaliai žaidimas yra sukurtas japonų kalba, bet perdirbinys skamba tikrai puikiai. Tiesą pasakius, žaidimas originalo kalba visada būna daug geresnis, bet kūrėjai pasistengė: įgarsinimas prilygsta japoniškai versijai, o gal net ją ir pralenkia. Už viską, kas susiję su garsais, galiu tik pagirti „Square Enix“ ir „Tri Ace“. Gerai padirbėta. Na, bet vis tiek radau vieną minusą. Kai atliekame ataką, Cappel’as pasako jos pavadinimą. Žinoma tai vyksta ne visada, bet su laiku pradeda labai erzinti.
Išvados
Infinity Undiscovery padėjo man suprasti, kad net ir geriausios kompanijos kartais padaro klaidų. Žinoma, ši tikrai yra nedidukė, bet reikia pripažinti, kad žaidimas tiesiog negali prilygti „Lost Odyssey“, „Star Ocean“ ar „Final Fantasy“ serijoms. „Undiscovery“ galima apibūdinti kaip poros dešimčių valandų. vaikino ir jo draugų istoriją. Atrodo nuvalkiota, bet taip nėra. Visumoje “IU“ yra vidutinis JRPG stiliaus žaidimas. Na, o kadangi rinkoje ir taip yra labai daug tokio stiliaus žaidimų, „Infinite Undiscovery“ patiks tikrai ne kiekvienam
Pirmas įspūdis: Pradėjus žaisti žaidimas neįtraukė, o dar realaus laiko sistema šiek tiek apgadino pirmą įspūdį. 6. 4
Siužetas/ istorija: Dar viena graži „Japoniško stiliaus“ istorija, kuri turi trūkumų 7.0
Gameplay/ veikėjai: Realaus laiko sistema visiškai nedera, o veikėjų tiesiog per daug, bet kovos žaidime gana smagios 7. 0
Grafika: Veikėjai ypač detalūs, bet „Square Enix“ ir „Tri Ace“ patingėjo padirbėti prie kitų vizualinių aspektų. 8. 0
Garso takelis: Kaip ir visuose JRPG, tai yra vienas iš svarbiausių dalykų žaidime. Na, o „Infinite Undiscovery“ pasižymi labai gražiu ir garso takeliu ir tikrai puikiu įgarsinimu. 9. 0
Galutinis: 7,5.
1 Komentaras
XaKeR
Galiu pasakyt apzvalga parasyta labai gerai, viska gerai paaiskinai, bet tavo tiesa realaus laiko sistema tikrai ne siam zaidimui, ir grafika manes nesuzavejo. Tikekimes FF13 bus tikrai geras, nes jis toks ir bus!