Iš žurnalo PC Klubas 2007/06. Autorius: Tokyo

Ten, kažkur už horizonto, griaudi sprogimai ir šūviai. Jūsų karių būrys pasiruošęs kovai ir laukia tinkamos progos pulti ir pereiti dar vieną sunkią atkarpą mūšio lauke. Dabar viskas prilauso tik nuo tavęs ir tavo įsakymų bendražygiams. Nesvarbu, už kurią fronto liniją tu kovoji, nesvarbu, kiek turi drąsos ar jėgų šiame kare. Nes patekus į šį karą tikslas yra vienas — pasiekti „Pergalę“.

Kompanija „Stormregion“ ir „Deep Silver“ Antrojo Pasaulinio karo bei strategijos mėgėjams siūlo pirmąjį (tikėkimės, ne paskutinį) žaidimo „Rush for Berlin“ papildymą, pavadintą „Rush for the Bomb“.

Kaip ir praeitoje žaidimo dalyje, jums ir vėl teks kovoti su naciais. Žinoma, jūsų teisė rinktis, tad galite kovoti ir nacių pusėje, kur jums teks atlikti 6 misijas su jais; arba galite pasirinkti ,,Išlaisvintojus‘‘ (Allies) ir jų pusėje taip pat atlikti 6 misijas. Kaip supratote, iš viso šiame papildyme jūsų laukia 12 misijų, kurias atlikinėdami, manau, tikrai neturėtumėte užsnūsti prie savo kompiuterio ekrano iš nuobodulio. „Rush for the Bomb“ iš jūsų pareikalaus ne tik puikios reakcijos, bet ir strategiškai apgalvoto plano.

Siužetas ir naujovės

Vokiečių šnipai ketina patekti į „U.S. Manhattan Project“ laboratorijas ir iš ten pavogti slaptus atominės bombos brėžinius. Žaidžiant už vokiečius jūsų tikslas bus kuo greičiau ir kuo saugiau nugabenti šiuos itin slaptus dokumentus per Ispaniją į Berlyną. O jei žaisite už ,,Išlaisvintojus‘‘, tuomet jūsų tikslas bus vienas — sužlugdyti šiuos vokiečių kėslus ir uždaryti visus įmanomus kelius pasiekti jiems savo tikslą.

Vykdydami visas šias misijas jus pabūsite Balearų salose, Iberijos pusiasalyje ir, žinoma, Norvegijoje. Žaidimo siužetas ir sudaro tas dvi fronto linijas, kurios leis mums pažvelgti į karą iš dviejų perspektyvų. Aišku, kūrėjai galėjo dar šiek tiek pasistengti ir sukurti kur kas įdomesnį scenarijų. Mano nuomone, dabar jis yra tikrai lėkštokas, nors amžiniems strategijos fanams tai greičiausiai nerūpės.

„Rush for the Bomb“ papildymas, žinoma, atsinešė kartu su savimi ir kitokių naujovių: naujas karines transporto priemones Junkers Ju 87 Stuka, M4 Sherman Calliope, Aero Sledge NKL–26 ir Messerschmitt Bf–109. Tai visiškai nauji kariniai vienetai, dar nematyti praeitame „Rush for Berlin“ žaidime. Be to buvo pagerintas ir pačių kareivių dirbtinis intelektas su trimis naujais lygiais. Jie turėtų pagelbėti jums kovojant.

Karo atmosfera

Žaidimo grafika iš tiesų yra visai nebloga, puikiai pavaizduoti rūkstantys dūmai, pastatai, visa likusi aplinka. Ypač tikroviškai atrodo sprogimai, kareivių judesiai kovos metu. Verta paminėti ir tai, kad šio žaidimo vaizdai turi kažką bendro su „Company of Heroes“ grafika. Tie, kurie žaidė pastarąjį žaidimą, manau, jau dabar gali susidaryti bendrą vaizdą, kas jų laukia žaidžiant „Rush for the Bomb“.

Kitas dalykas šiame žaidime yra garsai. Jie tai pat puikiai dera karo fone kaip ir grafika. Turintieji namuose erdvinio garso sistemą tikrai turėtų pajusti visų šių garsų jėgą. Susišaudymai ar galingi sprogimai skamba be galo gerai ir išbaigtai. Ir kiti (neturintys erdvinio garso sistemos) tikrai pajus tą kokybiškumą.

Karas baigtas, laikas namo

Apibendrindamas „Rush for the Bomb“ žaidimą galių drąsiai teigti: nors šis žaidimas ir nepadrys kažkokio perversmo strategijos lygmenyje, bet praleistas laikas prie PC tikrai nenueis veltui. Tikriausiai pastebėjote, kad apie šio žaidimo trūkumus nebuvo užsiminta. Mat šis žaidimas jų ir neturi, bent man viskas atrodo natūraliai ir išbaigtai. Arba aš tų trūkumų tiesiog nepastebėjau. Na, nebent kiek užkliuvo siužetas, bet ar tai trūkumas, kai visa kita atrodo puikiai?

Kompanija „Stormregion“ ir „Deep Silver“ sukūrė tikrai puikų ir gerą žaidimo papildymą, kuris turėtų atsirasti ne tik strategijos, bet ir Antrojo Pasaulinio karo gerbėjo lentynoje. O dabar belieka pasakyti tik tai, kad šį kartą karas baigtas, laikas namo.

Pirmas įspūdis:

Pirmosiomis žaidimo minutėmis mintimis sugrįžau į „Medal of Honor“ pasaulį. Skirtumas yra tik tas, kad šiame žaidime viskas rodoma yra viršaus. 9.0

Įdomumas:

Nors ir nelabai įkvepiantis siužetas, bet žaidmo veiksmas tiesiog neduoda atleisti kompiuterio pelytės. 8.0

Grafika:

Strateginio žaidimo grafika iš tiesų puiki. 8.9

Garsas:

Kartais norisi apskritai išjungti visą garsą, nes sprogimai tiesiog plėšo ausų būgnelius. 8.0

Valdymas:

Klasiškas strateginių žaidimų valdymas pelyte. 9.0

Išvada:

Galbūt jau per daug prikurta žaidimų Antrojo Pasaulinio karo tematika, jie vienaip ar kitaip panašūs, bet vis dar traukia. O to „kaltininkas“ yra būtent „Medal of Honor“. 8.6