Mes jau rašėme šiek tiek apie naująjį lietuvių įmonės „Ivolgamus“ projektą – „Shrek: Carnival Craze“. Apie jį galima buvo susidaryti daugybę įvairiausių nuomonių, tačiau aišku yra viena – tai neabejotinas pasiekimas visai lietuvių žaidimų industrijai, jau vien todėl, kad mūsų šalyje (už Kalifornijos ribų) buvo kuriamas vieno pelningiausių „DreamWorks“ personažo žaidimas.Kiek daugiau apie tai galite pasiskaityti mūsų interviu su „Ivolgamus“. O tuo tarpu mes nusprendėme išbandyti ir pačio žaidimo demonstracinę versiją, bei pažiūrėti kaip gi sekėsi lietuviams su Šreku.

Pirmasis įspūdis – meniu. O jis tikrai gražus. Kažkur tolumoje stovi antroje filmo dalyje matyta tvirtovė, medžių lapai šalia siūbuoja pagauti vėjo, o visi pagrindiniai filmo personažai nuolat duodasi aplink ir nejučia trukdo pasirinkti, ką gi mes norime veikti toliau. Pats meniu yra sudarytas iš gražių medžio lentelių su tiesiog paspausti verčiančiais užrašais, kurių kiekvienas spaudžiasi labai maloniai. Kitaip sakant, visas meniu pritaikytas taip, kad žaisti galėtų tiek didelis, tiek mažas. Šeimos žaidimas visgi, ne kitaip.

Demo versijoje mes galime išbandyti tris mini žaidimus (visas žaidimas ir yra sudarytas iš tokių mini žaidimų). Pirmasis – ieties metimas per kliutis. Viskas šioje vietoje gan lengva: iš pradžių mūsų personažas Šrekas įsibėgėją (mes padedame jam spaudydami mygtukus), o tada užsimojęs meta tokią ietį. Kuo stipriau užsimos, tuo toliau ietis lėks ir tuo daugiau taškų galėsime surinkti. Bet tai dar ne pabaiga. Mes turime galimybę valdyti skrendančią ietį ir norėdami gauti taškų, turime vesti ją pro nykštukų laikomus lankus. Pačiame gale dar galime gauti papildomų balų, jeigu mūsų ietis pataikys į gražuoliuko princo plakatą.

Iš viso rungtyje dalyvauja keturi personažai. Kiekvienas turi galimybę mesti po tris kartus, po jų galiausiai sumuojasi visi taškai ir išrenkamas bendras nugalėtojas. Prisipažinsiu, žaisti prieš kompiuterio valdomą personažą tikrai nėra labai įdomu, tačiau jeigu prie žaidimo susėda visa šeima, situacija turėtų gerokai pasikeisti. Ypatingai, jei visi mėgsta Šreką. Dar demo versijoje galima išbandyti dvi kitas rungtis: arbūzų, moliūgų boulingą ir triratukų varžybas. Pastaroji rungtis yra labai juokinga: išvysti didelį Šreką minant mažo triratuko pedalus yra tikrai verta. Joje mes gauname taškus už įvairius trasoje surinktus daiktus ir priklausomai nuo mūsų finišavimo vietos.

Moliūgų boulingas bus puikiai suprantamas visiems, nors kartą bandžiusiems šią sporto šaką. Tik čia vietoj boulingo kamuolio mūsų rankose bus (kaip galima nuspėti iš rungties pavadinimo) moliūgas (kartais dar įduoda arbūzą), o numušti turėsime nykštukų figūrėles. Visa žaidimo mechanizka yra labai paprasta, BET aš ją pradėjau kaip įprastai nė neskaitydamas patarimų prieš rungtį (jie yra duodami prieš kiekvieną rungtį), manydamas kad suprasiu ką reikia daryti labai lengvai. Todėl patarimas prieš žaidžiant, kartais perskaityti visgi yra verta.

Kitas įspūdį palikęs dalykas – tai veikėjų modeliai, o ypatingai tų pagrindinių. Šrekas mano nuomone buvo atkurtas puikiai, o jam metant moliūgą turėdavau galimybę įsižiūrėti ir į jo liemenę, kurios detalumas paliko nemažą įspūdį. O jau vien ko vertos jo kūno mimikos per triratukų varžybas, kartais tikrai atrodydavo, kad jam ten daug linksmiau, negu man šiapus ekrano. Todėl norėtųsi iš visos širdies pagirti „Ivolgamus“, matosi, kad padirbėta buvo tikrai rimtai. Įgarsinimo lygis – vidutiniškas. Kažin ar būtų galima rasti daug karčių žodžių jam, ar prikibti prie ko nors, bet lygiai taip pat sunku rasti kažkokių pagiriančių frazių. O visa norėtųsi jų atrasti.

Apskritai, bendras įspūdis pabandžius demo versiją – labai neblogas. Nors pat žaidimas yra paprastutis, bet kiekviename momente jaučiasi profesionalumas. Ir kažin ar „Ivolgamus“ užduotis buvo kurti naujus „GTA“ stiliaus Šreko nuotykius ar pabandyti nustebinti savo užsakovus fantazijos protrūkiais. Jeigu turite mažų vaikų, su kuriais norėtumėte pažaisti kompiuterinius žaidimus ar tiesiog norite savo tėvams parodyti, kad ne visuose žaidimuose taškai dalinami už kuo gražiau perpjautą gerklę, tuomet rimtai vertėtų pamąstyti apie „Shrek: Carnival Craze“ žaidimą.