World in Conflict yra vienas naujesnių strateginių žaidimų. Žaidimas pasakoja alternatyvią istoriją, kurioje Rusija šaltojo karo metais užpuolė Ameriką. Veiksmas prasideda tą dieną, kada įvyko rusų invazija į Sietlą (Sietle). Mes tampame seržantu Parkeriu ir turime sustabdyti Rusų invaziją į Jungtines Amerikos Valstijas. Žaidimo istorija nėra labai jau paini, tad neketinu daugiau apie ją pasakoti.

World in Conflict turi truputį nestandartinį kameros valdymą. Kamera neturi standartinio pritraukimo iš viršaus, tik ją galimą nuleisti arba pakelti aukštyn arba žemyn. Iš pradžių tokie pakeitimai erzina, bet pripratus norisi, kad visos strategijos turėtų tokį valdymą. Tai pat WiC nėra statybų dalies. Paprasčiausiai jei norėsite išsikviesti naujų karinių dalinių, jums tereiks nurodyti vietą, kur jie bus išmesti iš lėktuvo ir pasirinkti ką norite išsikviesti. Tai pat čia nereikės ir rinkti resursų. Jūsų resursai bus nušauti rusų kareiviai. Kuo daugiau jų nušausite, tuo daugiau galėsite išsikviesti sau unitų. Jeigu matysite, kad mūšis tampa per sunkus galėsite pasinaudoti artilerijos pagalbą arba bombonešių. Lėktuvų valdymas supaprastintas, nurodote tašką atskrido subombardavo ir nuskrido. Žaidime netgi galėsite panaudoti atominę bombą.

Žaidime yra daug įvairių unitų, tad pasirinkti tikrai turėsite iš ko. Trijų rūšių tankai, lengvieji džipai, transporto sunkvežimiai, malūnsparniai, pėstininkai ir įvairių rūšių artilerija. World in Conflictturi nuostabiausius vaizdo intarpus tarp visų strateginių žaidimų pavyzdžiui : Karei šnekasi apie kasdieninius dalykus, generolas aiškina mūšio strategiją pasinaudodamas šakomis ir akmenimis ir panašiai. Pasitaiko ir juokingų akimirkų ypač patiko, kad amerikiečiai rusu vadina Ivanais.

Žaidimo mūšiai itin įspūdingi Dažniausiai mūšio lauke vyksta ne vienas mūšis, o keli ir, tai padidina tikroviškumo laipsnį. Patiko, kad po sprogimų lieka žemėje duobės , kiekvienas namas gali būti sugriautas, o sprogus atominiai bombai matosi nueinanti sprogimo galia ir po keleto sekundžių pakyla didžiulis grybo formos dūmų kamuolys. Pritraukus vaizdą šalia kareivio jis atrodo daug geriau negu, kai kuriose veiksmo žaidimuose. Kiekviena karinės technikos detalė juda ir atrodo itin tikroviškai. Nei karto neteko pastebėti, kad būtų koks nors tankas ar karys sulindęs į pastatą. Kareiviai įbėgę į namo vidų užsiima geriausias pozicijas, netgi išsprogdinta skylė name gali pasinaudoti snaiperis aprėpti didelėms erdvėms. Vanduo išvis pasaka, skaidrus, nuostabiai gražus netgi matosi, kai tiltelio kojelės vandenyje meta šešėlį. Žaidimo fizikos modelis irgi gražus. Malūnsparniui esant netoli žolės, žolė subisuoja nuo jo sukeliamo vėjelio, sprogus džipui jo liekanos gražiai nurieda nuo kalvos ,medžiai esantys netoli sprogimo vietos susiūbuoja dėl sprogimo bangos. Vienintelis dalykas kuris nepatiko, kad pradėjus degti vienam medžiui miške ugnis neišplinta.

Žaidimas sužaistas, recenzija parašyta, įspūdžiai neužmiršti, tikiuosi, kad viską ką reikėjo parašiau ir vėliau skaitant recenziją suprasčiau, kad paminėjau viską ką norėjau, o dabar vertinimas.

Siužetas: 8.9

Gerai, kad kūrėjai įterpė savų idėjų

Garsas: 8.8

Ką girdėjau viskas skambėjo gerai

Grafika: 9.5

Gražu, o ir daug nereikalauja

Valdymas: 9.1

Iš pradžių sunkoka priprasti, bet vėliau tampa labai patogus

Bendras: 9.1

Graži, išbaigta ir įdomu strategija