Warrior Epic – tai dar vienas nemokamas MMO, bet iš kitų tokio tipo žaidimų jis daug kuo išsiskiria. Pats didžiausias skirtumas yra atviro pasaulio nebuvimas. Čia yra tik atskiri požemiai ir žaidėjų salės.

Kalbant apie sales, jas būtų galima pavadinti tiesiog serveriais. Čia yra vienas žaidėjas, turintis salę, kurią jis gali tobulinti, parinkti žemėlapyje esančius požemius, pakviesti ar išmesti žaidėjus ir t.t. Žodžiu, tiesiog serveris, kurį galima patobulinti, be to jį palaiko ne žaidėjo kompiuteris, o oficialūs serveriai, todėl strigimai ar kitos problemos priklausys tik nuo žaidėjo ir kitiems įtakos neturės. Tai labai gerai, nes tokie dalykai yra daugelio žaidimų problema. Kaip jau minėjau, sales bus galima ir patobulinti. O tai suteiks ne tik gražesnę išvaizdą, bet žaidėjai gaus papildomų galios taškų, pavyzdžiui, didesnį gyvybių, puolimo, gynybos kiekį ar pan. Bėda tik ta, kad salių remontas yra perkamas už tikrus pinigus, o žaidime gaunamais pinigais salės keisti nebus galima.

Aišku, tikrų pinigų naudojimas tuo nesibaigs, už juos bus galima įsigyti aprangas, o tiksliau tik jų išvaizdas, nes šios aprangos papildomų taškų neturės ir bus skirtos geriau atrodyti. Be to, už pinigus galima iš kitų žaidėjų nusipirkti ir veikėjų, o tai yra labai patogu, bet argi nėra įdomiau pačiam „užkelti“ veikėjo lygį pradedant nuo pirmojo? Nors tai jau nuspręs patys žaidėjai.

Veikėjų kiekis nėra didelis, iš viso galime rinktis iš 6 skirtingų rūšių, o kiekviena rūšis turi po 2 kovotojus. Kad būtų įdomiau, kūrėjai kiekvienam kovotojui davė skirtingus sugebėjimus. Pavyzdžiui, samdomi žudikai gali sukurti ugnies sieną, per kurią negali pereiti monstrai, Pangolan‘ai(„medžių žmonės“) gali sukurti totemus, kuriuos monstrai palaiko tikru žmogumi ir puola, o tuo tarpu žaidėjai gali užmušti monstrus neprarasdami gyvybių. Panašių iliuzijų gali sukurti ir iliuzionistės, tik jų burtai kiek pavojingesni. Vienas iš jų- monstrų uždarymas į narvą, iš kurio jie negali išeiti, o ten būdami praranda daug gyvybių. Kaip jau sakiau, kiekviena klasė turi po du veikėjus-subklases. Kita iliuzionistė vietoje narvo gali tiesiog sunaikinti vienoje vietoje esančius monstrus, nesvarbu, kiek gyvybių jie turi. Galių iš tiesų labai daug, todėl atsibosti neturėtų, o ir keliant lygį įgyjama daug naujų sugebėjimų. Be to, jei nepatiks vienas veikėjas, už žaidimo pinigus bus galima nusipirkti kitą. Jų kainos nedidėlės, todėl problemų bent man nekilo.

Be to, kovotojai bus labai naudingi net po mirties. Ne, zombių valdyti žaidime negalima, bet numiręs kovotojas pavirs į dvasią. Tokių dvasių kiekvienam žaidėjui prireiks bent trijų, nes kovos metu jas bus galima iškviesti ir taip padaryti milžiniškos žalos monstrams. Tik gaila, kad kiekviename požemyje vieną dvasią bus galima naudoti tik kartą (galima už tikrus pinigus nusipirkti gėrimą, kuris leis dvasią naudoti dar kartą, bet tokia kaina kiek per didelė), o pasiimti į kambarį jų galima keturias. Dvasias galima panaudoti ir ginklams/aprangai sustiprinti, bet norint nors kiek sustiprinti ginklą, reikėtų stipraus kovotojo dvasios, o sugaišti daugybę valandų dėl papildomo gynybos, gyvybių ar puolimo taško visai nesinori. Kad dvasių perkėlimas į aprangas būtų panaudotas, kūrėjai sukūrė monstrų dvasias. Jos dažnai duodamos, kaip atlygis už pereitą požemį. Taip sustiprinti ginklus kur kas paprasčiau ir pigiau, o turint omenyje tai, kad kiekviena aprangos dalis ar ginklas turi net 1-3 vietas dvasioms, toks stiprinimo būdas tampa vieninteliu vertu dėmesio.

Ginklų ir aprangų skaičius nėra labai didelis, be to ir juos gauti nėra lengva, nes reikia pereiti gana daug požemių, kad atlygio lange pamatytum tau tinkanti daiktą. Taip yra dėl to, kad kiekviena klasė turi savo unikalius daiktus ir juos, kaip atlygį, duoda nepaisant to, kokios klasės veikėją turi. Dėl ginklų galios, pradžioje gaunami daiktai galia beveik nesiskiria nuo gaunamų nedidelio lygio požemiuose. Vėliau yra kitaip, atsiranda daiktų su gana didele galia, o pasitobulinus juos žaisti pasidaro dar lengviau. Nors ne visoms klasėms daiktai yra tokie svarbūs, iliuzionisčių galia slypi jų sugebėjimuose, o jie kinta priklausomai nuo lygių. Kitoms klasėms, naudojančioms tik ginklus ir keletą sugebėjimų, galingos aprangos, ar ginklai yra privalomi.

Kambarių/požemių žaidime nėra daug, o tai yra labai blogai. Dėl aplinkų trūkumo daugumai aukštesnį lygį pasiekusių žaidėjų, Warrior Epic gali tiesiog pasirodyti perdaug monotoniškas. Kitą vertus tai greit neturėtų atsitikti, bent kiek aš žaidžiau, radau pakankamai turinio bent iki 30 lygio, o juk kūrėjai planuoja sukurti naujų kambarių. Dėmesį galima atkreipti į požemių sudėtingumą. Keista, bet 20-30 lygių monstrų pilną kambarį galima pereiti keturių- penkių žmonių komandai, turinčiai 10-15 lygius, o jei yra bent vienas 20 lygio, tai net sunku nėra. Aišku, yra ir net labai sudėtingų kambarių, kuriuose pilna monstrų, galinčių pulti iš tolo. Todėl visiems labiau patinka lengvesni požemiai, o juose ir XP gaunama pakankamai daug, tad sunkieji kambariai lieka nuošaly.

Apibendrinant, kaip nemokamas MMO žaidimas, Warrior Epic turėtų būti sėkmingas ir populiarus, nes šiek tiek primena Diablo ir Counter-Strike. O ir galimybė kovoti prieš monstrus kartu su gyvais žaidėjais skamba įdomiai. Tik žaidimo serverių sąrašas nelabai patogus, trūksta daugybės nustatymų, o ir renkant komandą sunkiam požemiui atsiranda žemo lygio žaidėjų, kurie nori tik XP, o kovoti negali padėti. Be to, žaidime tebėra neištaisytų techninių klaidų, kurias planuojama ištaisyti vėliau ir niekam neįdomu, kad tai gali atbaidyti dalį žaidėjų. Visgi, Warrior Epic yra įdomus žaidimas, bet jame nemažai techninių klaidų, o ir žaidimo perjungimai kas keletą kovų atsibosta.