EA mus toliau džiugina savo puikiais darbais, vienas iš tokių Command & Conquer serija. Pirmoji serijos dalis (1995 m.) susilaukė didelio dėmesio iš žaidėjų, todėl vėliau sulaukėme ne vieno papildymo bei dalies. Laikas ėjo, kol galiausiai sulaukėme naujausios serijos dalies prierašu „Tiberium Wars“. Žaidimą gerai įvertino ne tik žaidėjai, bet ir kritikai, puikiai subalansuotos interneto kovos, ypatingai keistai bei gražiai pavaizduota ateivių rasė, bei video intarpai – kažko panašaus žaidimų pasaulyje nesu matęs, žinoma tiek prisiskaičius ėmiau ir sužaidžiau šį žaidimą, manydamas, kad jis man nepatiks, tačiau sužaidus pirmąsias misijas nuomonė iškart pasikeitė, be to, vėliau sužinojau, jog kuriamas papildymas, todėl neatsispyriau pagundai išmėginti ir jo, juo labiau, labai norėjosi pamatyti kas bus toliau, pamatyti naują istorijos lopinėlį, ar Nod brolijai pasiseks pasiekti užsibrėžtą tikslą.

Įjungęs žaidimą nedelsdamas lėkiau į Skirmish nustatymus, nes tikėjausi, jog kūrėjai pateikė mums naujų frakcijų, mano nuomone strateginių žaidimų papildymuose didžiausi skanėstai yra naujos frakcijos bei kampanija, žinoma pamatęs esamų frakcijų skaičių apstulbau, net 9 kovojančios pusės, bet kiek vėliau teko truputėlį nuliūsti, nes tai tėra mini-frakcijos, pavyzdžiui, Black Hand frakcija yra tas pats kas Nod, tik turi kelis kitokius kovinius dalinius. Kadangi kareiviai truputį skirsis, kiekviena frakcija turės savo pliusų bei minusų, jeigu Nod turi būrį Militant Squad ginkluotą automatais, tai Black Hand vietoje jų turi Confessor Cabal būrį, tai pat kiekviena frakcija, turės ir po vieną skirtingą pastatą. Likusios naujos nepamynėtos frakcijos, arba tiksliau būtų mini-frakcijos tai Steel Talons, ZOCOM, kilusios iš GDI frakcijos, bei Reaper-17 ir Traveler-59, jos kilusios iš ateivių Scrin frakcijos. Nod mini-frakcijos Black Hand bei Marked of Kane. Kiek pažaidus ilgėliau, deja norėjosi ryškesnių skirtumų tarp frakcijų, žinoma sužaisti už kiekvieną iš jų manau būtina, bei išsirinkti savo mėgstamiausią.

Kitas naujas dalykas Command & Conquer serijoje, tai man paskutiniu metu patinkantis TBS režimas realaus laiko strategijose, taip tai „Global Conquest“, kurį aš, kad ir menkai, bet tikėjausi išvysti „Tiberium Wars“ dalyje. Šiame režime jūs galėsite rinktis iš trijų pagrindinių frakcijų GDI, Nod bei Scrin. Kiekviena iš jų startuoja skirtingose pozicijose, bei kiekviena turi pergalės sąlygas. Pradėjus žaisti prieš jus atsiveria ne toks jau detalus pasaulio žemėlapis. Kaip ir kituose panašaus tipo žaidimuose, čia jūs startuojate su savo baze, galite kelti jos lygį, kurti kariuomenę. Keliant bazės lygį jūsų bazė pilnėja, ją tampa sunkiau paimti. Kiekvieno ėjimo metu galite sukurti „Strike Force“, kitaip tariant kariuomenę, galite rinktis iš jau pateiktų variantų, pavyzdžiui jei pasirenkate Hussar Squadron, jūsų armija sudaro keli būriai robotų, žinoma galite sukurti ir savo armiją, „prigrūsti“ į ją įvairiausių tipų karinių vienetų ir traukti į mūšį. Su kiekviena armija keliauja ir sunkvežimis, leidžiantis įkurti naują bazę. Karius per jūrą galite gabenti laivais, arba lėktuvais. Susitikus priešiškoms armijos, galite leisti kompiuteriui nulemti baigtį (auto-resolve), arba persikelti į RTS ir žaisti pačiam. Žinoma jei jums nepavyksta įveikti priešo paprastai, galite panaudoti branduolinį ginklą ir numesti jį į nurodytą vietą. Po tokio sprogimo mažai kas lieka, todėl turime puikią progą užimti priešo kontroliuojamą teritoriją. Na visa kita vyksta kaip ir kituose žaidimuose, kuriate armijas, vedate jas per teritorijas, tobulinate bazių gynybą.

Žinoma, smagiausias dalykas šiame papildyme ko gero nauja kampanija, video intarpai nuostabūs, tik ir norisi greičiau įveikti misiją bei pamatyti sekantį intarpą, tai pat kūrėjai sukūrė „Movies“ skiltį kur matytą intarpą galėsite kartoti tol kol nusibos. Na o kampanija pasakoja 20 metų istoriją, brolijos atgimimą bei Keino sugrįžimą, šį kartą nebus pasaulio žemėlapio, misijas rinksimės iš sąrašo. Apie kampaniją papasakojau užtektinai, visą kitą sužinosite patys.

Be abejo papildyme išvysime ir naujų žemėlapių, karinių vienetų.

Grafiškai žaidimas išties stulbinantis, visokie šaudantis lazeriai, sprogimai, efektai prilygsta geriausiems strateginiams žaidimams šiuo metu, pasikeitė meniu išvaizda bei stilius, iš mėlyno jis patapo raudonu, tačiau naujasis stilius bei išvaizda tikrai nenusileidžia ankstesniajai daliai.

Muzika tai pat patiko, dažniausiai groja greita, kai pirmą kartą įjungiau žaidimą, muzika mane iškart įtraukė, kurį laiką laikiau meniu, kol išklausiau grojama dainą iki galo.

Tai išties puikus žaidimas, beje norint jį žaisti jums reikės „Tiberium Wars“, tačiau papildymas nereali dovana serijos fanams, likusiems žaidėjams drąsiai rekomenduoju išmėginti šią seriją, žaidimas yra labai sudėtingas, todėl ilgą laiką turėsite gerą užsiemimą, sužaidus originaliojo „Tiberium Wars“ kampanijas gausite dar vieną dovaną, Scrin kampaniją, todėl kai atrodys, jog viskas baigta, jūs vėl būsite įsukamas į veiksmą, į Tiberiumo karą, na o aš asmeniškai C&C: Kane’s Wrath statyčiau prie geriausių žaidimų papildymų šiemet.

Grafika: 9.0

Grafika išties aukštos kokybės.

Istorija: 9.3

Istorija pasakojama intarpuose, papildyme gaunate nauja istorijos lopinėlį…

Garsas: 9.0

Išties labai gyvas, kareivių šūksniai neįkyri.

Muzika: 9.0

Įjungus meniu iškart įtraukė, žaidimo metu neatsibosta, dera prie bendro fono.

Valdymas: 8.9

Paprastas, tik reikia greitai viską daryti, tiesiog žaibiškai, jei ne, greitai pralošite…

Peržaidžiamumas: 8.8

Tikrieji fanai jį pereis tikrai ne kartą.

Galutinis: 9.0

Trumpai ir aiškiai: statyčiau prie geriausių papildymų šiemet.