Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/02. Teksto autorius: raw

Elven Legacy: Magic (toliau — Magic) pratęsia nuotykius fantasy pasaulyje. Siužetas nuo to netapo labiau vingiuotas ar kerintis, tačiau dabar, be tiesioginės kalbos tarp herojų, jis dėstomas nykštukų kronikos puslapiuose. Pabaiga man visai patiko. Per daug neišduodamas pasakysiu, kad šyptelėti privertė vieno iš herojų siekių išsipildymas, tiksliau, jo versija.

Magic pateikia papildomas 15 misijų, kurių kelias žaidėjas privalo „atrakinti“ aukso pergale įveikdamas tam tikrus lygius. Taupydamas kareivius ir kartu siekdamas „aukso“, gali tų lygių taip ir nepamatyti… Skirtingų kategorijų pergalės, papildomi tikslai, jų iškėlimas žaidžiant ir t. t. — viskas liko pagal Elven Legacy tradicijas.

Burtai
Magija — štai kas akcentuojame šiame papildyme. Seniems žaidėjams iš pradžių dėl to gali kilti sunkumų, nes dabar labiau rekomenduojama pasikliauti magija, o ne grubia veteranų jėga.
Naujasis herojus, Brennokas, labai greitai įgyja sugebėjimą burtais iššaukti pastiprinimą, smogti galingą smūgį vienam ar krūvai priešo karių, paveikti jų judėjimą ar galimybę atakuoti ir t. t. Per vieną misiją paprastai jų visų net nespėji panaudoti. Kartais negali suduoti net paprasčiausio, bet vis tiek galingo smūgio, nes tokią galimybę atima panaudotas burtas. Galimi ir draugiški burtai: atstatyti draugo jėgas, sustiprinti jo šarvus ar smūgio galią, padaryti jį nematomą ir t. t. Nesakau, jog Magic tapo labai lengva įveikti, bet jis tikrai lengvesnis nei buvo Siege papildyme. Man pritrūko tik poros ėjimų, kad finalinį lygį laimėčiau gold pergale. Tam daug įtakos turi naujos runos, artefaktai ir savalaikis jų panaudojimas.

Magic sutinkami ir ankstesnėse dalyse veikę herojai. Tiesa, kai kurie tik vaiduoklių pavidalu, iššaukiami magija ir tik trumpam laikui, nepaisant to, jų galimybių nereikia nuvertinti. Kai kada herojus tik tuo ir užsiima — iškvietinėja tai kadaise žuvusius veikėjus, tai šiaip magus, savo ruoštu galinčius sukurti karių būrį, tai eilinį vaiduoklį karį.

Magic leidžia paišdykauti su tautomis. Negana to, kad kovojančių tautų žaidime tikrai nemažai, žaidėjui bus leista įsikūnyti keliuose kailiuose. Ar odose?

Elven Legacy: Magic — tai jau trečiasis ir, kaip teigiama, paskutinis sagos papildymas. Kaip ir kiekvienas iš jų, šis pratęsia nuotykius, pateikia naujus žemėlapius, prideda herojų ir artefaktų, šiek tiek papina siužetą. Žaidimui būtinas pagrindinis Elven Legacy, tačiau, galima pasidžiaugti, nereikia iki tol išleistų papildymų. Magic griežtai skirtas ankstesnius magijos ir kardo pasaulio mūšius išgyvenusiems žaidėjams. Save taip pat priskirčiau šiai kategorijai. Vis dėlto, įvertindamas, kad Magic — tai siauram gerbėjų ratui patiksiantis žaidimas, turiu jam pamažinti balą. Ir vėl skaudančia širdimi.